Tuloksia urheilussa ?

165 ennätys penkki punnerrus, jossa nyös 140 kg sarjoina 4x6 toistoa. Maastaveto vain 190 kg ja kyykky 150 kg ennätykset.
Nivelrikkovaarat polvissa ovat olleet suurin este, ettei kyykkyyn koskaan tule otettua enempää painoa, ja selkä myös on vaarallinen paikka. Tyrät ja välilevyn pullistumat, saa olla poissa minusta.
Miul enkat kyykky 150 kg, maasta 205 ja penkki 110 kg mut tuosta on jo 17 vuotta aikaa eli silloin kun oli 26 :D
Cooperissa 3225 m
penkki 10 x 70
jalkaprässi 10 x 280
käsinkohonta 16
10x70 ? penkki

Entäs muut, ja nyt ei ole kyse leukojen vääntelystä, 50 kg on suurin piirtein normaalin miehen kyky saada rautaa ylös penkissä.

Poikia semmoiset ovat.
Maksimia en oo kokeillut, mutta penkistä on paras 4x110 about vuosi sitten, nyt ei mene lähellekään tuota :(.
Kyykyn ja maastavedon maksimit on kokeilematta.
  • 7 / 32
  • sunshine
  • 16.10.2005 21:23
Mulle ainoa merkitsevä tulos ja tavoite on hyvä tunne.
Sen mä saavutan joka kerta.
Miesten katselusta ?
Kyllä siitäkin voi saada hyvän tunteen, kun ensin on käynny DTM:ssä ;=)

Hyvinkin mahdollista
Orso, paljos Cooperi :) Kovin punttailevat harvoin pääsee yli 3000 m.
Leuanveto on urheilutulos siinä missä muukin. Jos on kovin läski niin eihän niitä leukoja tietenkään nouse.
10 toistoa peräjälkeen, 70 kiloa siis penkki, enpä ole juuri tehnyt. 85 taitaa olla maksimi.
Se on hiukka sama juttu kuin mäkihyppääjillä, mitä vähemmän painoa sen pidemmälle lentää.

Suhteessa neliöön menee moni muukin asia.

Eli jos mä olisin vaikka 1000kg, ja sinä 500kg, niin minä joutuisin tekemään töitä kaksi kertaa enemmän kertaa toiseen, eli neljä kertaa sinun käyttämän tehon.

Jos sun hevosvoimat, eli nykyisin kilowattitunnit; olis 200kw, niin minussa pitäis ollaa 800kw teho.

Ihmisen elimistö hiilipohjaisina yhdisteinä ei yksinkertaisesti kykenis siihen.

Juokset äärimmäisen kovaa cooperin, ja mun pitäis vaikka tuplapainoisena juosta 4 kertaa sun äärimmäisen kova tahti.

Ei mikään ihme.

Sama jos sä painaisit vaikka 60 kg ja minä 120 kg, mun tehot pitäis olla 4 kertaiset koska massan vyöryttäminen vie tehoa paljon enemmän.

Siksi myös painavampi putoo hiton paljon nopeammin, koska tuulen kannattava voima hypätessä mäessä tulis olla nelinkertainen massan takia.

Eli normaali 30 kiloinen mäkihyppääjä lentää neljä kertaa paremmin kuin 120 kiloinen mäkihyppääjä jne...
Sori siis 8 kertaa parempi hyöty tuulen vastuksesta neljä toiseen on kahdeksan, joka tulee 120/30= 4 toiseen on kertoimena 8
Tämä laskeminen on monimutkaista, sekin vielä että pitää ottaa huomioon se mennäänkö 120 alas 30 kg vai 30 kg ylös 120 kg.

