Olenko..?

  • 1 / 17
  • Naapurin tyttö
  • 7.11.2005 4:13
Viimeaikoina kovasti pyörinyt päässä ajatus että mitäpä jos olenkin lesbo?
Minulle on tullut paljon treffipyyntöjä komeilta ja mukavilta miehiltä
mutta jotenkin innostus lakkaa heti treffien jälkeen. Olen nähnyt unia
myös naisista ja ne käyvät aina vain eroottisimmiksi. En uskalla kertoa
tuntemuksista kenellekään koska en tiedä itsekään mitä tunnen..
Mistä sen voi tietää?
Mistä tietää olevansa lesbo? Helpompiakin kysymyksiä voisi olla..
Vaikeaa käydä sanomaan toiselle, että tuosta tuosta sen tiedät..
Jos ne miehet nyt eivät herätä juuri mitään tunteita sinussa, mutta naiset saavat hyrräämään...
Luulen sinun olevan oikeilla jäljillä ajatellessasi olevasi ehkä lesbo.
Tukea jos tarvitset ota rohkeasti yhteyttä setaan. Sieltä saat ohjeita esim. ryhmistä
joissa on muita samassa tilanteessa olevia.
  • 3 / 17
  • szdgkijh
  • 9.11.2005 10:06
"Mitäpä jos olenkin lesbo?"

No olet niin sitten olet lesbo. Ei se niin kauheaa ole. Tuskin kenenkään elämä siihen kaatuu.
Kyllä sinä sen itse tiedät, uskalla vain kuunnella sitä mitä se pieni ääni sisälläsi sanoo. Rohkeasti pysähdy kuuntelemaan itseäsi, unohda muiden mielipiteet ja mieti mitä todella itse haluat. Kukaan ei voi sitä tietää sinun puolestasi, sinä tiedät sen itse.

Mutta jos miehet ei sytytä ja naiset saa sukat pyörimään jaloissa niin....tervetuloa joukkoon;)
  • 5 / 17
  • nordstar
  • 9.11.2005 23:13
Tui on aivan oikeilla jaljilla... Sen vain tietaa.

Paakopasta ei kuitenkaan kannata alkaa kaivamaan vastauksia vakisin. Jos et ole aivan varma (ja tama mahdollisuus ei aiheuta valtavaa paniikkia), niin suosittelen etta laitat asian hetkeksi syrjaan. Ajatuksilla on tapana selviytya ajan kanssa... Jonkin ajan kuluttua olet jo paljon varmempi suuntaan tai toiseen.

Mutta jos pelkka "oonko maa?" -ajatus kauhistuttaa tai muuten tarvitset kuuntelevaa korvaa, niin mieti onko kaveripiirissasi joku joka kuuntelee tuomitsematta. OK, asian esille ottaminen voi olla vaikeaa. Jos tuo ei onnistu, niin pura sydantasi vaikka taalla - me emme pure!
Minulle jäi vielä vähän epäselväksi, minkä ikäinen "Naapurin tyttö" mahtaa olla. En tietysti ole itse nainen, mutta muistan että ainakin monilla pojilla oli varhaisessa murrosiässä vähän epävarmaa, oliko kiinnostunut tytöistä vai pojista. Mutta tiedän että on se pää kääntynyt monilla myöhemminkin, jostakusta joka on luullut olevansa hetero, onkin tullut homo vielä joskus yli kolmekymppisenä, tai joku lesbo on löytänyt itsestään bi-seksuaalin.

Ehkä kannattaisi olla aluksi liikaa miettimättä sitä, *mikä* on, vaan keskittyä siihen *mitä* haluaa.
  • 7 / 17
  • "Diesel"
  • 28.7.2011 18:31
Niimpä, mistä sen tietää? Oon jonkin verran lueskellut täällä aiheita ja ajattelin uskaltautua kirjoittamaan nyt ensimmäistä kertaa.

