Horoskoopit

  • 1 / 34
  • Afterglow
  • 18.11.2005 15:47
Minkäslaisia horoskooppiyhdistelmiä lepakkosuhteista löytyy? Pitävätkö merkkien luonnehdinnat pakikaansa?
Itse olen Härkä ja rakkaani Kalat, yhdistelmä tuntuu toimivan täydellisesti..sopivasti vastakohtia ja yhtäläisyyksiä.
  • 2 / 34
  • Cepfles
  • 18.11.2005 18:45
Täällä loka-skorpiooni ja tyttöystäväni on hhhhhärkä. Toimii !
No heh, paljon härkiä liikenteessä! Meillä härkä & oinas toimii myös hyvin.
  • 4 / 34
  • Menottes
  • 18.11.2005 21:26
Höh, meilläkin on härkä! Ja minä oon leijona. Me ollaan voittamattomat yhdessä!
Ite olen neitsyt, ja kulta oli neitsyt... Joo, toimi jonkun aikaa...
Toisaalta kaipaa rohkeampaa luonnetta toiselle,
toisaalta taas toinen neitsyt tuntee neitsyen 'ujon ja kylmän' luonteen..
Kalat ja rapu... Ei hullumpi yhdistelmä sekään. Arkiromantiikkaa löytyy...
juttu!!!!!!!! :)
Ai mikse?
No minä olen joussimies mutta varmaan juur sen takia sitte yksin.
kauris ja kala. Ikää molemmilla melkein 40v ja nyt vasta todellinen elämän rakkaus osunut kohdalle - molemmilla :)
Minä skorpioni ja muutama kala-heila ollut. hot hot hot, siis sängyssä. Mutten on vähän eri sfäärit.
Itse olen vesimies ja samalla aatopituudella parhaiten mun kanssa on ollut jousimiehet .

Piman tapaus vesimies / härkä ei mulla toimi ainakaan alkuunkaan , se suhde on jatkuvaa sanasotaa puolin ja toisin.
Kauris ja Neitsyt, skismoja tulee ja oudompaa jollei.. Mielestääni toimii ja rakastan häntä!
Kauris ja neitsyt täälläkin. Parempaa ei voisi olla. Rakkautta riittää molemmin puolin. Ja sängyssä ei voisi varmaan paremmin mennä kenenkään muun kanssa. Useampi vuosi jo oltu yhdessä ja seksi toimii edelleen yhtä hyvin kuin alussakin. Kiihkeää menoa on... Luonteetkin erilaisuuksineen täydentäävät just sopivasti toisiaan.
mä oon rapu ja vaimoke oinas. aika hankala yhdistelmä mut hyvinhän täs on vuodet vaihtunu...=)
  • 23 / 34
  • kysmysfemale
  • 11.3.2006 20:15
vesimies & vesimies - kuudetta vuotta ja toimii / on toiminut... jos yhtään ymmärtää itteään
Härkä ja Neitsyt

Kuusi vuotta takana täälläkin, eikä ongelmia ole esiintynyt.
Luonteiden erilaisuudet on kyllä käynyt ilmi, mutta kun toista arvostaa sellaisena ihmisenä, millainen toinen on, niin hyvin toimii.

Hirvittävän monta härkää, sanoisin!
no me oltiin leijona ja leijona! voi että siinä suhteessa riitti intohimoa ja tylsää ei ollut koskaan.. mut sit taas oli huonokin juttu et oltiin molemmat leijonia..
Minä Rapu hän Neitsyt ainakin toistaiseksi pelannut ihan hyvin mutta ollaan niin tuore pari vielä ja etäsuhtees että katsotaan myöhemmin;)!
Kalat - vaaka
Aika näyttää miten sovitaan, toistaiseksi ainakin täydellisesti sitä lukuunottamatta, että olen itse yliromanttinen kalat ja voisin elää pelkästä rakkaudesta. Toinen tyttö on sentään jalat maassa, mutta toivottavasti ei liikaa.
Ai se vaaka on jalat maassa, hehhee...no kai niitäkin on, itse en ole ;)

Mutta omalta kohdaltani voin todeta että ainakaan yhdistelmät vaaka-kalat/vesimies/leijona/neitsyt/jousimies/härkä eivät ole pidemmän päälle toimineet, mutta seksuaalisessa mielessä vaaka-vesimies oli kyllä out of this world...
Itse olen vesimies (kapinallinen, perinteitä kauhisteleva, utelias, tutkija) kun taas rakkaani on saippua kuplaakin herkempi kala. Onhan tässä joutunut käytöstapoja opettelemaan, mutta yli puoli vuotta on jo kestetty toisiamme :3
Meillä minä olen kaksonen ja tyttöystävä neitsyt, jolla päälle vielä adhd, joten ainakaan tylsää ei oo ja tulisuutta löytyy :).
Kuten ketjun aloittajallakin, täällä on kalat ja toinen on härkä. Hyvin on mennyt, vaikka erilaisuutta ja härän hitautta on havaittu. ^^

Edit; Härkiä ja kaloja paljon liikenteessä..