Gay Club Botox BLACK Party 14.10.

Botoxissa 14.10. livenä esiintymässä Max C!!!
Showtime klo 24.

Levyistä vastaavat

Resident DJ Zero Gravity
(face lifting house music)

Guest DJ Srejt Kadett
(house, trance, klo 02-04)

Pukukoodina musta. Mustissa nahkahousuissa ilmaiseksi sisään ennen klo 23.

Katso lisätiedothttp://www.gayclubbotox.com
Niitä saa kaupoista, missä myydän nahkatakkejakin ja esim stockalta, mutta ovat kyllä kalliita. Ilmaiseksi pääsee sisään myös mustassa keinonahassa tai pvc:ssa (luulen siis) ja ne on halvempia ja lähes yhtä hauskoja. joistakin ne on jopa hauskempia. siinä dtm:n lähellä esim on se liike mosso tai jotain, missä bilereleitä.
  • 5 / 24
  • Irokeesi
  • 5.10.2005 13:27
Itse laittaisin Botox clubille ennemmin jalkaan kiiltävää mustaa PVC kuin mustat nahkafarkut (housuista puhumattakaan). Mustat nahkahousut on enemmän arki- ja työkäyttöön. Sopiihan niissä käydä juomassa Herkussa tai Manssillä, mutta clubbailemaan - äh.
mustia pvc-housuja saa Sin Citystäkin, mutta eivät ole siellä ehkä niitä kaikkein laadukkaimpia. parempia saa varmaan just bilevaatekaupoista, niinkuin mossosta tai niistä annakadun bilevaatekaupoista.
Oletteko jo kuulleet Botoxin mainosta Radio Helsingistä? Sitä Homo-infojuttua? Mä kuuntelen radio hkiä duunissa nettiradiolta ja se saa ainakin mulle tosi hilpeän hymyn huuleen...

Vasta maanantai ja jo nyt perjantai mielessä..... ;)
  • 8 / 24
  • NuoriMies
  • 12.10.2005 17:47
Onko tulossa nuoria? ja/tai vanhempia nahkahomoja? Siis ei mulla oo mitään vanhoja vastaan, mutta tuo NAHKA kuulostaa vanhempien miesten jutulta.
yt. vm82
Höh. Olisivat edes Nykäsen hankkineet, kun kerran tälle linjalle on lähdetty.
Eikä! Laulaakohan se sen "piilokameran laittaa voin vaikka tuheroon".

:)
Kauheeta.
Mulla on nahkahousut hankittu ja tulossa ollaan. Sitä paitsi toi camp-salarakas pitää nähä. ;)
Siis pakko päästä heiluttamaan nahkahousuja ja tsiigaan sitä tuherokameraa. Ihan mieletön juttu! Ja vielä sen artistin ensi-ilta. Ajatellla vaikka siitä tulisi uusi madonna, joka myy maailman kaikki levyt, niin olisihan tää ihan tajuton mahdollisuus. Jos joskus olette haaveilleet pimpissä olevasta kamerasta, niin tänne kaikki! Tosi siistii!
  • 15 / 24
  • David Beckham
  • 14.10.2005 14:29
Martina on päässyt Amerikan Hustleriin. Eli toi pimppi-cam ei ehkä olekaan vitsi?
Martina myös illalla Ruben&jonaaksessa lehdessä oli.
  • 16 / 24
  • David Beckham
  • 15.10.2005 10:54
MAAILMAN HAUSKIMMAT BILEET. Kiitos eilisestä!! Siis tätä on bileet, yleensä inhoan klubeja, missä pitäisi postailla vaan ja näyttää hyvältä. Botoxissa on coolia joo (maman alakerta), mutta silti rento tunnelma (herkku). Jengiäkin oli perjantai-illaksi paljon, mutta miks näitä ei vois olla lauantaisin, kun enemmän homoja aina liikenteessä pliis?????????????
Tosi coolia...

Parempi sana olisi kai boring !

Taksimatkat + sisäänpääsymaksu - olipahan elämäni kallein olut ei mistään.
Mitäs ajoit taksilla?! alkuillasta siideri maksoi 2e ja sisään ilmaiseksi. Homot ei sitten ikinä tyydy mihinkään. oh well mulla oli hauskaa. Enemmän ihmisiä ois voinut olla pikkutunneilla kyllä.
Pikkutunneille riittää ihmisiä, jos bileet on hyvät. Ilmeisesti Botoxin bileistä liukeni muitakin parempiin juhliin.
ihme kitinää! täytyy kyllä myöntää, että harva klubi tarjoaa enemmän kuin botox. nytkin oli jopa kaksi live-esiintyjää eikä semmoisia esitanssijoita (lääh!) ole millään muulla paikalla! mielelläni maksan tämmöisestä harvinaisesta herkusta sisäänpääsymaksun, koska niillä tuloillahan tommoset esiintyjät, tanssijat deejiit ynnä muut rahoitetaan. kivaa oli! lisää tämmöistä! botoxia kansalle!!!
"Harva klubi tarjoaa enemmän kuin Botox"..niinkö? Miksi sitten noissa harvoissa klubeissa ihmiset viihtyvät loppuun asti?
"2 showta illassa" on nähty jo monessa paikassa moneen kertaan. Viimeksi mielettömän rysiksen kera torstaina DTM:ssä. Eikä paikka tyhjentynyt esitysten jälkeen. Mitä esitanssijoihin tulee niin kivojahan ne ovat katsella -ainakin hetken aikaa-. Esitanssijat olivat 90-luvulla uusi juttu. Samaisessa paikassa, paikan nimi vain silloin oli DTM, eli vanhassa Mamassa oli kolmekin esitanssijakoroketta ja mitä upeimpia tyyppejä yläosattomissa tanssimassa. Sitten vain kyllästyttiin ja esitanssijat poistettiin. Ei mitään uutta auringon alla..
Mutta mukavaahan se on että joku järjestelee lisää huveja homoille. Tosin itse en entisissäkään enää käy kuin harvoissa. Ei viitsi juosta katsomassa samoja naamoja eri paikoissa.
ihme, että ne, jotka ovat botoxin takana, jaksavat järjestää botoxia edelleen, vaikka tää helsingin homopiirien jatkuva valitus on niin älyttömän musertavaa.
Tuskinpa mitkään näistä bileistä mitään hyväntekeväisyyttä ovat=). Bisneksellä on bisneksen säännöt..
Nimim. tsemppiä! - turhaan ihmettelet, ei kai kukaan voisi koskaan tehdä yhtään mitään ns. suurelle yleisölle tarjottavaa juttua, jos muutama poikkipuolinen mielipide tai arvostelun sana, asiallinen tai asiaton, saisi mielen niin matalaksi, että hyvä idea heitetään oitis kankkulan kaivoon.

Kyllä pääperiaatteena liike- ja muussakin toiminnassa pitää olla oma varmuus siitä, että tekee oikeita asioita oikein, ja mottona "koirat haukkuu mutta karavaani kulkee".

PS. tämä ei sitten ollut minkään suuntainen kannanotto erityisesti Botoxiin, koska siitä minulla ei ole pers.kohtaisia kokemuksia.