Vähän pinnallisuutta...
Tämä voi kuulostaa pinnalliselta, mutta olisi kiva tietää ihmisten eri mieltymyksistä; eli mihin luonteenpiirteeseen tai ulkonäköseikkaan ihastutte helpoiten/eniten miehessä/naisessa/molemmissa? Pidättekö te tummista/vaaleista, pitkistä/pienistä, söpöistä/kauniista, ujoista/puheliaista, ilkeistä/herttaisista, lapsellisista/kypsistä?... etc. Itse pidän jostain syystä enemmän tummista ihmisistä. m.m Jonkinlainen puoliviaton lapsellisuus ja vilkkaus vetävät myös minua puoleensa. Entä te?
Jos pitää määritellä jonkinlainen kauneusihanne, se taitaa minulla olla tumma ja pitkähiuksinen. Se ei kuitenkaan määritä ihastumista. Olen ihastunut sekä tummiin että vaaleisiin, pitkiin että lyhyisiin, feminiinisempiin että maskuliinisempiin naisiin.
Tähänastisen elämäni suurimmassa naisrakkaudessa yhdistyivät älykkyys ja lapsenmielisyys, ja se oli minusta aivan vastustamaton piirre hänessä. Yleesänkin tykkään, että on vähän pilkettä silmäkulmassa ja sellaista sisäistä säteilyä, jota on aika vaikea kuvata sanoin. Myös erityisen lämpimät ja ystävälliset ihmiset tekevät vaikutuksen. Niin ja tykkään myös siitä, että kumppani on puhelias, koska itsekin olen.
Hmm. Jos rehellisesti sanotaan, niin tytössä ihastun sekä fyysiseen, että henkiseen pehmeyteen.
Pidän tytöistä, jotka ovat oikeasti normaalipainoisia, ei nykyihanteellisen hoikkia. Mikä olisi ihanampaa, kuin laskea pää pehmeälle masulle? Ei sikspäkkejä tytöille.
Tummahiuksiset tytöt ovat aina herättäneet enemmän mielenkiintoa, kuin vaaleat. Punahiuksisiin kiinnitän eniten huomiota.
Ja mitä tulee kauneuteen.. Itse tykkään enemmänkin söpöistä tytöistä, persoonallisiin kasvoihin olen aika heikkona :)
Luonteenpiirteenä pehmeys, hellyys ja kyky empatiaan vetävät minua puoleensa. Mutta silti, räväkkyyttä pitää löytyä. Sosiaalisuus on myös aika tärkeä seikka. Pidän myös siitä, että tyttö on fiksu, ja omaa paljon mielipiteitä. Silti oni hyvä osata olla samaan aikaan rennosti hullutteleva.
Lyhyesti siis: Pieni ja pehmeä, tumma, söpö, sosiaalinen ja rento pakkaus vetää kyllä jalat alta. :)
Mutta oikeassa elämässä noilla ulkonäöllisillä piirteillä ei oikeastaan ole väliä, kun kunnolla ihastutaan. Mutta tottakai kivannäköinen ulkonäkö aina avittaa.
Miehen pitää olla vähän renttu :) Liian sliipatut miehet ei kiinnosta missään mielessä...vähän täytyy sängen rehottaa, housut lerpsattaa ja tukan olla takussa... sitten meikäläistä viedään. Jihuu!
Herkkä, muttei helposti loukkaantuva. Kaikki erikoiset piirteet vetoaa.
Onko se nyt valttamatta pinnallista arvioida muiden ulkonakoa (siis itse, ei julkisesti) ja etsia omia mieltymyksia vastaavaa ihmista? Mutta vastaanpa alkuperaiseen kysymykseen; tummaa, ripaus maskuliinisuutta ja hieman "naapurin pojan" nakoa...
Tavallinen normaalinoloinen ihminen ilman senkummempia erikoisuuksia.
Kauneus lienee harvoin "pintaa syvemmällä". "Ihon alta" löytyy toivottavasti merkittävämpiä ja syvällisempiä luonteenpiirteitä kuin se mikä saa minut niistä kiinnostumaan.
