Ikämies kiinnostaa!

  • 1 / 4
  • Maximus-64
  • 10.2.2023 19:20
Jo pikkupojasta lähtien on minua ikäihmisten seura kiinnostanut. Mielelläni olin meidän pihan ja naapuruston mummojen ja ukkien tarinoita kuuntelemassa.
Alakouluikäisenä tietysti tyttöjen kanssa pussailut yms. kiinnostivat, mutta ei koskaan sen enempää. N.13 vuotiaana seksuaalinen kiinnostukseni heräili. Mutta ei tyttöihin, vaan iäkkäisiin (yli 70v.) miehiin. Muutamia mukavia kohtaamisiakin oli ko. miesten kanssa silloin kouluaikoina. Mutta vasta vuonna 1984, ollessani 20v., uskalsin alkaa toteuttamaan haavettani, eli laitoin Kalle-lehteen "mies etsii miestä" ilmoituksen. Tutustuin 64v. mieheen, ja olimme yhdessä 20 vuotta, kunnes 2004 hänet sairaus vei.
Meni muutamia vuosia, kunnes 2009 laitoin samanlaisen ilmoitukse samaiseen lehteen. Onnekkaan sattuman kautta ilmoitukseeni vastasi eräs maalaismies 75v. Muutaman kuukauden kirjeenvaihdon ja soittelujen, ja parin tutustumiskäynnin jälkeen tiesimme löytäneemme toisemme. Yhteiselämää jatkui 2022 vuoden syksyyn saakka, kun hänen taipaleensa päättyi.
Yksin on huonoa olla, joten varmaankin tulevaisuudessa ystäväsuhdetta tulisi rakentaa. Mutta miten? Kun ko. lehteä ei enää ole, eikä muissakaan lehdissä m/m ilmoituksia julkaista. Ikämiehet eivät ilmeisesti kovinkaan paljon ole netin kanssa tekemisissä, enkä osaisi mistään uimahallistakaan kaveria löytää. Mitäpä neuvoksi?
  • 2 / 4
  • Bimies65
  • 11.2.2023 14:20
Moi. 65v ukkeli tykkää ajatuksesta, pidän nuoremmista ja nuorista ja monipuolisesta seksistä bi miehenä. Olen lähinnä vers tyyppiä.
  • 3 / 4
  • Robave
  • 8.4.2023 11:53
Moikka

Olen 68 v vetreä eläkeläinen Rovaniemellä. Olen paluumuuttaja ja siksikin yksinäinen, puhumattakaan nuoremman miehen läheisyydestä.
Robert
  • 4 / 4
  • Robave
  • 8.4.2023 11:57
HEI

Olen myös top bimies ja etsin seuraa. Missä asut ?
Oletko bottom tai versatil t.m.s. ?

Robert