Mikä heteromiehiä vaivaa?

Töissä huomasin että ihan tahallaan / vahingossa antavat ymmärtää mutteivat ymmärrä antaa. Johan tässä pieni homo menee vallan sekaisin.
Kuules homoseni,samanlaista olen Lesboilla huomannut.Mut annaskunn työporukan saunailta tulee,silloin (onnekseni) niin suvaitsevaista että ollaja voi.....
Tuli vaan mieleen että olisko homma korjautunut sillä että ekalla kahvitauolla olis tullut rytinällä kaapista? Eipähän olis kellekään jänyt mitän epäselvää.
Ei perkele. Ei ne hetero anna ymmärtää. Koska ne on heteroita. Sä vain tulkitset niiden eleet väärin, jos olet kaapissa, ne ei osaa varoa vaan on ystävällisiä sua kohtaan.
Minusta heterosta haaveksimen on sama kuin toisen miehen vaimosta haaveksiminen. Lopeta!
  • 6 / 33
  • sunshine
  • 15.10.2005 19:28
Joo ei heterot homolle anna ja miksi pitäisi ja miksi jotkut homot
jaksaa vokotella heteromiehiä ja toivoa jotain sieltä? Miksi oi miksi?
Ei me mun kaaliin, ei millään. Sehän on aivan tuhoon tuomittua. Samaa mieltä
siitä, että ehkäpä kyseessä on väärä tulkinta heteromiehen käytöksestä.
Tekisi mieleni sanoa tästä aiheesta hiukan ilkeästi, mutta ei nyt ...

Kattelen mäkin naisia yms. ja joku on joskus tulkinnut sen lähentymis-
yritykseksi. Pöh, joskus jos jonkun kanssa on oiken kivaa ja synkkaa niin
yksi tilanne voi johtaa toiseen.
(Joo, tiedetään, että jotkut täydet heterot voi koklata jotain kerran
pari kaverinsa kanssa tai kurisioteetista, mutta se ei pääsääntöä muuta,
löytyyhän täältäkin monta naisen kanssa jotain tehnyttä homomiestä.)
  • 7 / 33
  • sunshine
  • 15.10.2005 19:41
Ai niin, empatia unohtui, yritetäänpäs uudestaan ...
Kyllä sitä tulee välillä katsottua, että onpas sexy mies,
joka sitten osoittautuukin heteroksi.
Mutta kun ne ei kiinnostu homosta silleen, niin miksi
vaivata sillä pientä päätään? Se on täysin turhaa
itsensä kiusaamista.
Aivan saleen osa noista "heteroista" ei tarvitsis muuta kuin ravakan potkun perseelle. Mutta toisaalta miksi sitä edes pitää vilkuilla 2 lapsen naimisssa olevaa isää. Noh kaikkea ei voi tajuta.
  • 9 / 33
  • sunshine
  • 16.10.2005 21:41
Miten olisi vanha kunnon mielikuvaharjoittelu?
Kun tarkemmin katsoo, niissä heteroissa on myös seksuaalisesti
rutkasti epämiellyttäviä ja homon näkökulmasta vähemmän
kiinnostavia ominaisuuksia.

Ja miksi nyt yleensä kannattaa vaivata päätään, jollain joka
ei ole kiinnostunut miehistä eroottisesti? Eikö sen pitäisi
olla todellinen turn off?
Monta kertaa kävi mielessä että vaikka on miten 2 lapsen isä niin ihan 100% heteroa tuosta ei saa tekemälläkään. Onhan näitä bissejä maailma pullollaan.
Antaa vain ymmärtää kun olette samassa duunissa....? Ei uskalla edetä jos kokemus ei olisikaan miellyttävä ja vaarantaisi työpaikka ilmapiirit ym työsuhteet.
Onneksi pikkujoulukausi on tulossa ja niissähän tunnetusti sattuen tapahtuu.

Niin mikä heteromiehiä vaivaa? ...tosiaan, jossain humalatilassa ilmeisen heteroilta ystäviltä saa aina kuulla tuon jos "kana oli kukkoilun"; "Jos olisin homo niin sitä sun tätä sinun kanssa..." tai "älä vaan rakastu minuun..." -kuultu muutamia kertoja. Viho viimeinen turn-off ja ystävyyden viilentäjä. Ilmeisesti nuo heteromiehet pitävän itseään niin saaperin puoleensavetävinä, että voisivat saada kenet tahansa.Tai yrittävät tuolla raivostuttavanhellyyttävällä tavallaan osoittaa liberaalia mieltään, kun muuten eivät osaa?