Miksi siis kätkeä kauneus ihon alle?
Huonon tai olemattoman miesmakuni takia miehen pitää olla ainakin itseäni
pidempi :-)
Miettinyt useasti onko haku päällä olevien ihmisten määritykset unelma tyypeistä samoja kun hakee yhtä yötä tai viikonloppua pidempää seuraa? Rakastua ja suhteenhan (melkein) kaikki haluaa mutta useimmiten tietyin määrein ja vaatimuksin joka rajaa aika monta mahdollisuutta...
"I was never gratefull, that why I spend my days alone..."
Pidän rennoista, aidoista, mukavista, älykkäistä ja mistä tahansa keskustelemaan pystyvistä miehistä ja naisista. Omalla kohdallani olen huomannut että yleensä jos jostakusta on kaveri tullakseen niin sen tietää jo ensimmäisellä juttelukerralla, juttu lentää siihen malliin että kummankaan ei tarvitse ponnistella tai ihmetellä mistä tässä keskusteltaisiin. Terveellä tavalla itsekäskin pitää siis olla, eli pitää osata puhua itsestään.
Sitten jos alettaisiin valkkaamaan kumppania mukaan pitäisi vielä laskea luonnollisesti ulkonäkö, olen aina pitänyt erityisesti vahvaleukaisista pojista, eli sellaisista neliömäisistä kasvoista joissa on korkeat poskipäät. Mielellään pitäisi olla noin suunnilleen saman pituinen ~185cm, ja samaa painoluokkaakin, eli normaalipainoinen. Saisi olla jonkin verran urheilullinen ja yleensäkin semmoinen joka pitää itsestään huolta. Tyylikäs ( kunhan nyt ei tuulipuvussa älyttömän virttyneissä vaatteissa kulje niin kelpaa ) ja humanisti luonteeltaan, eli jaksaa ihmetellä elämää eikä pelkää päästellä suustaan tyhmiäkin ajatuksia :) Ja ennenkaikkea EI mikään neiti, typerä snobi, itseään täynnä oleva, ahne, kateellinen, kyräilevä, toisista paskaa puhuva luuseri.
Eli just sellainen perusjässikkä jota uskaltaisi halata ihan arkisen askaroinnin lomassakin :) Yksi esimerkki unelmamiehen ulkonäöstä ja perusolemuksesta/käytöksestä, olkoonkin että on jo vähän vanha minulle, olisi Richard Dean Anderson, eli macgyver :D
Pituus kiinnostaa paljon ja kiinniittää huomioni.
Toki kasvoihin ja vartaloon liittyy paljon, mistä pitää ja mistä ei, mutta ne voivat
esiintyä niin eri yhdistelminä, että niitä ei pysty listaamaan. Sen tietää kun näkee.
Hiustenvärillä tai hiustyylillä ei kuitenkaan ole väliä. Pään muodolla voi jo olla, esim.
Ratkaisevainta on kuitenkin mitä se toinen ihminen on.
Positiivisuus ja iloisuus, käytännöllisyys, aloitteellisuus ovat tärkeimpiä.
Mä en voi elää valituksen ja synkkyyden keskellä. Enkä pysyvästi pilvilinnassa.
Silti vilkas mielikuvitus ja tietty värikkyys ovat oleellisia.
Itsekkyyttä so. itsekeskeisyyttä tai komentelua en siedä.
Poikamaisuuus, ämmämäisyys, diivailu, machoilu tai äijäily eivät kiinnosta lainkaan.
Tässä tämä perustaso.
<Kirjoittaja on piilottanut kirjoittamansa viestin>
Ai niin. Ulkonäöstä, pidän lyhyistä.
Joo, pinnallisia tai ei, mutta jokapaivaisia nama kysymykset
- ja kun jokapaivaisia, tuskin aivan turhia.
Kaverin on pakko olla pidempi - ja nokkela.
