uusi keskus avataan
Helmikuun lopussa avataan kamppiin uusi homokeskus.
Tiloissa on kahvila joka avautuu jo aamupäivällä sekä alakerrassa sauna joka on avoinna
joka päivä sekä viikonloppuisin 24 h .
Pyrimme avamaan nettisivut mahdollisimman pian osoitteessa gaycenter.fi
- make-
Niin varmaan juu. Gaycenter.fi näyttää olevan vapaata riistaa toistaiseksi..
Tälläiset Gaycenterit ja muut pinkkikupla-kansan paikat pitäisi perustaa keskelle Lapin erämaata.
No ollaanpa sitä taas NIIN kriittisiä että...
niinku mitä tuo keskus tarjoaa palveluksina? sexpon seksuaalineuvontaa vai onks se jokin setan city toimipiste jossa voi juoda kaffia ja homoteetä samalla kun plärää lehtiä ja jutskaa mukavia?
Luulen, että huijausta koko juttu. Miksi muuten olisi mainostanut toimimatonta www-osoitetta?
gaycenter:
"Pyrimme avamaan nettisivut mahdollisimman pian osoitteessa gaycenter.fi"
riku:
"Luulen, että huijausta koko juttu. Miksi muuten olisi mainostanut toimimatonta www-osoitetta?"
On se kiva, että ihmiset osaa lukea, mutta lukemisen ymmärtäminen olisi vielä kivempaa.
Eikös ole niin, että kun telehallintokeskukselle on jostain internetin .fi-päätteisestä domainnimestä hakemuksen jättänyt, kestää vielä joitakin aikoja, että se toimii. Se on sitä hallinnon byrokratiaa. Itse gaycenter taitaa olla vähän tyyliin keltainen ruusu tai vogue. Kiitos näiden kriittisten haaskalintujen ja epäilevien tuomaiden, saa uusi yrittäjä ihan näppärästi ennakkomainontaa jo...
Kyllä se verkkotunnus näkyy siellä Ficoran sivuilla varattuna, jos se on varattu. Siitä vaan varaamaan firman tai yhdistyksen nimiin, jos kiinnostaa.