Olenko bi vai homo

Koska mun mielestä sil ei oo välii et onko tyttö vai poika vaan sillä persoonalla mutta käyttäydyn tyttömäisesti en kuitenkaan pukeudu. Et esim. Hyppelen tyttömäisesti, istun tyttömäisesti (sillee et sul on jalka toisen päällä kun istuu esim tuolilla). Mä firttailen pojalle ja muutenkin mulla on enemmän kiinnostusta poikiin kuin naisiin
Homoseksuaalisuus ei vaikuta siihen istuuko, hyppeleekö tai pukeutuuko "tyttömäisesti", "poikamaisesti" tai jotenkin "muunmaisesti". Toisin sanoen istumisesta, hyppelystä tai pukeutumisesta ei voi suoranaisesti päätellä jonkun seksuaalista suuntautuneisuutta.

Homoseksuaalisuus on yksinomaan sitä, että romanttinen/eroottinen kiinnostuminen voi kohdistua vain omaa sukupuolta olevaan. Heteroseksuaalisuudessa kiinnostus kohdistuu vain eri (vanhahtavasti ajatellen "vastakkaista") sukupuolta olevaan. Biseksuaalisuudessa mielenkiinto voi kohdistua kumpaa tahansa (perinteistä) sukupuolta edustavaan ja panseksuaalisuudessa sukupuolesta riippumatta. Noin esimerkkeinä. Lisää: https://ranneliike.net/hlbtiFAQ

Jos kiinnostuksesi kohdistuu selkeästi omaa sukupuoltasi edustaviin lienet homo. Jos kiinnostuksesi kohdistuu enemmän/vähemmän molempiin sukupuoliin, lienet bi tai ehkä pan. Jos kiinnostuksesi kohdistuu selkeästi eri sukupuolta edustaviin, lienet hetero.

Seksuaalisen suuntautuneisuutensa kokee lähinnä itse. Miltä sinusta itsestäsi tuntuu?
Mä mietinkin et oon bi ja huomaa kun et oon itselleni sanonu et sil ei oo välii et onko mies vai nainen vaan se persoona on tärkee
  • 4 / 4
  • TannertheGreat
  • 1.9.2020 13:11
Tuo voisi viitata panseksuaalisuuteen. Toki bi- ja panseksuaalisuus ovat vähän sama asia (ei toki täysin).