Koska kuvittelen olevani fiksu, toisenkin pitaa kuvitella niin.
Siis itsestaan.
Jos molemmat paadymme kuvittelemaan toisistamme noin,
niin siinapa alku, jonka jalkeen voisi herata pohtimaan
muita tarkeita asioita - eli etta haluttaisko.
- - -
Tama on tosin pelkkaa spekulaatiota omasta puolestani.
"Here's what I feel, ba ba ba ba
Just want a girl as cool as Kim Deal."
(Dandy Warhols)
Tavalliset heteron oloiset kundit kiinnostaa minua.
Leikkisä, lempeä ja jollain tavalla viaton katse ovat tärkeimpiä.
Kun lukee yllä olevia yllättävän ulkonäkökriteerejä niin alan ymmärtää miksi on niin vaikea löytää vakituisempaa seuraa :-)
Tällasella jakorasialla kuin minä on helpompaa koska en ole niin hirveän tarkka. Jos muistelen tässä esim. viimeisimpää kolmea "hoitoja" jotka olen iskenyt:
- poikamainen tumma 27v n. 170/60 (baarista)
- miehekäs ristiv. n. 37v 187/87 (netistä)
- treenattu älykkö 48v 187/85 (netistä)
Kaikki kolme ovat tosi namuja.... en löydä yhteistä nimittäjää.
Siis edellä oli jäänyt sana pois eli pitäisi olla "yllättävän selkeitä ulkonäkökriteerejä".
Mun totaaliset turn offit on seuraavat:
(1) Jos mies puhuu koko ajan itsestään ja omista asioistaan eikä pysty "vuoropuhumiseen"
(2) Jos mies on tiukoissa lärveissä jolloin oman toiminnan arviointikyky on lähellä nollaa.
(3) Jos mies halveksii muita ja alkaa sössöttämään esim. että hän inhoaa neitimäisiä kaakattavia homoja tai jotain muuta vastaavaa.
Mä tykkään pitkistä, lyhyistä, tummista, vaaleista, poikamaisista, miehekkäistä, karvaisista, sileistä, akateemisista, ei-akateemisista, neitimäisistä ja "heteronoloisista" (karmea ilimaisu!) miehistä.
Mutta olenkin jakorasia :-)
Huomasit varmaan, oi parahin jakorasia, että muulle kuin ulkonäölle asetettiin kriteerejä myös.
Näppituntumalla sanoisin, että jopa enemmän.
Kyllä mä näen silmää miellyttäviä ja muutenkin kiinnostavia ihmisiä jatkuvasti. Mutta läheskään
aina ei silti kolise puolin tai toisin tai lopulta ollenkaan.
Jos sitä hakisi vain petiseuraa, niin siitä ei puutetta olisi, koska namuja tosiaan piisaa.
Tarjokkaita riittää myös, ja olisi vieläkin enemmän, jos kiinnostaisi asiaan panetua.
Varmasti monelle muullekin tuttu tilanne.
Tosin mä olen löytänyt tarjokkaista yhden yhteisen nimittäjän - kiinnostus s/m tai
sitä lähenevään toimintaan. Eivät voisi poikaparat osua enempää harhaan :)
Kysyntä ja tarjonta eivät siis todellakaan aina kohtaa.
...Jakorasia tuossa luettelikin hyvin kolme pirun yleista turn offia.
Hitto kun niita riittaakin...
(ja itse syyllistyn tuohon juopotteluun valilla - joskus kun
baareissa ei ole muutakaan mielekasta tekemista)
Parisuhdeihmiset.
Kai parisuhdeihmisillekin käy useammanlainen kumppani?
Vai onko joku uskossa että jossain on se yksi ja ainoa Oikea?
Aika hyvä tuuri saa olla jos kohdalle osuu juuri Hän
reilun kuuden miljardin ihmisen joukosta...
Mä alan kohta yökätä törmätessäni sanaan parisuhde.
