Leimarit YO:lla pe!!

Perjantaina on Tre:en YO-talolla taasen leimarit.. Mikä tulee hyvänä uutisena meille, jotka eivät mixeissä käy paikan yksinkertaisen huonouden vuoksi. Jotenkin Seta aina onnistuu lähes pilaamaan koko bileet (huonoilla esiintyjillä, olemattomalla mainostuksella, paskalla musiikilla tai ihan vaan lipun hinnalla) mutta koska niin harvoin näkee sateenkaarikansaa isolla joukolla muualla kun mixussa, onhan siellä pakko käydä.
Ehdotan teille, miehekkäämmät homoväestön yksilöt että saavutte sankoin joukoin paikalle. Olisi hienoa jos nämä bileet eivät menisi ainakaan sen vuoksi pilalle että ainut mies-tarjonta olisi taas joko teini-kanoja, tai vanhempia hinttejä, jotka vielä epätoivoissaan ja ikäkriisissään yrittävät olla teini-kanoja.
Meitä on ainakin n. kymmenen nuoren miehen joukko lähdössä paikan päälle, josta yhtäkään ei ainakaan vahingossa luule naiseksi baarin hämärässä. Tarkoitus on pitää hauskaa, juoda hyvin todennäköisesti liikaa ja ehkä löytää seuraakin. :)

ps. Niin, ja te rakkaat sateenkaari-veljet, jotka käytätte suurimman osan perjantaista hermoillaksenne eyeliner'eittenne kanssa ja kulmakarvojanne nyppien, eksykää tällä kertaa vaikka matkalla. Ei millään pahalla.
Minä toivotan myös teinikanat paikalle, sillä sellaisen aion sieltä alleni yöksi ottaa, ja nussia koko yön.
Me tulle paikalle, kun olemme vetäneet sopivat etkot, haukkuneet muut ja etsinnet kaapistamme sen kaikkein pienimmän t-paitamme. Mutta sitten toivommekin, että kaikilla on hauska ilta, niin kanoilla, gotleteilla, atleteilla, transuiilla kuin vasta itseään etsivillläkin.
  • 4 / 16
  • kymysys
  • 25.10.2005 14:25
Paljonko maksaa liput?
Aviisissa lukee 7/5€, mutta TreSetan omilla sivuilla 5/3€? Luotan jälkimmäiseen, koska on se virallisempi äänitorvi.
  • 6 / 16
  • Kymysys
  • 29.10.2005 20:23
Oli siellä neitikanoja (yhdellä jopa siivet), mutta sit muutenkin populaa laidasta laitaan ja ainakin minusta vaikutti, että kaikilla oli aika hyvä meno. Välillä oli jopa tungosta.
Kiitti Setalle hyvistä bileistä.
  • 7 / 16
  • Kilttip
  • 30.10.2005 17:36
Minäkin eksyin pitkästä aikaa Tampereen homoelämään. Kiitos Setalle! Vanhan ajan Leimarit näyttävät edelleen kiinnostavan, ja se osoittaa myös sen, ettei aina tarvitse rakentaa erityistä ohjelmaa vaan ratkaisevaa on oikea fiilis. Kiitos vielä kerran.
  • 8 / 16
  • Mä vain
  • 30.10.2005 18:57
Pitäskö olla enemmän tälläsiä Leimareita? Ekat leimarit mulla missä ei ollut muuta esiintyjää kuin dj lavalla.
Porukalla oli hauskaa (kui myös mulla) ja sitä ihmismäärää riitti hyvin.
Olis kiva kuulla kommentteja enemmänkin illasta.
  • 9 / 16
  • läääh
  • 2.11.2005 10:49
Juu kivaa oli. Ehdottmasti parasta paikassa oli kuitenkin se tumma hunk narikassa.
Pian taas uudestaa, eikös.
...Ja kaupungin omalla homojulkkiksella ainakin oli loistavan kova meno päällä. ;) Kyllä sitäkin ihan ilokseen katseli. Tyylikäs oli...
Mä vain kirjoitti: "Pitäskö olla enemmän tälläsiä Leimareita? Ekat leimarit mulla missä ei ollut muuta esiintyjää kuin dj lavalla."

Sama juttu mulla ja kannatan lisää tämän kaltaisia Leimareita. En mä noista esiintyjistä Leimareissa niin välitä, ellei sitten kyseessä ole joku sellainen, kenestä erityisesti pidän. Tärkeämpää mulle on kuitenkin Leimareissa yleinen hauskanpito ja tanssiminen, mahdollisesti myös uusien mukavien ihmisten tapaaminen (pienenä taka-ajatuksena aina sekin, josko sieltä myös oma kulta löytyisi :). Sitä paitsi nuo esiintyjät nostavat vain lippujen hintaa.
Eiköhän "kaupungin homojulkkis" ole ihan samalla lailla ennenkin lavalla bailannut. Nyt vaan näytti saaneensa ympärilleen joukon hännystelijöitä, joita ei ennen tv-julkisuutta ole ollut :) Teinit tuntuivat yrittävän likistyä ihan kiinni häneen. Ehkä uskovat julkisuuden tarttuvan.
Leimareissa oli hyvä meno tappin asti.Kyl esiintyjätkin on ok,voisivat ehkä aikaistaa esiintymistään että loppu iltaan jää mukavasti aikaa bailata...