"All men are homosexual, some turn straight" Saint Jarman...Indeed.Miehet ovat miehiä suuntautumisestaan huolimatta, suurin osa omniseksuaaleja.
Okei sitten, jokaiselta vastaantulevalta mieheltä voi saada, kun
korttinsa oikein petaa. Täyttä heteroa ei olekaan. Sovitaan näin.

Muistakaa sitten boys, että tämä pätee myös teihin.
Jokainen teistä antaa naiselle kunhan oikein jallitetaan.

Vai mitä oikein kuvittelette olevanne?
"Täysiä" heteroita ja "täysiä" homoja on olemassa...
Noiden ääripäiden väliin vaan mahtuu niin monta sävyä ettei mikään sateekaari niitä kykene väreillä tulkitsemaan.
Mutta jos on pää täynnä ja tarpeeksi päihtynyt voi täysipäisenkin pää kääntyä .-)
Noh se oli vaan sellainen muutaman kuukauden pätkätyö... ja se mieskin naapurifirmassa töissä, alihankkijalla. Mutta siis tuollainen kuten sanoin "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa" vituttaa.
Paha sanoo baareista mitään kun siellä niin kovin harvoin käyn, ja silloinkin on ohrapirtelö suurin kiinnostuksen kohde.
Sulle on oltu siis vain ystävällisiä, jos oikein ymmärsin? Siitä ei voi paljon johtopäätöksiä tehdä. Jos kertoisit tarkemmin millä tavalla sulle on annettu ymmärtää, niin asia selkenisi paremmin.
Törmään toisinaan vähän samanlaisiin tilanteisiin. Ilmeisesti osaan tahtomattanikin jutella heteromiesten kanssa jotenkin henkilökohtaisempaan sävyyn kuin useimmat muut näiden tutuista. Voi myös olla, että kun en vedä heteromiehen roolia samalla lailla kuin muut, he tulkitsevat sen jotenkin uskoutumiseksi ja vastaavat samalla mitalla. Sellaisissa tilanteissa syntyvästä intiimistä yhteydestä on sitten helppo vetää vääriä johtopäätöksiä, ainakin kun vertaa miten he muiden seurassa käyttäytyvät.
Jaakko kirjoittikin kattavasti. Kerran viattoman normaalin jutustelun lomassa multa kysyttiin, että
yritänkö mä iskeä. Vastasin, että jos mä yritän, sä kyllä huomaat sen.
hmm... mitenköhän tuohon vastais ... ei sitä pysty selittämään oikein mitenkään.... tulee vaan sellainen fiilis että toi ei ole hetero, ainakaan 100%:sesti. Yleensä olen ollut oikeassa ja aikoinaan päädyin sen takia muutamaan tosi omituiseen tilanteeseen. Yleensä nää tyypit on viel sellaisia että ne viestit joita ne lähettää ei tavalliselle heterolle aukea ollenkaan. Se on se gaydar kun tässä asiassa piippaa ja lujaa
no ite oon heteromies - tainno ainakin luulen olevani.. minulla nyt tässä on pientä kriisiä meneillään.. mutta voisin kyllä antaa homoseksuaalillekkin tottakai - olisi varmaan mukavaa minunkin osalta .. kuhan ei itse tarvitsis takaata pistää. :D
anteeksi nytku tuli nostettuu vähän vanha kirje pintaan mutte teki vaan niin mieli vastata. );
Vanha aihe, mutta nostetaan nyt ylös kun on taas ajankohtainen. Eli kyllä mun gaydar piippasi edelleen, kun uuden pätkän samassa työpaikassa aloitin muutaman kuukauden tauon jälkeen. Eikä se ole perusystävällisyyttä, mitä tämä kaveri viljelee. Esim. maanantai aamuna kaikki kahvipöydässä olevat ovat enemmän tai vähemmän maanataikoomassa ja hyvän huomenen toivotukset ovat jotain epämääräisiä murahduksia. Mutta tällä sankarilla on aina heittä sen muiden tarjoaman vakiomurahduksen sijaan kunnollinen tervehdys, ja useimmiten jopa tyttömäinen hymy. Eikä näitä "kohteliaisuuksia" kaikille irtoa. Lisäksi kun seuraa sankarin elehdintää niin ehta ranneliikehän sieltä pilkottaa :D Tosin se on sotkettu perusiloiseen luonteeseen, joten sitä eivät tavan pulliaiset välttämättä tajua. Etenkin kun puhutaan samaan aikaan "tyttöystävästä"

