Missä vapaat TYTÖT luuraa?

  • 1 / 3
  • Jaja78
  • 31.10.2005 10:30
Aihetta sivutaan tuon tuosta, nyt tälläinen miehiä syrjivä täsmäkysymys.
Kun ei ulkonäkö monilla kiru suuntautumista, ja vähemmistöä kuitenkin ollaan, on hankala yrittää löytää sitä tyttöystävää.
Itse olen todennut, että vaikka yksinkin osaan olla, niin nyt on korkea aika tehdä itsensä ja se toinen onnelliseksi.
Mutta missä, oi missä vapaat lesbo tai bi-tyttöset ilmoittavat olemassaolostaan...
Siis tajuan, että missä vain voi törmätä johonkuhun ihanaan,

mutta onko jotain tiettyä nettisivustoa tms. johon meitä kerääntyisi enemmänkin?

Minulle on OKcupid ja cityn deitti tutut, mutta kovin on hiljaista sielläkin tällä rintamalla... Baarista en viitsisi etsiä. Vai onko DTM:n lauantaisin vielä niitä erikois "sinkkubileitä", missä seuraa huoliva kantaa vihreää tarraa, varattu punaista, "ehkä" keltaista? Mikä vähän auttaa asiaa...
Asun syrjäseudulla, joten luontevasti ei pääse tapaamaan ihmisiä, kuten vaikka spontaanisti Hgin katuvilinässä.

Konkreettisia vaihtoehtoja nyt tiskiin, kiitos! :)
  • 2 / 3
  • esimm
  • 31.10.2005 12:08
On olemassa Suomi24:n sivut, jossa chat ja keskustelupalsta ja deitti, tiedätkö ne? Ja Setan keskustelufoorumi myös.
  • 3 / 3
  • hupakko
  • 1.11.2005 18:38
Ja ehkä niitä naisia, vapaitakin, on enemmän tuolla naisten keskustelupuolella "naisten nurkassa". Sinne vaan naisia vikittelemään..