Mä oon ollu jotenkin kai aina kiinnostunut naisista. Kai ihan pienestä lähtien. Muutama vuosi sitten tapasin sattumalta itseäni silloin vuoden nuoremman naisen ja siitä kehkeytyi jotain suloista ja täysin viatonta hetkeksi:) Suhteesta ei kuitenkaan tullut mitään, sillä ehdimme tuntea vain parin viikon ajan ja tiemme erkanivat, välissä lähes 100km eikä sitten tullut otettua enää yhteyttä häneen. Silloin ajattelin että oon vaan täysin sekaisin sen hetkisen elämäntilanteen takia, mutta ajatus vaan vahvistui tänä kesänä tavattuani aivan ihanan nuoren naisen. En kuitenkaan uskaltanut kysyä hänen mahdollista suuntautumista, koska tämä nuori nainen oli sillä hetkellä hankalassa tilanteessa omassa hetero suhteessaan ja mahdollinen utelu olisi saattanut sekoittaa tyttörukan pään. Harmittaa, mutta oma suuntautuminen vaan tuntuu vahvistuvan. Oon seurustellut pariin otteseen miehen kanssa, mutta jotenkiin siitä vaan tuntui puuttuvan sitä jotain vaikkei näissä miehissä nyt mitään vikaa siinä mielessä ollut. Yllättäen toinen existä otti asian kuin olisi kertonut kauppareissuta, kun kerroin epäilyjäni. Ollaan onneksi hyviä ystäviä tän exän kanssa ja voidaan puhua mistä vain. Nyt vielä kun löytäisi jostain jonkun mukavan naisen :)
  • 8 / 17
  • cocoabean
  • 28.7.2011 21:06
Tosiaan epäilyvaiheissa ei kannata heittää leimaa otsaan vielä.
Ei se ole väärin olla "määrittelemätön", kun ottaa vain aikaa - sillä se selviää.
Ja aina voi tietenkin jutella, kuten aikaisemmin mainittiin. Se selventää monesti asioita, mutta saattaa myös ohjata väärään suuntaan - oli ikä mikä tahansa.
Ei sitä kannata miettiä liikoja : )
Minulle nyt jäi vähän epäselväksi, että miksi nämä kirjoitukset ovat täällä?
Eikö niiden pitäisi olla Lepakkolaakson puolella?
Ihan oikeasti. Ei me kaikki homppelit olla edes kiinnostuneita lesbojen ongelmista.
Minä ainakin tunnen kaksi lesboa, jotka yksinkertaisesti vihaavat minua sen takia, että satun olemaan upseeri evp. En tajua miksi.
Jos on kerran olemassa Lepakkolaakso, niin niin olkoon.

Älkää tulko tänne ihmettelemään miesten käyttäytymistä...

P.S. Sori, mutta ihan oikeasti ihmetytti tunku meidän miesten sivuille, kun omakin saitti on tarjolla...
Ehkä tämä ei ole oikeassa paikassa. Ehkä miehillä ei ole ollenkaan mitään epäselvyyksiä suuntautumisessaan. Ehkä..
Suurempi osahan näistä keskustelukarsinoista on yhteisiä lepakkolaakson ja ranneliikkeen välillä, pete ja muut.
Ja eihän ranneliike ole *miesten* karsina, vaan "sateenkaariväen ja ystäviensä". Eh?
Noiden perusteella ei voi sanoa naapurin tytön olevan lesbo. Unimaailma voi olla mitä on, mutta se ei kerro sen enempää totuutta. Mä miettisin niitä omia ajatuksia vaikkapa itsetyydytystilanteessa, mitä ne ovat ja mistä sen orgasmin saa.
Kerrankin joudun olemaan eri mieltä kaimani, vanhan militaristi-Peten kanssa.

Eikös tämä Ranneliike ole kaikille vinokkaille? Meinaan että bissenä aloin jo huolestua että mahtuuko "homppeleiden" joukoon, vai joutuuko tässä kokemaan syrjintää, kuten lepakotkin.

Mitä tulee parin lepakon vihaan Peteä kohtaan, totean vaan että osa ihmisistä vaan olettaa että itsenäisen valtion puolustus hoituu itsestään, YK:n ja erilaisten julkilausumien avulla. Eihän siihen tarvita tappokoneistoja, jonka ratas Petekin on ollut.
Naapurin tyttö kirjoitti: "Viimeaikoina kovasti pyörinyt päässä ajatus että mitäpä jos olenkin lesbo?
Minulle on tullut paljon treffipyyntöjä komeilta ja mukavilta miehiltä
mutta jotenkin innostus lakkaa heti treffien jälkeen. Olen nähnyt unia
myös naisista ja ne käyvät aina vain eroottisimmiksi. En uskalla kertoa
tuntemuksista kenellekään koska en tiedä itsekään mitä tunnen..
Mistä sen voi tietää?"

Olet ilmeisesti nuori ja elämä aika lailla edessä. Itse olen mies, naimisissa ja lapsia. Muutama vuosi sitten tajusin olevani bi-seksuaali. Nyt unet ja haaveet ja kuvitelmat "pahenevat" koko ajan. Ne koskevat poikkeuksetta miehiä. Olen alkanut tosissaan epäillä että mikä minä oikein olen.

Toivon että Naapurin tyttö saat oman tilanteesi selville ihan kokemuksen kautta. Tutustu niihin naisiin ja yritä löytää itsesi. Ettei jää liian myöhään ja kaappiin...
Sori kaima,
Kuten sanoin, en tiennyt, että sivustot on kytketty yhteen...
Tiedän tuntees. Oon ite tämmönen 15v poitsu ja nään itekki eroottisia unia pojista. Ihan viime yönä näin unta, että masturboin yhtä mun luokkakaveria.
Oon tajunnu olevani homo jo jonki aikaa, mut ei se mua oikeestaan haittaa. Homona voi elää tavallista elämää kuten muutki. Ei homot sen tyhmempiä oo.
Olen ylpeä homoudestani ja toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät, että homot ovat tavallisia ihmisiä kuten muutkin. Elä oman mielesi mukaan, älä kuuntele muiden mielipiteitä. Ole ylpeä itsestäsi.