Ilmeisesti asia on niin että pienelllä vaivalla saisi kunnon actionia aikaiseksi, noin työajan ulkopuolella. Sotkee kivasti kuvioita, ja pienen homon tunteita kun on yli 5v seurustelua takana. Viikonlopunverran otin etäisyyttä tilanteeseen cruisailemalla ympäri eteläsuomea vailla senkummempia suunnitelmia. Edelleenkään ei mitään hajua mitä tässä tekisi. Ilmeisesti sisulla vuodenloppuun töitä, ja uusia hommia hakemaan. Jos sitä vaikka saisi uudessa paikassa tunteensa paremmin kontrolliin. Järki sanoo että ei ole mitään pointtia tuhota pitkää parisuhdetta sekoilemalla vieraiden kanssa. Mullla tunteet on vaan sellainen paha, että se pyyhkii järjellä lattia, ja sitten itketään ja ihmetellään kun on lyöty kirves kiveen. Just äsken oli noin 5 millisekunnin päässä etten lisännyt työkaveria messengeriin. Mutta katellaan. Ehkä tilanne laukeaa itsestään.
Oikeampi kysymys juueille olisikin, että mikä häntä vaivaa eikä mikä heteroja vaivaa...parisuhdeuskollisuus on vaikea asia, kun sen eteen pitääkin tehdä ihka oikeasti TYÖTÄ.
On todellakin olemassa ihmisryhmä nimeltään _narsistit_ jotka flirttaavat homoillekin vaikka ei pätkääkään kiinnosta. he kaipaavat niin valtavasti hyväksyntää, että itsetuntonsa hiveltyy myös homojen huomiosta.

Jos he asiaa mitenkään artikuloivat, he sanovat että eivät ole kiinnostuneita homoista (kuten eivät yleensä olekaan). Mutta, silti he loukkaantuvat syvästi ja tuntevat itsensä miksilie negatiiviseksi adjektiiviksi jos homo ilmaisee ettei edes ole kinnostunut heistä. Mutta tämä ei siis koske kaikkia heteroita vaan niitä joilla on jonkinasteisia persoonallisuushäiriöitä tai erityisen heikko itsetunto.
Jos parisuhteessa on kaikki perusasiat kunnossa, niin mitään tarvetta ulkopuolissille säädöille ei pitäisi olla. Tänään töissä tein päätöksen. Yritän ensin puhumalla ratkaista tämän ongelman joka johtuu puhtaasti seksinpuuttesta. Kun toista ei kinnosta sentin vertaa, niin tottakai se aiheuttaa ongelmia. Jos ei milllään onnistuta ratkaisemaan ongelmia kotona, niin pakko kai sitten laittaa lusikat jakoon ja sopia kissan yhteishuoltajuudesta :P

Sit päätin että tämä "heteroherra" voi vaikka syöksyä sementtiin. En tarvitse yhtään ylimääräistä päänvaivaa sekaantumalla varattuun ukkomieheen, joka tarvittaessa pyyhkii meikäläisellä pöytää. Noin niinkuin kuvainnollisesti, eli käyttää törkeästi hyväkseen ja nauraa paskaisesti päälle. Etenkin kun olen kovin heterovaltaisessa työpaikassa ja moiset peliliikkeet eivät kaikkien mieleen ole.
Flirttailu on hauskaa, siksi sitä tehdään.. ;) Pitääkö sitä aina olla heti olettamassa, että tarjoaa sexiä? No EI pidä, sellanen tuo vaan ongelmia.. Mä tykkään flirttailla vanhemmille miehille, jos vastakaikua tulee, niin suuntautuminen ja elämäntilanne ei kiinnosta, koska enhän mäkään ole vähääkään tosissani, ja nykyään flirttailen myös välillä vanhemmille naisille. Ihan vaan omaksi iloksi ja hauskuuden vuoksi.
Jos joku käy röyhkeästi varoittelemaan rakastumisesta tai jotain vastaavaa, niin senkun nauraa sydämensä pohjasta ja toteaa, että onhan se hienoa, että jollain on niin hyvä itsetunto, mutta..

