Deittailun monimuotoisuutta!

  • 1 / 20
  • Sinkkumies
  • 28.11.2005 9:12
Olen aikuinen mies ja elellyt nyt jonkun aikaa yksinäni.
No ajattelinpa minäkin sitten tehdä jotain tälle asialle ja vastasin yhteen seuranhakuilmoitukseen, jossa nuorehko mies haki aikuista miehekästä seuraa tositarkoituksella. Sovittiin tapaaminen.
Tapaamispaikalle sipsuttaa pienin askelin lantio eteenpäin työntyneenä, niska ja hartiat jäykkinä ihmeellinen olento. Mies, 35 wee oli verhoutunut teinityttöjen suosimaan napapituiseen pusakkaan, vielä lyhyempään vaaleanpunaiseen tyköistuvaan villapuseroon ja joihinkin ihmeellisiin hyvin tiukkoihin housuihin. Valkaistu tukka taiteellisesti jollain aineella liimattu ojennukseen. Kasvot oli rusketettu tummiksi joko solariumilla tai meikkivoiteella, hampaat luonnottoman valkoiseti. Kulkakarvat nypitty dramaattisiksi kaariksi. Ja ripsiväri tietysti kohdallaan. Korvissa strassikorut, helmiä ja rannerenkaita...
Ilman tätä kaikkea kimalletta ja rekvisiittaa olisi varmaankin ollut ihan kivan näkönen mies. Ja varmaan myös ihan mukavakin, mutta en jäänyt ottamaan asiasta selvää.
No, minä jatkan edelleen sinkkuelämääni :-)
  • 2 / 20
  • Kinkkumies
  • 28.11.2005 12:08
No mitäs tossa? Nuorehko mies ilmoitti hakevansa aikuista, miehekästä seuraa tositarkoituksella. Ja todennäköisesti hakikin. Kaikilla nyt vaan ei voi kemiat sattua yhteen. Luen viestistäsi rivien välistä, että suuri poikkeama keskimääräisestä miehen pukeutumistyylistä ei ole mieleesi. Ehkä sinäkään et ollut hänen mieleesi, mutta tarvitseeko sitä julkisilla foorumeilla puida?
  • 4 / 20
  • vaeltaja2005
  • 13.10.2006 13:40
Berliinin gay-kaupunginosan homobaarissa isäntä valittelee, että viikonloppuina on kova ryntäys baareihin, mutta näin viikolla on hiljaista. Jos jonain iltana kuitenkin internet-yhteydet GAYROMEOon reistailevat, baari täyttyy arkenakin.

Saksassa Gayromeo on vilkas homojen kohtauspaikka. On syntynyt kokonainen gayromeo-yhteisö kaikkine etuineen ja varjopuolineen. Gayromeolla on 400000 jäsentä. Lauantai-iltaisin siellä on 4000 ihmistä yhtaikaa linjoilla. Monelle siitä on tullut himo. Siellä voi chattailla, flirttailla ja sopia tapaamisia. Kaikki kotona oman tietokonepöydän ääressä. Monet homomiehet järjestelevät kaikki sosiaaliset suhteensa gayromeon kautta. Helmikuun kyselyssä iilmeni, että 31% vastanneista sanoi löytäneensä joskus iseltä eroottisia suhteita. Mutta sivuilla on paljon muutakin. Monet pitävät yhteyttä kavereihinsa gayromeon postin kautta. Vain 8% sivustolla kävijöistä on yli 46 vuotiaita. Kaksikolmasosaa on alle 35 vuotiaita.

Sivustolla on kaikenlaista tarjolla: terveysneuvontaa, matkaesittelyjä, työpaikkoja, auton ostoa ja myyntiä, asuntoilmoituksia. Kun joku haluaa matkustaa uuteen kaupunkiin, hän etsii tiedot gayromeon kontaktipalstan kautta.

Sivuilla kanssakäynti on tehty helpoksi. Jokainen voi jättää profiiliinsa henkilökohtaiset tiedot miletymyksiä ja peniksen kokoa myöten. Ja valokuvatkin julkaistaan. Se toimii myös näin: kun näen baarissa kiinnostabvan hepun, menen internettiin ja etsin hänen profiilinsa.

Ujoille se on mainio paikka. Siellä voi käydä keskusteluja lähtemättä pois kotoa. Eräs käyttäjä sanoo, että Gayromeo on päällä koko päivän; kun hän lukee, tiskaa, siivoaa tai ottaa nokosia. Koskaan ennen ei ole voitu yhtä helposti olla saatavilla, öin ja päivin. Monet käyvät keskusteluja myös päivällä töissä. Kun pomo tulee, windows pienentää sivun alarville pisteiksi; gayromeo-nimeä ei näy.

