LPR nuoret!
Jos asut Lappeenrannassa tai lähiseudulla olet varmasti huomannut, että täällä ei ole yhtään mitään sateenkarikansalle suunnattua toimintaa, ei varsinkaan nuorille suunnattua. Siispä, tilanteeseen turhautuneena ajattelin, että ainut vaihtoehto taitaa olla järjestää sitä toimintaa itse. Ei olisi varmaankaan kovin vaikeaa järjestää ihan vaan tapaaminen Lappeenrannan ja lähialueiden sateenkaarinuorten kesken. Minä ainakin haluaisin tavata kaltaisiani, meitä on varmasti enemmän kuin osaisi odottaakaan. Eli kertokaa jos kuulostaisi toteuttamiskelpoiselta idealta!
hei..olen aivan samaa mieltä..olen juuri kiroillut sitä esim tampereella asuville lesbokavereille kun täällä päin ei ole mitään tuollasia tapahtumia...
pitäisi vaan alkaa järjestämään...
asun imatralla ja olen 21 vuotias naisenalku.
voisin olla apuna tuossa järjestysjutussa jos jotain pystyn tekemään.
Konetta pystyn käyttämään joka päivä ja jonkinäköinen piirtämistaito ainakin on.
Ujo hiukka olen,mutta enköhän pysty edes johonkin :D
heiba vaan. Juuri rekisteröidyin tänne.. :) En pääse koneelle päivittäin, mutta usein kuitenkin.
Majailen Joutsenossa, ja samaa olen tässä viimeiset 4 vuotta ihmetellyt.. Että miksi ihmeessä täällä ei mitään toimintaa ole. Olisi jo korkea aika kehitellä edes jotain, ihan vaikka pientä toimintaa. Siitähän se sitten lähtee. Jos apua kaivataan, I'm in. Ja jos ei, niin ilmestyn ainakin paikalle. :)
Hei kaikki!
Löysin juuri tieni tällekin foorumille ja vaikken nyt enää ihan nuåri olekaan (28v), niin ajattelin linkittää teidät Setan keskusteluun samasta aiheesta. Ehdimme siis jo tavatakin toisemme, mutta osanotto oli sangen vähäistä. Ehkä yhdessä järjestämällä ja kokoamalla porukkaa eri forumeista saisimme isompia tapaamisia ja mahdollisesti jotain virallista toimintaakin. :-)
http://www.keskustelu.seta.fi/viewtopic.php?t=5429&postdays=0&postorder=asc&start=0moro, täs kaveri ei ihan nuori myös lappeenrannasta. olis tosi hienoo jos täälläkin olis jotain menoo mut kun ei... sit vähän historiaa, jo kuuskutluvulla (psyke ry) tääl oli jotain pienimuotoista mut sitä yhdistystä ei ole ollut pitkään aikaan ja ihmisetkin ties missä. 90 luvun alus yritettiin virittää, minäkin mukana mut ei kun ei, oli bileitä muutaman kerran ja väkeä reilu kourallinen. tytöillä oli joitakin vuosia sitten toimintaa mut vetäjä muutti täältä pois ja mun tietääkseni toiminta on hiipunut. mut yllätys yllätys, olin syyskuun alussa jo jumalan hylkäämällä paikkakunnalla nimeltä MIKKELI. OLI HIENOT BILEET, PORUKKAA TUPA TÄYNNÄ JA KIVA MEININKI! mä meen sinne toistekin, autoo en omista, sillähän ajelis hetkessä sinne ja takaisin mut täytyi yöpyy hotelissa. mut se olisen väärti, kaikin puolin onnistunut ilta, lue lisää savon setan sivuilta.
Moi!
Kyllä minunkin mielestäni alueella pitäisi olla toimintaa.
Mutta löytyykö kiinnostuneita? Itse olen jutellut Kotkassa toimivan Queerkymin puheenjohtajan kanssa, että
toimintaa pitäisi olla ja kehittää. Tarvitaan vain aktiivisia ihmisiä, joita yhdistystoiminta kiinnoistaisi.