Ei elämä oo niin vakavaa.
Niin olishan se kiva jos suhde ois kunnossa, ja kun joku osoittaa kiinnostusta itseä kohtaan niin vois ajatella että "Jesh ... eipähän ole viimeinen käyttöpäivä vielä mennyt ohi" Mutta siinä vaiheessa kun olet ollut esim. 6kk ilman seksiä, ja asian esille tuominen aiheuttaa riitaa, niin esim. työkaverin osoittaman huomion voi käsittää hieman väärin, ja sitä alkaa jo tikusta tehdä asiaa että pääsisi työkaverin kanssa hengailemaan. Ja sehän ei suhteelle tee mitenkään hyvää. Emmätiiä ... tää kaikki on niin vaikeeta. Parisuhteet on niin vaikeita. Oikein kaiholla muistelen niitä aikoja kun olin sinkku, ja seksiä sai jos sai, mutta se ei aiheuttanut riitaa eikä mielipahaa.
Suhteesta syntyneet riittämättömyydentunteet saa sut etsimään huomiota ja hyväksyntää muualta.. Se on ihan ymmärrettävä ongelma, varsinkin, jos ei kumppani oo halukas tekemään asialle mitään. Torjutuksi tuleminen tekee kipeetä.
En mä tahdo leikkiä mitään parisuhdeterapeuttia sen kummemmin, tää on pelkkää keittiöpsykologiaa, mutta oletteko te ollenkaan puhuneet siitä, miltä tuntuu ja miksi tän ongelman tiimoilta, sen sijaan, että väännätte kättä seksistä tai seksittömyydestä? Tee sä aloite kuuntelemalla, mitä bf:llä on sanottavana, ilman että kommentoit väliin. Jos ne asiat lähtiskin vielä luistamaan. Painostaminen ei ainakaan auta. Enkä tarkoita, että olisit sellaista tehnyt. Ei ulkopuolinen voi ikinä tietää, millaista jossain suhteessa oikeasti on. Tai jos toinen on sellainen, jonka kanssa on mahdotonta puhua asioita selväksi, niin onko suhde sit jatkamisen arvoinen? Aina tulee eteen ongelmia, joita pitäis pystyä ratkomaan yhdessä.
Ottamatta kantaa pettämisen moraaliseen puoleen sen kummemmin, niin musta työpaikkaromanssin riskit on kyllä liian suuret suhteessa saavutettuun hyötyyn. Se tyyppi on sua moikkaamassa siellä joka aamu sen jälkeenkin, kun sun seksintarpeet on jo tyydytetty. Entä jos tahdotkin jatkaa bf:n kanssa? Vaihdatko työpaikkaa?
Ihmissuhteet on hankalia. Allekirjoittanutkin on joutunut luopumaan ideologisista aatteistaan, nöyrtymään ja kasvamaan aikuiseksi. Ilman sitä ei mikään suhde voi kestää. Toinen juttu on sit se, että tahdotko suhteen kestävän vai olisko parempi jo jatkaa matkaa.
Kesäpoika:" Mä tykkään flirttailla vanhemmille miehille, jos vastakaikua tulee, niin suuntautuminen ja elämäntilanne ei kiinnosta, koska enhän mäkään ole vähääkään tosissani..."
Oletko ajatellut, että se vanhempi mies voisikin ymmärtää sinun flirttailevan vakavissaan. Kun totuus hänelle selviää, voivat haavat olla syvätkin.
Voihan se olla niinkin etta toi mies luule minun tosissani vonkaavan lakanoidren valiin. Mista naita tietaa. Enka kylla ajatellut ottaa asiasta selvaa. Kyllahan hanella taas naama oli kuin hangon keksi kun kahviautomaatille satuimme samaan aikaan. Jos on yhtaan kuunnellut mun juttuja kahvipoydassa niin varsin hyvin tietaa etta ma seurustelen, enka ainakaan tietoisesti ole valittanut suhteen ongelmia.
Masa, kyllä mä kerron kaikille, että olen varattu, oikeesti rakastunut ja ettei mulla ole halua pettää..
Kyllä mä olen joskus jotain satuttanutkin, tuntenut syvää syyllisyyttä ja oppinut, ettei ketä vaan voi miten vain kohdella oman huomionkipeyden takia. Mutta sit taas toisaalta, jos joku rakastuu johonkin, niin ei se varmaan pelkän hymyilyn takia tapahdu. Olishan niin voinut käydä muutenkin. Varsinkin, kun se on tehty selväksi, ettei se tarkoita oikeasti mitään.
..saahan sitä olla paheita..