Tämä testi on pakko tehdä

No niin, täällä ranneliikkeessä on paljon puhuttu homojen naisellisista piirteistä, onpa joku retostellut olevansa oikein kunnon mieskin.

Haastankin kaikki homot tekemään seuraavan testin. Totuus esiin!


http://www.nelonen.fi/taydellisetnaiset/


Oma tulos 23 pistettä: "Elät melkein täydellisen naisen elämää. Käy kuitenkin vielä ostamassa ne kirkkaanpunaiset korkokengät joista olet aina haaveillut, soita putkimies avaamaan tukkeumat putkistossasi ja nauti pullo kallista samppanjaa."

Korkkareilla en osaa kävellä, mutta noi muut kohdat on kyllä ajankohtaisia. Pätevä testi siis :))
10 pistettä... "Olet oikealla polulla kohti täydellistä naista mutta kehitettävää vielä löytyy. Repäise heti tänään ja soita entinen salarakkaasi drinkille."

Taitaa olla liian iso urakka täydelliseksi naiseksi - tyydyn pysymään "melkein täydellisenä" miehenä ( siteeratakseni bf:n sanoja).
19 pistettä, minulla on ilmeisesti identiteettikriisi.

"Päätä kumpaa olet: jokaisen miehen unelma, se täydellinen nainen vai massaan hukkuva mitättömyys."

Hm.
  • 6 / 48
  • Geschwitz
  • 23.8.2005 12:32
Sama tilanne kuin peterillä, 19 pistettä. Luojatar suokoon ettei minusta tulekaan jokaisen miehen unelmaa....

G
Tää oli ihan hauska. 14 pistettä. "Olet oikealla polulla kohti täydellistä naista mutta kehitettävää vielä löytyy. Repäise heti tänään ja soita entinen salarakkaasi drinkille."
  • 9 / 48
  • Freeze-dried
  • 23.8.2005 21:07
22 pistettä. Aikooko kukaan kattoo tota sarjaa?

Ite ehkä tulee tsekattuu millanen se on.
Onks teidän mielestä toi suomennos hyvä? Kyseessähän on Desperate Housewives.
  • 12 / 48
  • MelkeinKiltti
  • 24.8.2005 6:04
24 pojoa..

Elät melkein täydellisen naisen elämää. Käy kuitenkin vielä ostamassa ne kirkkaanpunaiset korkokengät joista olet aina haaveillut, soita putkimies avaamaan tukkeumat putkistossasi ja nauti pullo kallista samppanjaa.

korkkareista en niin välitä..
Minusta tuo on ihan pätevä suomennos. "Epätoivoiset kotirouvat" ei minusta tuo esille rajan luonnetta niin hyvin kuin "Täydelliset naiset". Vitsihän on siinä, että mimmit esittävät täydellisiä naisia, joilla on täydelliset perheet. Sarja on kuitenkin lähinnä kuvaus neuroottisista ylemmän keskiluokan muijista, joiden miehet kantaa kotiin rahaa ja joilla on liikaa aikaa murehtia kaikkea älytöntä. Parodia teemasta American way of life, mutta ihan viihdyttävä.
Meikäläinen tarvitsee näköjään oikolukijan. Edellisessä viestissä sanan "raja" kohdalla pitäisi tietysti olla "sarja". Mitähän Freud tästä sanoisi...
22 pistettä

"Elät melkein täydellisen naisen elämää. Käy kuitenkin vielä ostamassa ne kirkkaanpunaiset korkokengät joista olet aina haaveillut, soita putkimies avaamaan tukkeumat putkistossasi ja nauti pullo kallista samppanjaa."

Kengät voisin kyllä ostaa, mut en korkokenkiä ;) Samppakalja maistuu myös!
  • 19 / 48
  • Glitteripoika
  • 24.8.2005 19:40
Hmmmmm..... mä sain 34 pistettä... nyt pistää miettimään! siinä sanottiin, että mun pitäis naida joki piilaakson it-miljonääri! hihhih! ja että oon täydellinen nainen. ö-höm! poitsuliksi itseäni olen kyllä luullut...
15 pistettä ja sekin oli liikaa !