No, eipä tarvi laittaa sormia kurkkuun (sanoi anorektikko), take these:
parisuhdeihminen
tunneihminen
heteronoloinen
Rokkihomo on oikeassa. Kyllä parisuhdeihmisellekin sopii hyvin erityyppiset miehet. Ei kai sen oman kullan tarvitse olla mikään yksi ja ainoa oikea.
Olen vankka parisuhdeihminen ja mulle käy monenlaatuiset miehet vakisuhteeseen.
Jaakko, tarkennan: olen täsmälleen samaa mieltä noista asioista.
(Halusin lähinnä vähän sekoittaa pakkaa "parisuhdeihmisyyden" kohdalla.)
Tuo luonne- ja arvoasia on minullekin tärkeä, jopa siinä määrin, että
jos on liikaa eroja niin minua alkaa tökkiä jo hyvin pian ja
jo ennen vaatteiden vähentämistä. Mä en koe seksuaalisesti kiihottavana
ihmistä, jolla on häiritsevästi erilainen arvo- ja asennemaailma tai luonne.
Kesti muuten pitkän aikaa ennen kuin tuon kaikkinensa tajusin.
No, ei ihan Lappiin saakka tartte muuttaa. Ouluunkin saakka jos pääsee ni se riittää. Jätkämäisiä täällä riittää...
Apua apua.. teettekö ennen sänkyyn menoa jonkun arvo- & asennekyselyn partnerille????? Kuulostaa kamalan laskelmoivalta!????
Tuntuu hassulta ajatella että haluisin olla suhteessa itse kopion kanssa eli silloinhan arvomaailman sopivuus olisi maksimissaan ja suhteen pitäisi olla toimiva??? Narsismiako, kysyy Jakorasia.
Alan tosiaan ymmärtää miksi on niin vaikea löytää vakikamua, koska miehet "ei halua tehdä kompromissia sisäisen maailmansa kanssa".
IIIIIIKKKSSS toi on kyllä aika teinimäistä ehdottomuutta ja kauhistuttaa minua.
Mä olen kyllä valmis dialogiin parisuhteessa ja en ole aina varma että mun arvoni on ehdottoman oikeita joita parisuhteen vastapuolen pitäis uskoa 100% totuutena. Muutunhan minäkin koko ajan. Kivempaa laittaa itsensä alttiiksi kuin fiksoitua jo nuorena eli kuolla pystyyn :-)
... piti olla: "haluisin olla suhteessa itseni kopion kanssa".
Siinä oli kirjoitusvirhe
No ei, hölömö...
Eikä siinä nyt kyselyjä tarvi lähteä tekemään...
U know, "katsoo vähän päältä", siinä se, seurailee ja päättelee.
Siis aluksi. Entäs sitten kun se dialogi voisi olla vaikka että
"tukka pois ja armeijaan", "ämmäjutut" ja "neitijutut", rasismi...
Moiset eivät ole MINUN käsityksiäni mukavasta seurasta.
Saati tosikkomaisuus, huh huh...
Hm, kirjotin siis tuon oman viimeisen kommentin lähinnä "jakorasialle"
ennen kuin näin JaakkoHkin hauskan vastineen...
Joka on kyllä parempi kommentti kuin omani, heh.
Itseeni vetoavat tummat ja poikamaisen miehekkäät kundit, jotka ovat kilttejä ja joilla on sydän paikallaan.
Rokkihomo: vaikutat tosiaan tosikkomaiselta miehelltä, jolla ehdottoman jyrkät mielipiteet kaikesta :-)
Köh, oon kai tulossa wanhaksi...
Mut-ta, tarkoittaako dialogi parisuhteessa sitä että
mielipiteet vaihtelee keskustelujen tms. mukaan?
Voi kiesus.
Juu, kyllä. Auksi haukkamaisella katseella arvioidaan kohteen varallisuustaso ja syntyperä.
Tämä on helppoa vaatetuksen, tyylin ja käytettyjen maksuvälineiden perusteella.