Gayromeossa on myös monia klubeja, kuten gay ja koira, orientaalista kiinnostuneet gayt, lentoseuraa, jne. On myös suljettuja alueita kuten barebacking, seksi ilman kondomia. Gayromeon mukaan näistä barebacking-ihmisistä 30% on HIV-positiivisia. Positiiviset voivat tällä tavoin löytää seuraa.

Internetissä ei voi tarkistaa, onko profiilin takana sama ihminen. Feikkejä eli henkilöllisyytensä ”väärentäjiä” on paljon. Esim. kuva voi esittää jotain aivan muuta ihmistä. 23-vuotias kaveri kertoo, miten kolmen tunnin päästä oli hänen ovellaan aivan erinäköinen ihminen kuin kuvassa. Kuva oli kaunisteltu. Pahimissa tapauksissa on ollut ryöstöjä ja pahoinpitelyitä.

Paljon on myös häiriintyneitä ihmisiä. Heitä varten on ei-kiitos –nappi. Osoistteiden ja puhelinnumeroiden antaminen voi olal yhtä vaarallista kuin monilla muillakin chat-sivuilla.
http://www.spiegel.de/netzwelt/netzkultur/0,1518,441054,00.html
Sinkkumies olisit voinut olla kohtelias ja jutella henkilön kanssa. Olisitte menneet vaikkapa istumaan jonnekin hetkeksi tai kävelleet ulkona. Minusta on tärkeätä, että vaikka henkilö ei miellytä, niin sitä ei tarvitse näyttää. Hän sentään tuli paikalle! Hänellä ja sinulla oli odotuksia. Ei se haittaa, vaikka ne eivät täyttyneet. Ei miehiä tarvitse juosta karkuun.
  • 6 / 20
  • HomoSapiens
  • 15.10.2006 16:44
Minusta sinnkumiehellä on täysi oikeus käytökseensä, hakeekoon sitten sitä "juttuseuraa" moisella rekvisiitalla vaikka DTM kahvilasta.
Minusta tilanne oli nyt eri.
Eläkööt valinnanvapaus.....eikö??
  • 7 / 20
  • JohnnyFinland
  • 15.10.2006 21:30
Enter kirjoitti: "Minusta on tärkeätä, että vaikka henkilö ei miellytä, niin sitä ei tarvitse näyttää."

En ole samaa mieltä. Jos henkilön olemus on sellainen, että kiinnostusta nyt ei kertakaikkiaan voi syntyä, niin on parempi mitä nopeammin sen ilmaisee. Miksi ihmeessä pitäisi teeskennellä. Yhteensopimattomuuden voi toki ilmaista kohteliaasti.
  • 8 / 20
  • sleepygay
  • 15.10.2006 22:53
Sitä kai Enter juuri tarkoittikin. Eli kertoa kohteliaasti, että ko. henkilö ei kiinnosta. Minä ainakin olisin toivonut, että tulee edes paikalle ja selittää. Muuten voi tulla semmoinen olo, että ehkä se toinen ei ollutkaan tosissaan tai halusi pilailla tms.
  • 9 / 20
  • vaeltaja2005
  • 16.10.2006 18:43
Boy George ostaa mielellään seksinsä. Hän pitää prostituutiota yhtenä arvokkaimmista ammateista. Hän kertoo seksitavoistaan tulevassa Channel 4 –tv-dokumentissa. Hän kertoo myös roikkuvansa välillä tuntikausia internetissä etsimässä seksiseuraa. Hän tunnustaa pitävänsä homoseksistä. Ja aina jää vähän rahaa poikaprostituoituja varten.
http://www.20min.ch/unterhaltung/people/story/29031271
Olen ollut muutamia kertoja miehen kanssa sokkotreffeillä. Eräs oli mukava, mutta en voinut kertoa syytä rukkasten antamiseen, koska ne syyt olivat minussa itsessäni. Hänessä ei ollut muuta vikaa kuin se, että hänellä oli miesystävä, mutta tämä ei ollut se syy. Hoidimme koko jutun hienosti. Tapasimme, vietimme yhteistä aikaa noin tunnin ja erosimme.

Olen myös saanut pakit. Minusta hän teki hyvin, kun tuli paikalle ja arvasin jo heti kaukaa hänet nähdessäni, ettei tästä tule mitään. Silti olimme ja vietimme aikaa yhdessä jonkin verran, itseasiassa melko pitkään ja edes yritimme. Jälkikäteen se huvittaa.

Voi tapahtua mitä vaan, mutta minusta surkeinta on, ettei halua tavata ollenkaan deittiään. Se on jänistämistä.

Ulkonäkö on tärkein asia, mutta se muuttuu koko ajan ja sen voi myös muuttaa.
vaeltaja2005 kirjoitti:
"Boy George ostaa mielellään seksinsä."