"Sinulla on imagokriisi. Päätä kumpaa olet: jokaisen miehen unelma, se täydellinen nainen vai massaan hukkuva mitättömyys."

Grigori
Pisteitä tuli 15 ;

Minulla on imagokriisi ja minun pitää päättää kumpaa olen: jokaisen miehen unelma, se täydellinen nainen vai massaan hukkuva mitättömyys.

=)
"Sait 3 pistettä."

"Olet kaikkea muuta kuin täydellinen nainen. Emme oikein voi suositella muuta kuin että hanki itsellesi elämä."

Tosimies on aina mies!
"Sait 37 pistettä."

"Jeah, olet ehdottomasti täydellinen nainen! Mene heti Amerikkaan ja nai joku it-miljonääri. Olisit täydellinen emäntä Piilaaksossa 10.000 dollarin viikkorahalla."

Khi-hi-hii... mikäs nainen luojan luomilla avuilla itselleen voi!
Jeah, olet ehdottomasti täydellinen nainen! Mene heti Amerikkaan ja nai joku it-miljonääri. Olisit täydellinen emäntä Piilaaksossa 10.000 dollarin viikkorahalla.

ett sill tappaa :D
19 - eli imagokriisi...

Itse sarja on muuten erittain katsottava ja moni on jaanyt siihen vakavasti koukkuun. Jostain syysta minulta kesti muutama tovi ennenkuin sain selvaa ties kuinka monen henkilon juonikuvioista. Valitettavasti minulta jai muutama jakso valiin (ihan muista syista kun sarjan laadusta) ja paatin olla katsomatta loppuja koska en enaa seurannut juonta.
Samassa veneesä ollaan .

Imagokriisistä kärsitään täälläkin .

Sain vaan 19 pistettä .
Oli tylsa hetki, joten tein tuon - kun oon sarjaakin katsonut aina silloin talloin pitkin vuotta...

27 pistetta!
"Elät melkein täydellisen naisen elämää. Käy kuitenkin vielä ostamassa ne kirkkaanpunaiset korkokengät joista olet aina haaveillut, soita putkimies avaamaan tukkeumat putkistossasi ja nauti pullo kallista samppanjaa."

Tuo on kai aika paljon - mutta testissa soitin kylla jo sille
putkimiehelle, hm...
..23 pistettä... melkein elän täydellisen naisen elämää... jnejne.. =)=)=)=)
Itse olen katsonut sarjan ensimmäisen tuotantokauden ja voin kyllä suositella sitä kaikille mustasta huumorista pitäville :) Syksyn TV-Tapaus.
Saksaksi dubattuna tuli jonkin verran sarjaa seurattua, enkä malttaisi odottaa että näen ne nyt alkuperäsinä!!

Ai niin, tällä tyärellä on sitten kans 16 pisteen imagokriisi..
toivottavasti täydellisella naisella tarkoitetaan tässä tapauksessa vaan sen sarjan naisen oloista tyyppiä, koska mitä korkeammat pisteet saa niin sitä täydellisempi nainen on ja sitä huorahtavampi myös. Miks on niin siistii jakaa kaikille ja nauttia sen ohessa shamppanjaa, kaukana täydellisyydestä, halpaa enempiki.
Jesperi, syytä suomentajia, joilla on käynyt todella paha moka. Sarjan alkuperäinen nimi on DESPERATE HOUSEWIVES, jolla ei kyllä ole mitään tekemistä täydellisyyden kanssa (vaikka etenkin Bree yrittää pitää neuroottisesti täydellisyyden kulisseja yllä).
  • 40 / 48
  • predatorboy
  • 15.10.2005 13:38
Ei toimi yleisöpäätteellä, kokeillaan kun laitan yhteyden koneeseeni...
huh, vaivaiset 29 olisin tahtonut hipoa täydellisyyttä, mutta s shamppanja kyllä maistuu..........
24 pistettä... punainen ei ole oikein minun värini, mutta putkimies olisi kyllä tervetullut rassaamaan auki putkistoni tukokset.
Ja muuten, Jesperi, ei testiä kannata ottaa kovin tosissaan. Kun huomasin, ettei tyydyttäviä vaihtoehtoja aina ollut, eläydyin "täydellisen naisen" osaan, ja kuvittelin että minulla on työaddikti mies joka puhuu vain rahasta sekä lauma kauhukakaroita. Silloin on helpompi kuvitella hakevansa lohtua putkimiehistä ja jääkiekkoilijoista...
yhtä vaille täydet! mitä v*** se mustki kertoo??? ahdistava mut laitoin linkin mutsille
Nelosen Täydelliset naiset -sivuilla oli "uusi" Millainen on täydellinen mies -testi. :)

