Neuvojen tarpeessa

• 1 / 7
  • Masa
  • 19.12.2005 14:07
Moi, olen 27v mies ja olen viimeiset viisi vuotta seurustellut naisen kanssa ja kihloissakin olemme. Viimeisen puolen vuoden aikana olen "herännyt" ja todennut pitäväni miehistä enemmän kuin naisista. Aina tosin olen tiennyt olevani erilainen kuin "hetero"kaverini. Juttelimme tyttöystäväni kanssa asiasta pari kuukautta sitten ja tietenkin se oli hänelle järkytys. Kuitenkin hän on ollut todella kannustava ja ymmärtäväinen.

Nyt ongelma on se että emme oikein tiedä miten edetä. Olemme kuin paita ja peppu, emmekä haluaisi erota. Asumme edelleen yhdessä ja harrastamme välillä seksiäkin (mikä on hyvää). Haluan kuitenkin kokemuksia miesten kanssa ja hän on minua siihen kannustanut. Hän on kertonut parille kaverilleen minun olevan homo (tosin en usko että paljon kukaan on puhtaasti homo tai hetero). Itse en ole muille vielä kertonut. Kulissi on siis yllä.

Haluaisin kysyä mielipiteitä onko tilanne väärin tyttöystävääni kohtaan ja onko muita vastaavassa tilanteessa olevia tai olleita?

ps. missä Tampereella voi tavata meikäläisiä?
  • 2 / 7
  • Peedu
  • 19.12.2005 16:19
Mulla on samanlainen tapaus, että olen kylläkin tässä nyt seurustellut tyttöystäväni kanssa sellaiset melkein kaksi vuotta, mutta olen tiennyt jo kauan (siis jopa enne sitä) olevani jonkin verran miehiin päin. Nyt mä ajattelen että kait mä sitten jotain bi-verkostoa olen, mutta ei se haittaa minua eikä tyttöystävääni, joka muuten tietää kaiken. Parasta meidän suhteessa on ehkä seksi (vitsi) on se ehkä parasta muttei tärkeintä. Tä miks me ollaan vieläkin yhdessä on tää tärkein, ett ollaan avoimia. Jos susta tuntuu siltä ettet halua enää naista ollenkaan niin aja asias pois alta.

Ja kaikkein suurimman kritiikin sellasesta molempi-parempi ajattelusta antaa ympäristön ihmiset. Pitää epäluotettavana kumppanina ja mahdottomana tapauksena, sekä itselleen valehtelijana, kuten äitini.

Mutta älä anna muiden häiritä, ja ole vahva.

Hitto kun mä kuulostan viisaalta... :)
  • 4 / 7
  • miesmies
  • 19.12.2005 18:56
no nyt voikin sitten olla vapautunut mies, kun on ollut silleen naisen kanssa et ei tartte hävetä olevansa vain ja ainoastaan se hävettävä homo. ne pesunkestävät homot on muuten raivanneet sen uran ja ottaneet siitä hyvästä turpaan! voisitte nyt, kun uskallatte oikeasti olla, mitä olette, niin antaa umpihomoille sympatiapisteet! homot ne tänkin on perustaneet( ranneliikkeen).

" kuuntele sydämesi ääntä" on klisee, jonka tuohon vois heittää, niinku vitsinä, mut en tee sitä. mitä te voitte tietää miessuhteista, jos teillä ei oo kokemusta niistä? se on ihan eri asia kuin olla naisen kanssa. voi olla vaikeempaakin.
  • 5 / 7
  • tvs
  • 19.12.2005 22:16
miemies: suurin osa homoista ei ole raivannut tietä homojen hyväksymiselle paskan vertaa. joten älä, älä yleistä. Toisaalta en pidä sitä mitenkään elämää suurempana tehtävänäkään.
  • 6 / 7
  • miesmies
  • 20.12.2005 14:39
missäköhän säkin tvs oikein elät? mä tarkotin jokaista, jotka on tehneet kymmeniä vuosia työtä tai olleet vaan avoimesti ja jaksaneet sen loanheiton, mitä edelleenkin tulee. "älä, älä yleistä" on vaan pilkunnussimista. kaappihomojen määrä vähenee koko ajan. pohjatyön teki kumminkin aikamoisilla uhrauksilla ne, jotka sitä teki.
  • 7 / 7
  • roi
  • 21.12.2005 13:19
Jos miesmiestä on uskottava, se ei ole enää homopiireihin tulemista sen jälkeen kun mennyt naisen kanssa olemaan. Itse Masan ongelmaan en osaa kauheasti sanoa, piti vaan huomauttaa tuossa yläpuolella olevasta hölmöstä avautumisesta.