Hetracil - lääke homoseksuaalisuuteen

En saanut selvää onko "lääkkeen" myyjien motiivina rahanahneus vai mikä.

HETRACIL is the most widely prescribed anti-effiminate medication in the United States, helping 16 million Americans who suffer from Behavioral Effiminism and Male Homosexuality Disorder
http://hetracil.com/index.html
Nerokas idea, mutta myös hiukan vaarallinen. Homma on tainnut karata käsistä. Jotkut ottavat sen joka tapauksessa tosissaan ja pettymys voi olla kipeä.

Kannattaa lukea tekijän haastattelu.

Kiitos Otsolle löydöstä.

Juhani
  • 6 / 10
  • sniffsnuff
  • 3.11.2005 23:00
Miehet ovat otollinen maaperä vastaanottamaan kaikenlaista siementä, sekä hyvää että pahaa joka joka liityy heidän seksuaaliuuteensa. Vuodesta toiseen samat penispumput ja ihmelääkket tekevät työtään. Rahan ansaitsemisessa noiden ns. " tuotteiden" myyjille ja valmistajille. Joskus tuntuu että mikään ei olle niin tyhmä kuin homomies joka ennen kanssakaäymistään toisen miehen kanssa vetää hengitykseensä kunnon henkoset aerosolia joka on tarkoitettu siitossonneille niiden seksuaalisen aktiivisuuden lisäämikseksi.
Voihan sitä kaikenlaista paskaa, kuten sitä poppersiakin joka on vain ja ainoastaan kemiallinen jäte, nuuhkia mutta tuollaista eläinten kiihotustuotetta että panisi paremmin...
Minusta olisi aika huomaavaista, jos toinen mies nuuhkisi jotain sonnien kiihotukseen tarkoitettua aerosolia pannakseen minua paremmin. Mutta mieluummin ennen kuin tulen paikalle, tai vessassa piilossa minulta. Minua ainakin inhottaa se poppersin haju, kun jotku vetelevät sitä henkeensä kesken seksin, se saa minut aina vähän huonovointiseksi ja jos se se parantaa sen toisen miehen seksikokemusta, niin minun seksikokemustani se huonontaa.
Kannattakohan sellaisen kanssa olla sillai jos nuuhki mitä satuu saadakseen mielestään parempaa seksiä. Huumehöyryistä touhua taitaa olla.