Nahkarotsifettareita?

Oonkohan mä nyt ihan hullu tai jotakin, kun mä tahtoisin joutuu nahkarotsikundin "käsittelyyn" tai niinku silleen? Tekis mieli pussata sellasen kundin kaa tai ehkä enemmänkin. Onks kellään kokemusta sellasesta tai jopa seksistä nahkarotsin kaa? Onks kukaan nuollu sellasta? Oonko ainut tommonen fettari?
  • 3 / 11
  • Pilottirotsi
  • 13.11.2005 17:13
Millainen nahkarotsi on paras?
Suosikkini: musta, pilottimallinen. Hankin sen vuosi sitten jenkeistä.
  • 4 / 11
  • ei-fettari
  • 14.11.2005 8:57
Kokemusta mulla ei oo nahkarotsin kaa, mut hanki jokin halpa nahkarotsi vaikka kirpparilta. Sit sulla on sellanen oma rotsi jota voit pussata, nuolla ja jopa seksata sen kaa. Sellanen rotsi tekee vaikka mitä sun kaa. Et varmaan oo ainut sellanen fettari.
  • 5 / 11
  • bluesuede
  • 14.11.2005 23:11
En ole oikeastaan fettari, eivätkä tavalliset nahkatakit sytytä mitenkään, mutta jostain syystä mokkanahkatakissa on jotain niin ylellistä, että se on melkein seksikästä.
  • 6 / 11
  • Rokkihomo
  • 16.11.2005 22:40
Kyllä paras rotsi on nahkaa. Paras nahkarotsi on kunnon haarniska,
joka pitää miehen ja naisen pystyssä. Täällä ainakin pidetään nahkatakeista aika lailla.

Omieni kanssa en ainakaan toistaiseksi ole varsinaisesti seksiä harrastanut.
Voi kuitenkin olla että takkieni kanssa on joku muu saattanut peuhata.
Siitä vaan.
  • 7 / 11
  • samima12
  • 19.8.2006 13:20
Minunkin mielestäni paras rotsi on nahkaa. Itse tykkään käyttää paksunahkaista prätkärotsia ja nahkafarkkuja, nekin paksua nahkaa. On jotenkin mahtava tunne, kun on pukeutunut täyteen nahkaan ja jos siinä viihtyy hyvin, ei nähdäkseni ole mitään esteitä käyttää sitä, ja kyllä mä tykkään touhutakin nahat päällä..
  • 8 / 11
  • rotsikundi
  • 29.8.2006 18:07
Mä olen kanssa ehdottomasti samaa mieltä, että nahkarotsit (erit. prätkänahkarotsit) ovat kundin päällä tosi seksikkäännäköisiä. Kesällä on kiva katsella prätkäkundien rotseja.
  • 9 / 11
  • Mahakas
  • 17.10.2006 13:48
Prätkärotsi vaatii seurakseen sen prätkän sitten voidaan asiasta keskustella ;) .. Itsellä puolipitkä nahkatakki, remminahkahousut (tiukat ja ohuet ;) ), paita on sitä hiivatin toppi mallia joka ei meinaa millään pysyä vatsakumpuni alapuolella. (varsinkaan kun nyt olen mennyt ja laihtunut.)
Nyt on hakusessa pitkä nahkatakki, käytetty tottakai. En pidä itse nahkavaatteista jotka eivät taivu yhtään :)
oma nahkatakki kokoelmani kasvoi alkusyksystä 3 kappaleella lähes kertaheitolla, Yks puolipitkä takki, yks lyhyt takki, ja yks "prätkä" takki. Toisaalta jos mulla ois prätkä ni en pitäs sitä päällä ku ajaisin prätkää, se on liian siiisti ollakseen tehty siihen käyttöön.
  • 11 / 11
  • leatherjacket
  • 29.11.2006 11:16
Mulla on hyvä kokeilma noita rotseja, eri värisiä (mutta ei räikeitä!!!!!!), eri mallisia, eri tyylisiä, eri pituisia.
Mitä pahaa siinä on, jos pitää prätkärotsista, vaikka ei ole prätkää? Nipottajat lähtee kieltämään sitä.