Sitten vartalon mallin perusteella arvoidaan genitaalialueen kiinnostavuus.
Jos vielä kohde koetaan kiinnostavaksi siirrytään lähikontaktiin.
Puhe paljastaa paljon. Kannattaa small talkin avulla saada aikaa paljon puhetta, jotta
voidaan riittävän luotettavasti arvioida kohteen sivistystaso ja arvomaailma karkealla
asteikolla tasapainoinen-epävakaa, iloinen-katkera, rauhallinnen-agressiivinen, työtön-työssä, sairas-terve jne.
Ja tietysti äänenväriä ja katsetta tarkkailemalla selvitetään kohteen kiinnostus ja voiko sitä herättää, jos
tarvetta ilmeneen.
Jne, jne.
Kaikki, jotka eivät ajattele kuten minä tai omaa vähintään samaa statusta heivataan missä tahansa vaiheessa.
Jokainenhan tosiaan etsii sitä täydellistä kopiota. Sä olet kyllä oikein riivattu oi jakorasia.
Vai etsitkä sä vaan huomiota? Taidat pitää itseäsi oikein mahtavana kollina? Mä en ainakaan ole
enää pitkään aikaan tajunnut mitä oikein ajat täällä takaa.
En mä mitään kopiota etsi, mutta kyllä sitä tietää minkälaisten ihmisten kanssa ei tule toimeen.
Ja kenenkään ei tarvitse vapaaehtoisesti hakeutua tai roikkua epämukavassa seurassa. Edes mikään perse tai
patukka ei ole sen arvoinen. Meri on täynnä kaloja.
Jos sulle jakorasia jäi jotain kysyttävää niin kysy toki.
Rokkihomo: en mä ole aina varma, että onko mun mielipide se oikea ja kun on jonkun kanssa vakisuhteessa niin voi mun mielipide muuttua.
Sunshine: joo... myönnän että olen nyt varsinainen riiviö ja olen pahoillani siitä :-)
Lupaan olla kiltisti ja jos sä lupaat olla psykologisoimatta kaikkea? Tehdäänkö kaupat?
Deal with the devil? :)
Ikävää jakorasia, jos mielestäsi harrastan psykologisointia.
Tarkoitukseni on kyllä vain esittää oma mielipiteeni sekä mahdollisesti miettiä asiaa eri kantilta.
En todellakaan ymmärrä, miksi sitä pitää olla vääntämässä joksikin muuksi.
Siten en myös ymmärrä, että minkä sä oikein haluat muuttuvan?
Pitäisikö jokaisessa kirjoituksessa olla mainittuna, että ko. kirjoitus koskee vain kirjoittajaa itseään
ja hänen omia kokemuksiaan sekä ajatuksiaan eikä ole tarkoitettu esimerkiksi tai joksikin ihmeen tuomioksi muille?
Eikö tämä ole itsestäänselvä lähtökohta?
Siis jakorasia, en ymmärrä sua nyt ollenkaan...
... jos koet asian tärkeäksi niin varmaan sitä selvennät.
Ei aleta olemaan kiltisti, jooko...
Vähän lisää psykologiaa tähän siis, kiellon päälle,
keittiöstä tai sen ulkopuolelta, miten vaan:
"You make me feel really unsure,
but that should only make you feel secure"
(Dandy Warhols, taasen, kappale on: "I love You")
Eli Vanhempi Mies haussa, kö -? ;- l
Hmm.. Naisihanteeni.. Helpointa olisi kai todeta, että tyttöystäväni, mutta kun ette voi nähdä häntä, niin täytynee selventää vähän.;) Ulkonäkö ei kiinnosta mua pätkääkään, kunhan ihminen on siisti. Kauniita ihmisiä on kiva katsella, mutta sillä perusteella en osaisi lähteä 'iskemään' ketään. Ainoa kriteeri, jota olen huomannut tiedostamattani hakevani, taitaa olla tietynlainen pehmeys. En innostu ylilaihdutetuista naisista. Tosin tuskin sekään olisi mikään ongelma, jos oikeasti rakastuisin ko. tyyppiseen ihmiseen.
