Gaytampere uinuu?

Tresetan leimareissa oli perjantaina niin hauskaa, että tekisi mieli taas pian päästä bilettämään! Tsekkasin siis gaytampereen sivut ja kävi ilmi, että seuraavat bileet ovat vasta joskus maaliskuussa TURUSSA (jos nyt oikein ymmärsin)! Tietääkö joku onko Gaytampereella ollut koko syksynä mitään toimintaa vai onko koko yhdistys kuollut ja kuopattu? Ei vissiin sitten kaivattukaan mitään "vaihtoehtoa"...
Eivät varmasti uinu.Tässä infoa ja kuulopuhetta mitä minä heistä tiedän: Kävi niin että Diva/Kiva paikassa olisi pitänyt olla bileet marraskuussa, mutta paikka myytiin juuri alta pois (nykyään Hellä). GayTampere aikoo muutenkin panostaa parempiin bileisiin ja näin ollen niitä on vuodessa vähemmän.Ja eiköhän pyörittäjillä ole myös muita kiireitä. Opiskelua töitä yms. Ja ainakin Djnä bileissä ollut iso-G on ollut Hesassa kuvaamassa uusia sillä silmällä jaksoja. Eiköhän sieltä taas tule uusia bileitä kunhan ehtivät.:) Niitä odotellessa.
Profiilin kautta paljastuu, että sehän on itse isogee - kukapa muu!

Näppärätä on tuo salanimen kautta itsensä mainostaminen ;)
Hii Haa! :)
Ei mainostusta vaan faktaa. Kun muut GTläiset eivät ehdi kommentoida.Eipä tässä ehdi paljoa itsekään seurata näitä asioita. Mutta ettei täällä kohta taas kaikki ala paisuttelemaan ja vääristelemään asioita. Ehkä GT:n hallitus heittää oman kommenttinsa kehiin. Minä poika se vaan soitan levyjä. :)
Eikös joku epävirallinen "työnjako" pitänyt kuulemieni huhupuheitten mukaan olla sellainen, että Gaytampere hoitaa bileet sun muun hauskanpidon ja treseta sitten taas tämän ikävämmän sosiaali- ja koulutuspuolen yms. eli ei kai Gaytampereen suunnalta muuta toimintaa sovikaan odottaa.
  • 8 / 14
  • Rokkihomo
  • 14.12.2005 18:57
"joskus maaliskuussa TURUSSA"

No onkos tässä sitten jotain perää -??
  • 9 / 14
  • antirokkihomo
  • 15.12.2005 17:00
Tietenkin kannattaa ihan itse käydä katsomassa GTn sivuilta oma aloitteisesti. 10.3.06 klo22 Klubi/Turku
Taasen paistaa läpi useasta tekstistä sellainen epäasiallinen asenne. Hyvä ettei ole ollut bailuja kun Itsenäisyydenkadun ravintolakin hiljentynyt. Kai taas joku piristys täytyisi saada Tampereella et ihmiset alkaisi käymään, ehkä kuitenkin pitäisi tehdä jonkinlaista kasvojen kohotusta Mixeissä. Paikan valinta ja muuttaminen olivat ehkä suurin virhe jos kuuntelee asiakaskuntaa!
Vaikka olen yrittänyt antaa tämän keskustelun olla, pakko sanoa, etten ymmärrä miksi Miksula muutti keskustasta jonnekin lähiöön. Tai no syrjemmälle kuitenkin.
Tässä mietiskelin, että onko noita sellasia ei k-18 tapahtumia tulossa? Kun mä olen koittanut kattoa, mutten ole löytänyt tempereen alueen lähettyviltä mitään. Lähinnä keskustasta tai jostain, ihan mistä vaan tampereelta päin.
Korjaan, oli sinne Tresetan kalenteriin taas ilmestynyt kaikkea. Olin vaan kyllästynyt vahtaan niitä sivuja...ja en ollut sitten huomannut myöhemmin.
kilttip: "etten ymmärrä miksi Miksula muutti keskustasta jonnekin lähiöön. Tai no syrjemmälle kuitenkin."

Taitaa tämä uudehko kotikaupunki olla sitten pienempi kylä kuin kuvittelinkaan jos 100 metriä rautatieasemalta vilkkaan pääkadun varrella on jo syrjäinen lähiö ;).... No joo, eihän täällä tunnetusti ole kuin tämä yksi katu eli Hämeenkatu, muut ovat sivupolkuja. Ei pääse ulkopaikkakuntalainenkaan eksymään, toisin kuin esim. sekava-asemakaavaisessa Hesassa, missä olin toisen polven stadilaisenakin usein ihan hukassa ja eksyksissä.