"Valitsit miehen, josta löytyy vähän särmääkin. Sopii sellaiselle, joka kaipaa elämään pientä säpinää."
Totta. En tiedä olisinko välttämättä tarvinnut testiä kertoakseni tuon, mutta tulipa testattua kuitenkin.. :)
Mites muilla?
Lempipalstani ulkomaisten lehtien sarjassa on Die Tageszeitungin jokaviikkoinen homokolumni. Kirjoittajat tuntevat asiansa, ja aiheet ovat vaihtelevia. Tänään puhutaan homoja kohtaan tunnetuista ennakkoluuloista ja pikatesteistä: Oletko homo.

Kaikkihan tuntuvat tietävän, millainen on homo. Meillä Suomessa Petelius on ainakin tehokkasti levittänyt homokuvaa. Sipsuttava käynti, kimittävä ääni, kahvikuppia pitävän käden pikkusormi pystyssä. Esim. Juha Föhr kuvattiin pikkunatsina, enkä ainakaan minä nähnyt sketsihenkilön ja Juhan välillä paljonkaan yhtäläisyyyttä. Se oli pelkkää pilkkaamista. En ole enää vuosiin katsonut Peteliuksen sketsiohjelmia, vaikka niitä uusitaan tämän tästä. Peteliukselle kuuluisi ehkä kunniarotta.

Homot ovat onneksi itse alkaneet luoda itsestään homokuvaa. Oma mielenkiinoinen mielikuvatehdas ovat internetin homotestit. Die Tageszeitung on käynyt tutkimassa testejä. Kymmenessä minuutissa voin testata, miten homo olen. Mutta äkkiä oppii, miten kysymyksiin pitää vastata. Jos mieliväri on vaaleanpunainen ja mielijuoma on cockteil, saa homopisteitä. Jos on vielä nuollut miespuolista henkilöä, asia alkaa olla varma.

Ranskalaisessa Tetu-gaylehdessä on hieman mutkikkaampi homotesti. Siinä kysytään esim.: Kenestä pidät eniten a. äidistä b. poikaystävästä c. tietokoneestasi d. Whitney Houstonista. Tässä on jo vaikeampi nähdä, mitkä vastaukset ovat oikein tai väärin homouden kannalta. Tai tällainen kysymys: Mitä sinulle merkitsee Britney Spears? a. naikkonen (”lutka”) b. tärkeämpi kuin Jumala c. taiteilija jonka tanssiaskelia salaa harjoittelen d. kuka hän on?

Tämäkin kysymys on hankala ennakkoluulojen kannalta: Minkä nimen antaisit drag-tähdelle? a. Madonna, b. Lady Quiche Lorraine c. Daphné du Roulier? Mistä saisi eniten homopisteitä!

Mikä tapahtuma viime vuoislta on vahvimmin jäänyt mieleesi? a) Kylie Minoguen rintasyöpä, b) WTC-iskut c) Espanjan homolaki, joka sallii homoavioliitot d) se tyyppi, jota tunti sitten nait ja hänen suuri kalunsa.