Kuka on SINKKU??

Miksi niin moni nettipalstoilla ilmoittaa olevansa sinkku vaikka itse asiassa heillä on joko nykyinen tai joku entinen joka kummasti on kuvioissa mukana???? Kyllästyttää ainainen valehtelu!!
Kai aika moni netissä väittää aika monia muitakin asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Verkossa on ikävä kyllä helppo esiintyä muuna kuin on.

Itse olen sinkku. Ihan oikeastikin.
Eikä pelkästään netissä!

Valehtelu on keino saada hyötyä itselle.
Saahan sitä pitää entisiinsä ja nykyisiinsäkkin ystäviinsä yhteyttä joten kummalllista on tuollainen neljäviitosen ikäisen ihmisen oletus että joku jonka status on sinkku ei mukamas ketään tuntisi.
Itselleni ainakin on siunaantunut vain sellaisia mukavia suhteita joita halutaan ylläpitää puolin ja toisin vielä intiimimmänkin ystävyyden jälkeen.
Ei siinä ole mitään pahaa paitsi tietysti niiden jotka etsivät sitten sitä koskematonta jolla on poikuus tallella ja kaikenlisäksi debytantti näissä piireissä.
  • 6 / 10
  • opisk.poju78
  • 7.9.2005 8:53
"Valheella on lyhyet käpälät". Valesinkut jäävät kiinni. On myös kokemusta valesinkusta omasta takaa. Se teki kipeetä.

Vapailla markkinoilla sinkuilla on menekkiä. Varattu homo jää syrjään. Mutta varatut biit ja ukkomiehet!?! Voi hombre, ne vetävät homppeleitä kuin hunaja mehiläisiä. Vai olenko väärässä?. Mua sinkkumiestä nuo "hunajaiset" eivät kiinnosta tippaakaan.
att:zink, tietenkin saa ylläpitää ystävyyssuhteita entisiin mutta jos hakee uutta suhdetta elämäänsä miksi valehdella että on sinkku vaikka itse asiassa vieläkin makaa jonkun entisen tai nykyisen kanssa, eihän siitä tule mitään muuta kuin sotkua