"Pääni meinasi räjähtää..."

...kun jouduin pidättäytymään neljä kokonaista päivää!" Tällaisen kommentin kuulin äskettäin nuorehkolta mieheltä.

Päädyin pohdiskelemaan seksuaalisen halun määrää eri ihmisillä. Se näyttää vaihtelevan todella merkittävästi.

Juhani
  • 2 / 16
  • Menottes
  • 5.11.2005 22:41
Taitaa vaihdella:). Kuiva kausi kestänyt pian kaksi vuotta, eikä tunnu missään!
Kai runkkaamiset lasketaan seksiin myös?

En kestäis viikkoa kauempaa ilman seksiä/käteenvetoa.
  • 4 / 16
  • abstinence
  • 6.11.2005 23:31
Neljän päivän pidättäytyminen olis kyllä tuskallista. Tosin joskus on kiva pidätellä ihan tahallaan ja sitten antaa palaaaaaaaaaaaaaaaa :-)
  • 5 / 16
  • Irmeli K
  • 9.11.2005 15:53
Minä olen selvinnyt ilman sellaisia puuhia jo monet vuodet. Riippuu vallan siitä millaisiin harrastuksiin aikansa käyttää.
  • 6 / 16
  • Ihan Homona
  • 9.11.2005 15:58
Hienoa Irmeli K että olet oivaltanut että kaikki ei tarvitse aina pyöriä seksin ympärillä, voisit ehkä kertoa meille mitä kaikkea muuta voi harrastaa ennen kun pääsee taivastenvaltakuntaan?
Meillä on täällä eräs nicci joka antaa meille viikottain virikkeitä, ajateltavaa ja sisältöä tyhjyyttä huokuvaan elämäämme, ehkä te kaksi voisitte peustaa sellaisen kivan Irmelin K ja Juhani V:en yhteisen palstan tänne foorumiin.
  • 7 / 16
  • William K
  • 9.11.2005 16:49
No miestä en valitettavasti ole saanut muutamaan kuukauteen, mutta joka päivä pitää vetää käteen ainakin 2-3 kertaa. Olen 34, onko se epänormaalia?
Kiitos evoluution, käteen on vedettävä silloin tällöin tai muuten tulee märkiä unia. Kas kun spermatehtaat toimii aina vanhuusiälle asti.
Mä nyt vastustan Irmeli K:n sanomisia. Ei se riipu siitä, millaisiin harrastuksiin sitä aikaansa käyttää, vaan millainen ja miten voimakas tarve kenelläkin on. Pieni tai olematon seksuaalivietti ei oo merkki erityisen jalosta luonteesta, se kun on niitä asioita, joita ei voi itse valita tai päättää. Sen lisäksi se ei ees oo hyhhyi, vaan just niin, kun kuuluu olla. Meidät on katsos luotu tehtaineen kaikkineen.

Kyllä viikon voi olla ilman, mutta eri asia on sitten se, kuka haluu enää parin päivän jälkeen tulla keskusteluetäisyydelle äreäksi käyvän mielialan takia tai tuleeko mistään tekemisestä mitään. :/
Irmeli K kirjoitti: "Hyhhyi. Mikä se sellainen tehdas on?"

Eipä sinuakaan täällä olisi ilman sellaista "tehdasta", joten eipäs mitään "hyhhyitä" siellä kirjoitella! Niin, paitsi jos olet joku robotti... ?
Itse olen pärjäillyt oikein hyvin runkkaamattakin. Kun siitä pidättäytyy tarpeeksi pitkään niin ei sitä enää kaipaakaan. :)
Miksi seksistä pitäisi pidättäytyä? Kuten kesäpoikakin sanoi, se nyt vaan sattuu kuulumaan ihmisien ja eläimien luontoon? :)
Ilman seksiä voi elää - ihan hyvinkin. On sitä tullut eleltyä viikkojakin edes runkkaamatta. :D Mutta mielelläni en sellaiseen menoon ryhdy. :P

Ja sitä paitsi, pidättäytymisen taso riippuu ainakin henk.koht. ihan siitä, millainen mielialani on. Stressaantuneena ja väsyneenä en niin edes jaksa viitsiä alkaa peuhaamaan mitään. En edes käteenvetoa. :)
Tahtoisin haluta runsaasti enemmän. Pilke silmäkulmasta on sammunut ja taivaassa iloitaan. :(
Tylsää!

"Jo muinaiset kreikkalaiset..."
...tiesivät että toistuva tyydyttävä seksi on ihmiselle terveellistä - ja muut asiantilat vastaavasti epäterveellisiä.

Ja jos ei muuten, niin sitten itsekseen. Ja riittävän usein, eli niin usein kun haluaa.