Farkkuja laihalle?

Apuah!

osaako kukaan auttaa7neuvoa?
Kysymys on; mikähän farkkumerkki on tämmöisell laihalle/laudalle pojulle paras?
Levikset ainakin on mielestäni tehty hieman muodokkaimille miehille...

Mutta mikä olisi laihalle sopiva merkki?
Ja onko suoralahje vai levenevä lahje vai kapeneva lahje parempi? vai onko sillä väliä?

Kiitos KOVASTI jo etukäteen vastauksistanne :)
Eiköhän tuo selviä parhaiten sovittelemalla, kuin merkkien perusteella. Niin yleensä itse löydän vaatteeni.
Hei Laiheli!

Ymmärrän kyllä että farkkujen löytyminen voi olla tuskaa, varsinkaan jos ei sovi siihen muottiin joille farkut yleensä tehdään!
Itse olen löytänyt melko mukavat farkut Dieseliltä. Dieselillä on aika hyvin erimallisia farkkuja.
En sitten osaa sanoa onko juuri Diesel se paras merkki laihalle...
olisi vain helpompaa lähteä sovittamaan kun hiukan etukäteen tietäisi että mikä merkki tai malli on laihoille sopivin.
kun nyt olen yrittänyt löytää sopivia farkkuja, mutta turhaan.

Olen kokeillut leviksiä, kappahallin farkkuja, dress mannin...
tulee vain kiukkuinen ja erittäin väsynyt olo kun ei onnistu!

olisi siis iso apu jos joku osaisi neuvoa.
vai joudunko tyytymään farkkuihin jotka näyttävät aina liian isoilta ylläni?
Kannattaa selvittää mikä on oma koko eri mittajärjestelmissä. Tällöin riittää, että tsekkaa hyllyistä ja tangoista numeroiden mukaan sopivat ja kokeilee niitä todetakseen istuvatko ok. Tyypillinen koko luokitus on, että ensimmäinen luku ilmoittaa vyötäröleveyden ja jälkimmäinen pituuden.
wauh! 69, todella rakentava kommentti! Ihastuttavaa oikein :)

Mutta asiaan, Laiheliini, katso tosiaan kokoja. Esim. onko vyötärösi 28 vai mikä...
Yleensä on tosiaan merkitty koko 28/30 (eli vyötäry+lahkeen pituus). Joskus koko on pelkkä S tai M...

Miss SIxty...sehän on naisten emrkki käsittääkseni? Mutta tosiaan, olen kuullut että naisten mallit ovat apremmin istuvia ja tiukempia kuin miesten mallit.
Mutta muutoin lähes sama asia. Eli jos uskallat kaupassa kokeilla naisten malleja, niin siitä vain ;) Niin tosiaan, tietysti niitä pitää uskaltaa myös käyttääkkin sitten kaduilla.
  • 7 / 24
  • miss sixty
  • 26.9.2005 16:21
Varmaan helpoin olisi jos menisi sellaiseen kauppaan, missä on paljon farkkuja ja sitten sellainen täti tai setä, joka osaa neuvoa. Näin minä tekisin.
Laiheli! Nyt olet käynyt aivan väärissä paikoissa. Itse myös alle 30 tuumaisena suosin aika paljon ruotsalaisia merkkejä kuten Nudie, Acne jne.. Hyviä kauppoja farkkuostoksille ovat Union Five:n Fresh Male (erottajalla), BeamHill (yliopistokadulla), Carlings (esim. Forumissa), OneWay (esim. keskuskadulla). Paikkoja on kyllä enemmänkin, mutta nämä nyt parin korttelin alueelta. Esim. jos haluat näyttävyyttä, Annankadulla on Kone Helsingin liike, ehkä tunnetuimpana vakiokäyttäjä Antti Tuisku.

Jos et tiedä malleja, termejä, kokoja (tarvittava koko voi vaihdella yllättävästikin riippuen mallista ja merkistä), on kaikissa kaupoissa kyllä henkilökuntaa keiden tarkoitus on juurikin auttaa etsimään oikeaa mallia oikeasta merkistä sieltä hyllyviidakosta. Esim. Acnen Mic-malli on kapea suoralla puntilla, Nudien Slim Jim myös kapea ja Slim Kim, vaikkakin tyttöjen malli, istuu myös kundeille todella hyvin! Tuossa nyt ihan muutama esimerkki vain, voi olla että ne juurikin eivät sinulle sovi, mutta varmasti löytyy jotain myös sinullekin!



