Jarkko ja Osku Botoxissa 11.11.
Botox White Party
11.11.klo 21-04 @ Fever
Esiintymässä Jarkko ja Osku
Musiikkiteemana Madonna
Luvassa Madonna-yllätyksiä...
Liput 7 euroa. Lipputuotto lahjoitetaan Suomen aids-tukikeskukselle.
Lue lisää white partyista ja illan ohjelmasta osoitteesta
http://www.gayclubbotox.comItselle sopii paremmin tämä white party-teema kuin musta nahka joten tänne ollaan menossa!Nyt vaan kaivamaan kaapista valkoisia releitä :)
Jee, Madonnaa. Uus sinkku on mahtava!
Botox White Partyn madonnainen ohjelma on tarkentunut:
Luvassa Jarkon ja Oskun Showhat says Hung up -show.
Lisäksi Madonna-kilpailu, jossa palkintona kaikki Madonnan albumit, myös uusin.
Siis Feverissä Annankatu 32, Hki pe 11.11. Tarkemmat tiedot
http://www.gayclubbotox.comIhan mieletöntä. Pakko tulla katsomaan show, kun en ole ikinä nähnyt. Hienoa. Varmaan aivan mielettömän kiva show tulossa. Nyt nähdään mistä ne oikeat idolsit on tehty. Toivottavasti mä voitan Madonnan levyn. Olen digannut sitä aina. Madonna on ihan mielötön mimmi - kelpaisi minullekin. Ihanaa, että botox järjestää näin hienoja bileitä. Mää tuun gimmaporukalla iskeen kaikki valkoiset pvc-misut.
Botoxit aina ollut hyviä bileitä,kelpaa niillekin jotka valittaa gay-mestoissa olevan liikaa heteroita ja naisia...Botoxin gay prosentti on about 99,9 % ;-) White party kiva teema,aina jotain valoista paitaa kaapista löytyy.Porukka on aina ollut loistavaa ja bailuhenkistä joten odottelen paljon näistä bileistä!!
Ketä nyt sitten noi Jarkko ja Osku ovat kun mulle ei sano nimet mitään.
Jarkko ja Osku ovat tämän maan ehkäpä tunnetuimmat ja suosituimmat Drag-esiintyjät. Tarkempaa tietoa Jarkosta ja Oskusta löytyy osoitteesta
http://www.showhat.fi .
Hei onkis totta, etytä myös Botox loppuu ja nää ois niinkuin jäähyväiset? Ainakaan botoxin nettisuilla ei jatkosta tietoa eikä Feverinkään. Sääli sääloi, kivaa vaihteluu nää illat ja rahat oikeeseen paikkaan nyt white partyssa. Siis miten voi olla mahdollista, jos Birdiekin lopettaa (en tiedä pitääkö paikkansa)
Joo kyllä nämä Botoxit ovat olleet aivan mahtavia,varsinkin Feverissä!Fever voitasiiin muuttaa kokonaan Botox-klubiksi ja taas stadissa olisi uusi loistava gay-mesta!
Toivottavasti huhut Birdien loppumisesta ei pidä paikkaansa,kaupungin valikoima taas köyhtyy ja ainoa jäljellä oleva järkevä mesta olis Dtm...
Kyllä Botoxeja tulee lisää,saitillahan on ilmoitus joissa ne etsii uusia tiloja missä pitää klubi,Feverissä ne varmaan on tosiaan kyllä vikaa kertaa...
Voiko ne jakaa palkintona jo uusintakin levyä, kun se ilmestyy vasta seuraavalla viikolla?
Kyllä ne voi koska se ilmestyy 11.11 esim.Hollannissa ja Belgiassa
Tällaista härdelliä kutsutaan markkinoinniksi...
Ja hyvin tuntuu toimivan!
There is no business like show business! :)
Mä kun olisin vaan luottanut tuohon levy-yhtiön ilmoitukseen.
Sitten se yksi lehtitieto siitä, että se julkastaan Tukholmassa 14. pvä pitää myös paikkansa.
No nyt tien ketä ovat eli Jättömäen Pian firmaan jotenkin liittyy.
Onko porukka laittamassa valkoisia vetimiä päälle...?Itse joudun kyllä tyytymään vaan valoiseen kauluspaitaan :-)
Miten botoxissa on yleensä suhtauduttu naispuolisiin vähemmistön edustajiin? Heteronoloisena mulle jo herkussakin välillä aina joku mulkoilee. Menossa oon joka tapauksessa mutta ois hyvä vähän tietää etukäteen. Pitäis vielä päättää hommaanko lilan vai vihreän peruukin. Ja pukeudunko like a virgin- valkoiseen vai etsinkö jotain lady of the manor tyylisempää.