Älykkyys, keskustelutaito ja -halu, jossain määrin samanlaiset elämänarvot (turkistarhaaja ei luultavasti haluaisi suhdetta kanssani), positiivinen hulluus, hellyys.. Siinähän noita. Varsinkin viimeinen on mulle aika tärkeää, koska olen varsinainen 'kyljessäkiehnaaja'.
Kaks viimeisintä "elämäni rakkautta" ;D (erittäin yksipuolisia rakkauksia btw XD) ovat olleet ulkonäöiltään toistensa vastakohtia, mutta silti aivan yhtä vastustamattomia, että kai se sitten vain SITÄ jotain mitä heistä löytyi ;b
toinen oli varsinainen missi, pitkä, vaalea, kaunis ja ja..oih.. en voi ajatella häntä enempää... XD
toinen lyhyt, tumma, finninaamainen, rillipäinen tyttö.. hih, mutta aivan ihanan söpö..
ehkä heitä yhdisti sitten se pilke silmäkulmassa ja hassut jutut, huumorintaju siis..:)
en voi vastustaa itsevarmoja tyttöjä, joilla on omat mielipiteet:) mutta se miten ne tuo esille onkin sit eri asia.. niin siis pilkettä silmäkulmaan kiitos..:)
äh. kauheeta jaarittelua. :D
Offtopiccina sellaista etten kyllä usko että on olemassa yksi "se oikea", vaan ihmiseen joka on oikea sillä hetkellä. :D kesti se hetki sitten päivän tai 10vuotta..:)
No. Äh. toivottavasti kaikki löytää sen oman oikeansa..:)
Täytyy myöntää, että pituus on minulle todellinen fetissi. Semmoiset 190-senttiset miehet saavat kuolan valumaan suusta, alle 180-senttisiin en vilkaisekaan. Tosin, jos tyyppi on joku anorektisen laiha teini kukkakeppi, jonka hiukset on värjätty ja lakattu sellaiselle Beckham-tupeelle, tai naamassa on finnejä, niin ei auta vaikka olisi kuinka pitkä. Liian bodattu samoin kuin liian lihava on myös pahasta, pitäisi olla sellainen suunnilleen normaalivartaloinen, sopivasti lihaksia ei ole lainkaan pahitteeksi. Hartioita pitää olla edes hiukan.
Runsas karvapeite on plussaa, mutta toissijaista, voin olla täysin tyytyväinen karvattomampaankin. Hiustenvärin suhteen makuni on vaihdellut, ihan nuorena pidin punapäistä ja vaaleista, myöhemmin vain tummista, ja nykyään kai tummuus on plussaa, mutta en niin enää välitä hiusten väristä, kunhan ei ole harmaa ja hiuksia on. Kaljuuntuminen on vähän turn-off, mutta jos mies kaljuuntuu, niin parempi jos hän ajelee kaiken pois tai ainakin hyvin lyhyeksi, kuin että jos hän yrittää piilotella kaljua sivulta kammattujen suortuvien alle. Myös pipon, lippiksen tai huivin pitäminen sisätiloissa pahentaa asioita enemmän kuin se, että avoimesti hyväksyy hiustenlähdön.
Jos näen kundin tupakoivan, niin kiinnostus menee, vaikka olisi muuten kuinka hyvännäköinen tahansa. Samoin sellainen örinäkänni ei millään tavoin kohenna haluttavuutta.