Niin, ja muista, että köyhän kannattaa ostaa kallista. Laadukas tuote kyllä maksaa itsensä takaisin! Käyttöiällä ja ulkonäöllä ;)

Lycka till!
Miss Sixty on oikein sopiva merkki laihan/laudan olemuksen omaavalle pojulle. Ne täyttää jokainen ilman muotojakin. Lahkeen leveyttä löytyy aina trendin mukaisesti oikein.
Mulla taas on usein vähän päinvastainen ongelma, vaikka vyötärön ja lahkeen tuumakoot mätsää tarkalleen, takapuoli ei mahdu housuihin. Vielä enemmän ongelmia on housuissa joita myydään erittelemättä vyötärön/lahkeen kokoa, ikään kuin kaikki ihmiset olisi saman muotoisia lautapeppuja, vain eri pituisina. Ainakin kaikki vähänkään trendikkäämmät löydökset tuntuu olevan ruippanateinimitoituksella vaikka kaikki teinitkään ei ole ruippanoita. En kuitenkaan haluaisi ihan pappamallisia vaatteita päälleni.
Mikäs teet kun sulla Joonas on synnynnäinen pappamallinen reppupeppu. Kanna säkkisi sen vaatimissa trendikäissä joustavissa teryleeneissä. Salaräätäli voisi myös auttaa tuossa sun henkilökohtaisessa ongelmassasi valmistamalla sulle ihan omat säkkiperse pökät.
  • 12 / 24
  • lääkärisetä
  • 30.9.2005 3:22
Ja psykiatri voi auttaa Toomasta hänen ongelmissaan parhaiten. Vaikuttavat nämä anoreksia / ortoreksia / omankehonkuvaongelmat ihan pandeemisiltä nuorilla homoilla nykyään....
Ne on gaydeemisia meillä nuorilla ja näteillä homoilla nykyjään... Ja-ja, gaykökkipsykiatri/lääkäri-setä voi auttaa minua leikkeissäni oikein mielellään ;-) Saako sohvallenne tulla plötsöilemään "analyysiin"? Ongitaan vaikka tai leikitään muita kakarakestien iloitteteluja, tehdään sitä mitä parhaiten osaamme. Vaikuttavaa antia olisivat nämä anaali / oraali / omankehonnautinnot niinkuin ne tapaavat olla ihan nuorilla homoilla nykyään.... miksei myös setä-ikäisillä jos enää toiminnallisia funktioita on ettei mene fiktioksi vain. No tietty tabuilla voi mömmöillä jos ei ole.
Toomas: Fiksu varmasti olet, sitä en kiellä, mutta "säkkipersepökät" on yhdyssana, kuten jokainen peruskoulun kolmasluokkalainenkin jo tietää.
En lain ole viksu viksahtanut, sitä se kieli vaan iloksesi on että "Säkkipersepökät" on yhdyssana, mutta säkkipersettä varten olevat pökät taas eivät ole aina toisiinsa yhdistettävä asia. Jokainen peruskoulun kolmasluokkalainenkin jo niitä käyttää ilman säkkipersettäkin mutta saahan niihin sellaisenkin jos omaa kätkettyä/mahdutettua, yhdistelmänä. Olisiko se sitten jo perävaunullinen rekkaperse?
alku varsin järkevä ja jopa avulias..ja sitten alkoi psykoilu.

Forumin JC'ssä on nasiten ja miesten ferkkuja (on siis helppo huomaamatta kerätä muutama naistenfarkku sovituskoppiin).
Tasta asiasta voisin puhua vaikka kuinka paljon,but not.Mina en osta enaan Lewis merkkisia kun niitten valmistus siirrettiin Mexikoon,pois USA ja Canada;sta.Moni tyolainen menetti tyonsa taalla.Muistan vuosien takaa parhaat jeans oli Sassoon (Vidal) niita ei enaan loydy kun harvoin kaytettujen vaatteiden paikoista.En osta Diesel,Hillfiger,Ralph Lauren,Dior,DKNY,Liz Claiborne,Wayne Crezky,Clobol Mind. tai kenenkaan designerjeans koska ne on kaikki tehty in swetshops in the orient.
Hmm... No voi olla että Dieselit(kin) tehdään jossain ikävissä oloissa idässä. Mutta minusta Dieslillä on parhaat farkut. Olen kokeillut leviksiä, muta ne eivät ollenkaan istu. Olen myös joskus kokeillut joitan naisten malleja, mutta ei. Diesel on ollut paras, ei sekään täydellinen ole...
Farkut on todellakin ollut työtätekevän, varsinkin mustan väestön vaatekappale, ja mustalla työtätekevällä väestöllä on ollut ja on yhä lihaksikas perse. Suomalaisenmiehen huono kohta on takapuoli ja jalat, ei ihme, ettei farkut istu tai jalkapallo suju. Itse olen kärsinyt ja kärsin samasta syndroomasta. Ja paljon lihaksikkaita perseitä...
On sitten naita personal custom paikkoja joissa voi teettaa,tulee vaan kovin kalliiksi.
Hyvia niista tulee,niinkuin cowboy boots,jotka teetin vuosia takaisin,ovat vielakin kaytossa ja aina paremman tuntiseksi tulevat.
Ostin viimeksi james-merkkiset, koska tuli lapsuus mieleen. Ihan ok kapea malli. On mulla design-farkutkin( jopa 2 kappaletta ) mut en niitä oikein koskaan pidä. Miks farkkujen muka pitäis olla kalliit ja desig, koska ne on niin rumat.

Ihan tavalliset riittää mulle.