Strap on

  • 1 / 14
  • Afterglow
  • 31.10.2005 17:19
Olen tyttöystäväni kanssa harkinnut strap onin ostamista. Minkälaisia kokemuksia teillä niistä on? Millainen malli? Mistä, ja minkä hintainen?
  • 2 / 14
  • Le Petit Mort
  • 31.10.2005 17:51
Haa... tämän minäkin haluan kuulla... On tästä ollut meilläkin puhetta.
  • 3 / 14
  • TervaLeijona
  • 31.10.2005 18:52
Mä teetin tutulla suutari/nahkasepällä. Ihan perinteinen malli eli vyötärön ja reisien ympäri hihnat. Neppareilla kiinni oleva rengas, voi vaihtaa kokotarpeen mukaan. Hinta oli tutunhinta, joten ei realistinen.

Mutta oleellisinta hommassa on ensin kartoittaa käyttötapa/-tarve, ja ennenkaikkea SOVITTAA, mitä tekee kalliilla sträpillä joka tuntuu ikävältä käytössä?! Eli miellyttävä materiaali (pehmeä nahka tms.), ei solkia kohdissa joka painaa tai jää laardit väliin.

Nettikaupoista löytyy, mutta selvitä voiko palauttaa jos ei sovi yms. koska tuota sovittamiskohtaa ei voi liikaa painottaa.

Käyttökokemukset pääosin positiivisia. Ainoa ongelma Suomen aneemiset dildovalikoimat, mutta nettikaupat auttaa.

Hassuinta oli löytää Espanjalaisesta rautakaupasta "varaosia" eli isompi rengas...Oli varmaan tarkoitettu eri käyttöön.

Mutta anyway, toivotan onnea hankintaan ja iloa käyttöön, naurettava vekotin se on, mutta kaikelle voi nauraa ja jossain kohtaa se nauru muuttuu...
Tosiaan,suosittelen jos vain kummatkin tykkää ja se oikea koko on molemmille ok.Mielummin vaihdettava "irto" malli että saa eri kokoisia ja liukkaria ei kannata pihistellä!Meillä on siis hyviä kokemuksia!
Suosittelisin hankkimaan sellaisen dildon kuin Feeldoe. Ei tarvitse hankalia hihnoja ja erittäin miellyttävä molemmille. Kuten lelut yleensä vaatii hieman tottumista mutta on todellakin sen arvoinen. Saattaa joutua tilaamaan netin kautta, ikävä kyllä, ellei valikoimat ole täällä parantuneet sitten viime leluostosten. Lisäinfoa mm.http://www.feeldoe.com
Kyllä jostain verkkokaupasta kannattaa hankkia. Musta Suomesta ei saa hyviä. Ja vaikka löytäisi hyvän nahkaremmin, ovat dildot jotain kamalaa kovaa paukkurautaa, eikä kunnollista ja tarpeeksi pehmeää silikonia. Mutta hyviä kokemuksia on. Kannattaa kokeilla, ehdottomasti. :P
Työnnän lusikkani keskusteluun näin vähän jälkijunassa. Katselin Feeldoe-sivua ja kovasti kiinnostaisi tilata semmoinen. Ilmeisesti on kuitenkin niin, että tuotteesta pitäisi maksaa tullimaksu, koska se tulee jenkeistä. Miten te, jotka olette Feeldoen tilanneet, olette tämän käytännössä hoitaneet? Itse en ole ikinä tilannut mitään Euroopan ulkopuolelta ja tulliasiat on mulle ihan outoja.
Miksi te puhutte tällä foorumilla, että pitäisi Feeldoe tilata ulkomailta? Mä ehdotin sitä muutamaan liikeeseen ihan tässä Suomessa ja se on ollut myynnissä -06 kesäkuun alusta.. Jos ette usko niin kannattaa googlettaa asetuksella-->Etsi sivuja, joiden kieli on suomi.. On muuten Tampereella Red lightissäkin..Tai no joka paikassa Suomen liikkeissä ainakin.


PS. Lelu on mielestäni mahtava :) Niin hetero puuhissa kuin siinä mihin on tarkoitettukin. Miehetkin voi jopa käyttää jos uskaltavat :D

-Mira-
Itse en ole käyttänyt toiseen kuin kerrran, mutta minuun on kyllä käytetty useamminkin ja tykkään mielettömästi! En tosin aina halua strappia, mutta kumppani on innokas sitä käyttämään. En kuollaksenikaan muista sitä merkkiä/mallia mikä meidän strappi on, mutta se on sellainen violettinen "meisseli". Maksoikohan muistaakseni nelisenkymppiä (?) ja siinä on hyvä vyö, jota on helppo säädellä eri vartalotyypeille sopivaksi. Kestäväkin on ja vyö-osa helppo pestä käsin ja koneeseenkin voi pistää, tosin itse suosimme käsinpesua. Strap ikävä kyllä on alkanut olla jo vähän siinä kunnossa että uusi pitäisi ostaa, tuo on kyllä urhoollisesti palvellut meitä molempia. Toivottavasti tuota mallia vielä myydään..! Venuksesta ostettiin muistaakseni tuo, tai sitten Red Lightsista.
kannattaa varmistaa ettei dildo ole liian paksu! jäi hommat kesken kyseisen vian takia kun ekaa kertaa kokeilin.
onko strap-onista nautintoa molemmille? onko malleilla tässä suhteessa selviä eroja?