mun ihastumiseni/rakastumiseni ovat lähes poikkeuksetta liittyneet enemmän ihmisen sisäisen maailman kauneuteen. On ollut laidasta laitaan. Pitkä hoikka, ulkoisesti kaunis yli 180cm blondi, lyhyt, pyöreä kouluttamaton punapää, akateeminen hoikka lyhyt brunette yms..näissä naisissa se ulkonäkö ei ole ollut se tekijä, joka on saanut minun sukkani pyörimään...sosiaalisuus, puheliaisuus, ajattelevaisuus, herkkyys ja hellyys, sekä tietyllä tavalla"pänkkäpäisyys" ja tietysti seksuaalinen vetovoima, joka on näiden kaikkien asioiden summa. Kun mä katson naista sillä silmällä, huomioita ulkonäössä kiinnittävät ensin kädet, sitten kasvot, silmät ja hampaat...iloinen pilke silmäkulmassa ja sellainen pieni ilkikurisuus saa minut ihan vauhkoksi. Keskustelutaito on ehdottoman tärkeää. En pidä sellaisista ihmisistä, jotka kovevat olevansa jotenkin kumppaninsa yläpuolella (keskustelujen, koulutuksen yms perusteella)
pakko vielä vähän muokata...yksikään naissuhteeni ei ole lähtenyt seksistä liikkeelle, vaan kaikki on alkanut jutustelusta ja tutustumisesta hiljalleen ja johtanut sitä kautta syvemmille vesille.suoraan seksistä lähtenyt seurustelu on todella vaikeaa ja kun ei yhtään tunne toisen ajatusmaailmaa tai tapoja, ei suhde välttämättä lähde etenemään henkisellä tasolla kestävään, pysyvään suuntaan...tietysti tämä on tapauskohtaista, mistä sen tietää, vaikka ihminen osoittautuisikin kokonaisuudessaan täydelliseksi tyttikseksi :)
Hih tämäpä onkin hauska viestiketju kun lukee jo kirjoitettuja :) alkaa vuosi hienosti ;)
Tällaista olen oottanutkin.
Mulla oli unelma bf kunnes se perk#? meni hinkumaan itselleen eukon shit :(
Toisaalta mun oma moka niinkuin monet hiton asiat tässä maailmassa, mä pelkäsin niin sikana että menetän sen ja
itse otin etäisyyttä siihen, joskus kun tavattiin tuttavien luona niin en ollut edes tuntevinaan sitä yms.
Ihan oma vika että sekin meni ottamaan eukon "harmkseen" :(
Mutta kun pelkäsin tautisesti että joskus kuitenkin menetän sen kun olen menettänyt niin paljon jo muutenkin ystäviä
etten kestänyt tuota vaan jotenkin vaistomaisesti otin tuohon etäisyyttä.
Olen kyllä vieläkin sille monesti textaillut etten mä yksinkertaisesti VOI jutella sen kanssa, mulle tulee heti kaikki ne miljoonat tunteet ja superhienot muistot mieleeni, hitto että ihmismieli on tyhmä :(
Se oli just mulle se oikea, tumma tukka, n. 170-180cm tosin ikää 10v vähemmän.
Pentumaisen poikamainen, puhui suoraan jos joku pänni, ihan niinkuin pitääkin, bf:n kesken pitääkin puhua kaikkia asiat suoraan eikä pitää sellaista protokolla-esiliinaa kuten muiden ihmisten kanssa.
Nooh, se on mennyttä elämää se. joskus vielä txt:aan sille muttei se koskaan takaisin, yrittää soittaa mutta laitan txtä että koita nyt hitto muistaa etten mä kestä kuulla sun ääntäs. Kun ei vee tajua ;(
Jaahas muuten unelmia, joskus tulee tosi KAUNIITA (jesjesjes) miehiä vastaan (en tiedä onko ne homoja vai miten muuten niiden koko olemus ja silmistä loistaa että on sikaupee). Heitä voisi jäädä tuijottamaan tunneiksi, tummat inttilyhyet hiukset jakaus vasemalle ja joku ihme niissä kasvonpiirteissä on jotka tekee sen että VAU tätä kaunista kuvaa tahdon katsoa loppuikäni, toisin jos esim. kahvilassa tuijottaisi tunninkin niin voisi pian tulla kiroilee että oot sää joku homo vai mitä sää tuijotat (jos olis ottanut vähän konjakkia niin voisi pokkana sanoa että "Olenpa joo, mihix mennää" :)
Ei tarvi olla mikään urheilja atleetti muttei mikään öljytankkerikaan (olikohan liian radikaalisti sanottu? nyt ylipainoiset antaa kitkerät vastauksena viestiketjuun ;)
Ei mieluusti mikään ryyppyputkinen, ei tää ex bf:kään ollut, toisaalta sitten kun se otti niin otti niin että vintti pimeex kerralla, ja se kiehtoi tuossa kaverissa että se alkoi aina riehumaan kännissä ollessaan aivan tolkuttomasti, mä ite tykkäsin tosta koska selvinpäin me usein tapeltiin puolitosissaan ja pidempänä kaverina melkein aina voitin sen :)
Aina sai nauraa kun sil oli nyrkit auki ku oli kännissä muistamattomana hakkaillut roskiksia ja pysäköintimittareita.
