Peppuseksi ja poikarakkaus
Olipas typerä kommentti predatorboylta. Tietenkin kannattaa käyttää suuseksissä kumia! Hyvä hygienia kun ei riitä poistamaan niitä tauteja, joita on, *gasp*, muitakin kuin hiv! Ihmeellistä että sellaisesta asiasta edes pitää huomauttaa tänä päivänä..
On se kai totta, että suuseksissäkin *kannattaisi* käyttää kumia, mutta valitettavasti suuseksi kumin kanssa ei tunnu (ainakaan minusta) yhtikäs miltään, joten jos minun on laitettava kumi päälle kun minulta otetaan suihin, niin yhtä hyvin voi sitten jättää ottamatta suihin ollenkaan. Jos partneri haluaa välttämättä imeä kumia, niin sen voi tehdä myös laittamatta sitä minun kullini päälle, sillä minä en siitä kostu millään tavalla.
Jos joku taas haluaa välttämättä, että imen häntä kun hänellä on kumi vehkeen päällä, niin voin tehdä niin ainakin vähän aikaa, mutta täytyy sanoa, että kumi maistuu pahalle vaikka olisi niitä makukondomejakin, enkä ainakaan itse saa tuosta toimituksesta mitään.
ei se tunnu peppuseksikään miltään kumin kanssa, mutta silti aina vaadin kumia tuntemattomien kanssa
Hmmm. Miksi siis edes harrastamme seksiä tuntemattomien kanssa?
eikös se syy ollut, että kun mies ei voi olla ilman seksiä
Mutta jos se ei tunnu miltään, niin miksi vaivautua?
Hih, minulle se ainakin sopii!:) Suurin osa jtuistani yhden illan juttuja ja loppua ei näy, vaikka suhteitakin haen, jatkuvasti. Sitä vain ei osaa luopua mahdollisuudesta vaihtelunhaluisuuteen. Ja mitä suuseksiin tulee ilman kumia niin niin, ei taudit noin vain tartu. Hengitämmehän esimerkiksi bakteeripitoista ilmaa, joten miksi emme sitten sikiä taudeista. No, ihmisen immuniteettitason vaihtelevuus on yksi syy tartuntoihin, miettikääpä sitä! Itellä ei ainakaan ole mitään (koputan puuta varmuuden vuoksi). Ainahan kannattaa "tarkastella" toisen kalua, jos siinä ilmentyisikin jotain kummallista. Osa taudeista ilmentää itseään ihon pinnalla, osa ei. Jos toinen ei huolehdi hygieniastaan, ei minua kiinnosta lutkuttaa hänen kaluaan. Se, että suuseksin kautta ilman kumia on saanut jonkin tartunnan voi käsittääkseni olla yksi mahdollinen funktio (tietenkin muutkin vaihtoehdot huomioon ottaen), eli se että kulli on ollut jonkun toisen anaaliaukossa edellisen yhdynnän aikana, eikä sitä ole pesty puhtaaksi. Cruising paikoista tulikin mieleen just tämä pointti, tuumailinpa vain...
-saalistajapoju-
Kupan, tippurin, herpeksen ja hepatiitin kai voi saada myös suuseksissä? Klamydiasta en tiedä, visvasyylä ei kai tartu suuhun? HIV kai tarttuu huonommin suuseksissä, mutta riski kai on, jos ikenissä on haavoja, jos spermaa pääsee suuhun, ja varsinkin jos sperman nielee.
Mä sain klamydian satunnaisesta seksistä. Anaalia tai kunnon suuseksiä ei edes ollut, oli vain molemminpuolista runkkausta. Ja joo kyllä, sen toisen (tai muiden lähiaikojen kumppaneiden) kalu oli aivan siisti ja siloinen, katsoin sen silloinkin kuten aina. Se oikeesti on aikamoista venäläistä rulettia tuo parin vaihtelu.
immuniteettitason vaihtelu? Vihjaako predatorboy olevansa alfauros? ;)
No en varsinaisesti vihjaile, se riippuu siitä mitä kukin moisesta ajattelee. Pahoittelen tekstin alussa ilmennyttä irjoitusvirhettä. Sen verran laatutietoinen kuitenkin olen terveyden tilastani että eipä sairastella ku siihen ei nykyisessä elämäntilanteessa ole varaa. Mitä tulee tuohon venäläiseen rulettiin, niin koettakaapa muistaa sekin tosiasia että itsestään huolehtivat ja rakastavat ihmiset eivät kai haluais mitään tautia kannettavakseen?! Järjen käyttö tässä tilanteessa suotavaa, katsoa vähän kenen kanssa rupeaa häsläämään...
Jos vaikka tutustuu ensin saadakseen selville esimerkiksi elämisen laadun ja tavoitteet elämälleen, voi siitä jo päätellä kaikkea mahdollista. Eli, jos toinen haluaa elää elämäänsä kunnolla ja kenties menestyäkin, voi siitä olettaa että toisella ei olekaan mitään. Tämä ei tientenkään tarkoita sitä, että luovutaan suojauksen tasosta. Itellä on juuri tällainen käytäntö, ei paljoa huvita ruveta tekemisiin kenenkään sellaisen kanssa joka elää elämäänsä vain ja ainoastaan päivä kerrallaan, sen suurempia tulevasta murehtimatta. Vinoutunut käsityskö, voipi olla, voipi olla, mutta terve ainakin...
Toinen merkittävä pointti toisen terveyttä tarkastellessa on sellainen että miten toinen suhtautuu suojan käyttöön ja muistaako toinen haluta käyttää suojaa. Ennen aktia en varsinaisesti toitota suojan käyttöä, mutta jos toinen on valmis aktiin ilman suojaa vedoten seikkaan että hänellä ei ole mitään tai tykkää tehdä sen paljaalla, niin silloin minulla soi varotuskellot päässä ja kumit otetaan esiin. Muuten koko jutusta ei tule mitään...
Vuorovaikutus on kaiken ydin, sen hallitseminen ja toisen sanomisen ja käyttäytymisen näkymätön analysointi on hyväksi. Kuka tahansa voi sanoa että "mulla ei ole mitään"! Mistä sen voi tarkistaa, miten toiseen voi luottaa vaikka toinen pyrkisikin sitä todisteleen mustaa valkoisella...
-saalistajapoju-
Noh, en minäkään mihinkään suurempiin hutsuihin ole haksahtanut. Enpä silti olisi uskonut, että tartunnan voi saada käsipelistäkin.
Jännää, että joku viitsii paneutua asiaan noin paljon kuin predatorboy kuvaa ja vain yhden panon tähden?
Niinpä, jos siitä olis vaikka jollekin hyötyä jatkossa. Yleensä "koulutan" vasta-alkajia samalla tavalla ja pahemmjilta vastoinkäymisiltä ovat he säästyneet. Tieto on ilmaista...
-saalistajapoju-