Voi olla ainoa keino miten ressukka ylipäänsä saa seksiä. Sinänsä julmaa, että joidenkin köyhien ja huonossa elämäntilanteessa olevien (tai pakotettujen!) poikien pitää myydä itseään Yrjö-pojalle henkensä pitimiksi. Ihmeellistä ihmiskaupan glorifiointia Yrjöltä..

Toisaalta jos joku aivan itse, oma-aloitteisesti ja tyystin omasta tahdostaan harjoittaa prostituutiota, ilman minkäänlaista taustalla olevaa henkistä ja/tai taloudellista pakotetta, niin mikäpä siinä. Harvemmin vain varmaankin niin on.
parin "shokkitreffin" jälkeen olen oppinut etten tapaa ketään ennen kuin olen nähnyt valokuvansa. Sillä saa jo pahimmat katastrofit (s.o. epäsopivimmat) karsittua pois.
Hmmm strassikorut ja villapaita??? Hyh hyh eihän ne edes käy yhteen :)
Mitäpäs jos seuraavan kerran, laitat suoraan ilmoitukseen jolla seuraa haet että et hae neitejä? Pukeutuminen kun sattuu olemaan sallittua vaikka säkkiin jos siitä pitää. Itseäni tosin kiinnostaa se ihminen siellä vaatehien alla enemmän kuin se pukeutuminen.
Minun mielestäni, jos on pokkaa laittaa treffi-ilmoitus, niin täytyy myös olla pokkaa ilmaantua sovituille treffeille. Sillä minun mielestäni tässä tapauksessa "macho" oli juuri se neiti, kun sillä ei ollut pokkaa sanoa asioita suoraan ja päin naamaa. Sillä asiat voi esittää monella tapaa, eli ei aina tarvi tosiaan olla ilkeä.
Ilkeä?? Jokaisella meistä on lupa pukeutua kuten haluaa. Mutta se ei kerro siitä mistä itse oikeasti pitää suoraan on minusta enemmänkin törkeää. Itselläni ei tosiaankaan ole ensisijaisena kohteena katsoa miten joku pukeutuu :) Enkä näin ollen syöksy puskaan jos mahdollinen deitti (mies) tulisi korkokengissä ja minihameessa iltaa viettämään. On sitten eriasia pitäisinkö asiasta :) Toisaalta ymmärrän niitä jotka vastaavassa tapauksessa pyörtävät kannoillaan. Suosittelen suoraa puhetta ilman korulauseita. Jos haluat transuilla tee niin mutta älä esitä jotain muuta ...
  • 16 / 20
  • Chrissebisse
  • 20.10.2006 19:28
Tuntuu menevän tämäkin keskustelu tähän että vähemmistöt suvaitsevat kaikkea ja kaikkea, tai ainakin "pitäisi" sillä "syrjityt ymmärtävät toisiaan joten on sanaton laki tukea". Siitä sitten kohistaan sisäpiireissä missä se raja menee, milloin olemus/käytös ym on väheksyttävää. En tosin osaa itse sanoa missä se raja minulla menee, riippuu varmaan kokemuksistani ym ym.
Eiköhän tämä kysymys ole aika yleismaailmallinen riippumatta siitä, luetaanko henkilöt jollain enemmän tai vähemmän mielivaltaisella perusteella 'vähemmistöön' vai 'enemmistöön' kuuluviksi.
Pöh kuulun enemmistöön vai hetkinen vähemmistökö se nyt oli.. :) No jokainen pitää mistä pitää.
  • 19 / 20
  • Chrissebisse
  • 22.10.2006 0:01
No juu, kaikki asiathan voidaan ajatella yleismaailmallisesti jestas. Enkä nyt oikein tiedä tuosta "mielivaltaisista perusteista" ketkä luetaan vähemmistöiksi ja ketkä ei...
Sinkkumies kirjoitti: "Tapaamispaikalle sipsuttaa pienin askelin lantio eteenpäin työntyneenä, niska ja hartiat jäykkinä ihmeellinen olento. Mies, 35 wee oli verhoutunut teinityttöjen suosimaan napapituiseen pusakkaan, vielä lyhyempään vaaleanpunaiseen tyköistuvaan villapuseroon ja joihinkin ihmeellisiin hyvin tiukkoihin housuihin. Valkaistu tukka taiteellisesti jollain aineella liimattu ojennukseen. Kasvot oli rusketettu tummiksi joko solariumilla tai meikkivoiteella, hampaat luonnottoman valkoiseti. Kulkakarvat nypitty dramaattisiksi kaariksi. Ja ripsiväri tietysti kohdallaan. Korvissa strassikorut, helmiä ja rannerenkaita..."

Voi ei! Jos nyt ulkoisella olemuksella on jotakin merkitystä, niin tuo mies 35 wee oli aika lähellä sitä, minkälaisen miehen minä haluaisin. Olisin varmasti halunnut ottaa selvää onko tuo ihmeellinen olento muutenkin mukava.