Voi Aikoja-Voi Tapoja, Voi kauniita miehiä :)
Ei muuta kuin Rakkaudellista vuotta kaikille
JaakkoHki: hei täähän on kiwa. ihan pakko vastailla olettaen että nyt joku tuollaisia kysyisi, toisaalta tuohon taas vaikuttaa että kysyisikö näitä yhden yön baarituttu vaiko mun ex bf hmm.
>Kysely enneen sänkyyn menoa:
> 1. Uskotko Jumalaan?
"Kyllä"
> 2. Kuulutko kirkkoon?
"Kyllä"
> 3. Cooperin testisi tulos?
"Vit...Se..Sulle Kuuluu (VSSK) sanoisin näin :)"
> 4. Paljon nostat penkiltä?
"VSSK"
> 5. Mikä haban ympärysmitta?
"VSSK"
> 6. Kumpaa luet, Nietscheä vai Kafkaa?
"Marco Polon neitsytmatka"
> 7. Lähetkö kanssani Himalajalle?
"Never"
> 8. Monta seksikumppania tätä ennen?
"sata suo parempaa muuten zero" :)
> 9. Pankkitilisi saldo?
"tasaisesti miinuksella"
Heh tämäpä oli hyvä :)
Mä ihastun aina söpöihin, heteronoloisiin kundeihin.. Tykkään tosi paljon vaaleista kundeista. Kundin pitää olla pitkä. Olen ite melkonen neiti (ulkonäöllisesti, mutten ajatusmaailmaltani), joten pidän hieman karskimmista miehista, en mistään meikkaavista primadonnista. Jos kundi on tyylikäs, hänestä näkee, etta kroppa on kunnossa ja näin, hän saa mut syttymään. Sitten toinen minun mielityyppini on aasialaiset miehet. Suurimmasta osasta heista ei välttämättä näe käyttäytymisesta, kuka on homo ja kuka ei. Oma japanilainen poikaystäväni on juuri sellainen minun unelmieni mies. Lyhythiuksinen, lyhyt, hoikka ja komea. Mutta on hänessä kauniita sisäisiäkin asioita, joista en nyt rupee keskustelemaan, koska tämä on pintakeskustelu. En voisi kuitenkaan olla kenenkään kanssa pekän ulkonäön vuoksi.. Rahan takia kylläkin sitten.. Mut se on asia erikseen..
Mites uppoisi tuo Salkkareiden Kalle joka aikoinaan siinä esiintyi? Taisi vielä olla tummatukkainen ja kyllä sen kanssa voisi pidempääkin yrittää (=lue:ihan coolio Inglesia tyyppi)
Huoh.. missä ovat kaikki nämä KAUNIIT miehet ;)
Heeh, eilen tuli otettua uudenvuoden kunniaksi sampanjaa joka kihahtikin päähän mokoma, yleensä tyydyn konjakkiin jonka kanssa kestää pidempää, sitten tänä aamuna meni kylppäriin ja tapasin siellä todella karmean näköisen täys per... repäistyn mulk... näköisen tyypin, meinasin vetää turpiin kunnes huomasin että se olikin peilikaappi ;-)