Jos tuulen kannatuskerroin metreihin olis vaikka 20cm/kg, niin 120 kiloinen häviäis yhteensä 80kgx20cm= 1600cmxkg 1600cmxkg toiseen olis 6960000kgcm / 80 kg= olis noin 8000cm eli 80m / 2 olis noin 40 metriä

40 metrii tappiota paremman kokoisen häviöksi.
Joo oon 180 / 76 siima. En hakeudu tilanteisiin missä tarvii ylettömästi voimaa, juokseminen pitää ihan riittävästi yllä mielenterveyttä ja työkykyä, enkä nyt mikään hintahtavan laihakaan ole noilla voimatuloksilla, vanttera olisi kai oikea sana. Mutta kaikki kunnoitus homoille jotka haluavat bodata. Kyllähän lihas pukee miestä kuin puku ja solmio.
Cooperin ja lihasvoiman suhteesta voin sanoa, että siirryttyäni voimailuharjoittelun jälkeen Laajavuoren maastoon harjoittelemaan niin joskus -94 meni Laajavuoren pururata aikaan 11.20 ja sehän on tunnetusti tai oli ainakin tuolloin 3450m. Mut edelleen meni penkistä 85 ja kyykky 120 ja maasta 175. paino mulla oli tuolloin noin 62-64 ja pituutta 173 ja kumma et nykyään on muuten 174. Johtuu varmaan siitä et lopetin treenaamisen. Ja nykyään menee helposti 12 tuoppia illassa :D
Tänään kulki penkkipunnerrua aika hyvin 135 kg 4x6 sarjoina, tavoite päästä vähintäin 140 kiloon sarjoissa.
Tietää ainakin etten ole kutistumaan päin rintakehästä.

SLURPS

Ja sitten on nyt perjantaina treffit, jonka jo kylläkintapasin jo webcamin kautta, niin ei tarvii pettyä pahasti, ainakaan ulkonäköön.

Sellaisia kummituksia olen joskus tavannut sokkotreffeillä että.

Ja joskus vaan ei klikkaa, vaikkei ruma mies olisikaan.

Nyt tuntuu siltä, ja jutellaan puhelimessa, ääni kertoo aika paljon, myös, mutta ei webcamin tasoisesti.

mmmmm
Korjaus se oli kuin olikin 140 kiloo, viimeinen maali on 150 kiloo, jos siihen koskaan pääsee, sitten pitää tyytyä siinä pysymiseen, jos vaikka muutama vuosi sillä tavoin kulkis.
Minä juoksen Cooperin testin viidessä minuutissa ja teen minuuttitestin puolessa!
"Antero Ruisleipä" - Muistaakseni RuisAnterossa on reikä. Lienet siis bottom? Kuva tuo mieleen Kalervo Palsan työt. Oletko hänen hengenheimolaisiaan?
Jos mä niin haluaisin ilmaista itseeni olisin esim. Mauno Munkkirinkkilä.

Ajattelin et ehkä minu leipäläpeni haluis moni sulkea, ruisleipää menee saman aukon toisesta haarasta sisään mistä ääänikin kulkee.

Vonnien päähän potkija
Eilen sain 4 sarjaa 6 toistolla 140 kg penkissä, saavuttamassa huippukuntoa... jes
Kai sinä teit edes uinti tai panoliikkeitä ammeessasi. Ne käy raskaaksi vedenvastuksessa, ja voi tulla pätäkkää kroppaan.
Kyllä Orso on suurisuinen kehuskelija. Sitä ne ovat, ne bi-seksuaaliset karskit machourokset.

Minä hyppäsin eilen narua ja leikin piiloa yhden kokonaisen tunnin ajan siskon tyttöjen kanssa. Babysitteri-työn jälkeen kävelin kotiin, aina hypähdellen kuin pieni varsa iloisella mielellä, tätä 2 km, sitten portaat ylös 5. kerrokseen, hypähdellen vain joka toiselle portaalle.

Sen jälkeen hengittelin syvään ja olin ylpeä itsestäni. Sen jälkeen vielä puoli tuntia ammeessa! (Rokkihomon suoritukseen en yllä ammeessa. Rokkihomo on minusta hyvin sympaattinen :)