Tottakai Botoxiin ovat lesbotkin tervetulleita!Vaikka enemmistö miehiä onkin,on siellä useita lesboporukoitakin näkynyt :)
Joo Botoxissa on ollut lesboja, mutta ne kyllä oli varmaan järjestäjien kavereita. Onko Madonna myös lesbo-ikoni? Siis kyllä kai jossain määrin, kun sex-kirjassa se oli naisten kanssa ja se Sandra Berndhardt-juttu. Vai onko joku muukin syy?
Lesboikonistatuksesta en ole aivan varma, mutta ainakin mun tuttavapiiriin kuuluu paljon Madonna-faneja. Kai vahvoissa naisissa on jotain joka vetoaa. Ja kaikki lesbothan eivät automaattisesti kuulu Siiri Nordin fan clubiin, kuten kaikki homotkaan eivät fanita Abbaa... Niin monella tuntuvat päähän jumittuneet vanhat stereotypiat joihin sopimattomat leimataan automaattisesti heteroiksi. Itse olen ainakin huomannut viihtyväni paremmin enemmän miehille suunnatuissa bileissä kuin Hehkussa (yäk) tai Kaisaniemen bileissä (tupla yäk.)
Hei huomasitteko, että botoxin tuotot menee Aids-tukarille ja Jarkko&Osku myös lahjoittavat palkkionsa!!!! Nyt siis homot ja lesbot kerrankin kokoontukaa yhteen edes hyvän tarkoituksen vuoksi. (lisäksi toi happy hour on halpa heh)
Erinomaista, että botox osallistuu Aids-tukikeskuksen tukemiseen.
Aids-päivänä 1.12. voi samaa hyvää asiaa tukea myös dtm:ssä, tukarin sivujen mukaan:
"Aids-tukikeskus yhteistyössä Ravintola DTM:n kanssa (www.dtm.fi) järjestää jo 2. vuotena peräkkäin Maailman aids-päivän gaalan 1. päivä joulukuuta.
Varaa ilta jo hyvissä ajoin kalenteriisi, jotta voit nauttia illan yllätysesiintyjistä, riemukkaasta seurasta sekä tukea hyvää asiaa. Tilaisuuden tuotto lahjoitetaan Aids-tukikeskukselle."
Moi, kuullu juoruja että aids-päivänä olisi Paula Koivuniemi keikalla dtm:ssä, perää juoruissa? olisi upeeta nähdä hänet livenä!
Joo Paula silloin dtm:ssä. Tänään Jarkko Valtee esittää Madonnanb hungupin Botoxissa!!!!!!! saa nähdä kuinka moni jutun tajuaa, koska monet eivät vielä videota nähneet. Mietä mieltä hunupin videosta?? Minusta Jarkko ja Osku voi näyttää jopa trikoissa ookoolta. Madonnan juttuja taas helppo kopioida kun on selkeä uusi tyyli taas.
Wow, ihanaa. Uskon että Jarkko ja Osku näyttää sikasiisteiltä trikoissa, Suomen virallinen Madonna LOOK LIKE Jarkko Valtee odotan paljon illalta ja menee vielä hyvään tarkoitukseen.
City-lehtikin noteerasi illan, eli hyvät bileet tulossa!
Onneks Botox järkkäsi Madonna illan nyt niin ei tarvitse mennä Tipulaan ens, viikolla vaan rauhassa bilettää Drag-Queen kisoissa:)
Onhan Hung Up-video pyörinyt ahkerasti MTv:llä sekä Voicella :) Toivottavasti soittaisivat uutta levyäkin tänään!
Johan se levy on soinnu jo esim: Herkussa ja DTM:ssäkin ja on jo kaupoissa myynnissä!!!! Ainaskin uus sinkku! Vähän on Birdie myöhässä:(
Levy tulee Suomessa myyntiin vasta 16.11 joten enemmänkin aikaisessa ;) Sinkku on toki soinut jo radiossa pitkän aikaa mutta niinhän se menee levyjen julkaisuissa...Tarkoitin levyn soitolla sit kuullaanko albumilta muita biisejä kuin Hung Up.
Jos kuullaan muuta kuin hang up, niin levvy-yhtiö vetää botoxin oikeuteen, luulen ma... musictvn sivuilla ne on kyllä kuultavissa. levy-yhtiö warner lahjoittanut kilpailupalkinnon botoxille eli luulis jonkun edustajankin olevan vahtimassa.
Levy kylläkin jukaistiin tänään 11.11 Hollannissa,Belgiassa ja Italiassa.Lisäksi Ylex soittaa soitta levyä huomenna radiossa 14-16 joten kyllä sitä sa julkisesti jo soittaa kyllä :-)
Loistokemut! Kiitos Botoxille ja Showhatille mahtavista bileistä.