Ihastuminen

  • 1 / 4
  • Anonymous
  • 26.9.2020 11:55
Mua ärsyttää aiva sikana... Oon siis 16-vuotias jätkä, joka on ihastunut hyvään (ehkä heteto)-kaveriin... Tää tunne on iha sika hyvä, mutta samalla ärsyttävä, koska en uskalla kertoo tunteistani sille.. Pelottaa, että menetän sen :( Olin eile bilettämässä sen jätkän, ja muutaman tosihyvän kaverin kanssa.. Me siis juteltii sen jätkän kans siel PALJON! Mä sit lähin etuajassa, koska viimeset bussit. Si kävi sillee, että sil välin kun olin poissa niin mun paras kaveri JA SE IHASTUS NUOLI SIEL.. JA NUKKU LUSIKASSA :( Mun paras kaveri siis tiesi siit ihastuksest... Oon aiva helvetin broken nyt... EN TIIÄ MITÄ TEHÄ :((
  • 2 / 4
  • elvistellen
  • elvistellen
  • 27.1.2021 18:54
Ota iisisti;) Kyllä se siitä suttaantuu. Ihastuksesi siis nukkui jonkun toisen kundin kanssa? Hmm, kyllä sun täytyy ottaa riski ja kertoa, muutoin jäät sivuun..
  • 3 / 4
  • Jare88
  • 21.3.2021 13:37
Tiedän että alkuperäinen viesti on yli puoli vuotta vanha, joten asia tuskin lienee aloittajalle enää ajankohtainen, mutta ajattelin vastata siltä varalta jos joku muu sattuu olemaan samankaltaisessa tilanteessa.

Sydänsurut ovat aika henkilökohtaisia kokemuksia ja siten tuen saaminen netin kautta voi olla aika hankalaa, kun tilanteen selittäminen tekstin kautta ei ole ihan samanlaista kuin puhuttuna. Siksi toivoisin, että ihmisellä olisi joku toinen, turvallinen ihminen, jonka kanssa puhua - mikä voi toisinaan olla vaikeaa, jos tunteiden kohteena on samaa sukupuolta oleva henkilö, ellei ole jo kerennyt luomaan ns. "turvaverkkoa".

Jos on joku jolle puhua (kasvotusten tai edes puhelimessa), niin siinäkin tärkeintä lienee se, että saa purkaa asian toiselle - vaikka sitten toisen ihmisen vastaus ei välttämättä pysty asioita mitenkään korjaamaan. Taitaa sydänsurut olla valitettavasti sellaisia, että ne joutuu kukin suurimmalta osin yksin työstämään, vaikka saisikin hieman apua toiselta ihmiseltä.

Siispä minäkään en pysty juuri auttamaan, mutta ajattelin linkittää tähän Juha Vainion aihetta käsittelevän kappaleen Sellaista elämä on - vaikkei se korvaakaan kuuntelevaa ihmistä.

https://www.youtube.com/watch?v=sjOzQRvqA_I
Kannattaa ehdottomasti kertoa, jos ei natsaa niin kaikki jatkuu niin kuin ennenkin.