Nainen etsii naista

• 1 / 14
  • Pikkumyy99
  • 15.2.2020 20:48
Etsin naista jonka kanssa tehdä unelmista totta. Joka hyväilis minua, en ole pitkiin aikoihin ollut naisen kanssa ja haku on kova.Olen 40v ja Lahdesta.olen iloinen, en polta, tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
  • 2 / 14
  • Katariina2511
  • 16.4.2020 19:29
Tutustuisin mielelläni, mutta etäisyyttä on liikaa... Toivottavasti löydät sopivan naisen!
  • 4 / 14
  • Maalaistyttö
  • 6.6.2020 19:19
Moi,

Onko täällä ihan tavallisia, eläinrakkaita, luonnossa viihtyviä, luotettavia n. 40-50-vuotiaita naisia Varsinais-Suomen alueelta tai lähistöltä? Itse olen 45-v. ja Salon suunnalta. Uusia ystäviä vailla ja miksei sitä oikeaa rakkauttakin jos sellaista on olemassa.
  • 6 / 14
  • Jepjepjoo2020
  • 14.10.2020 12:58
Heiiii tytöt! Millasii ihania neitoja treen seudulta löytyy?
  • 7 / 14
  • wolfwoman
  • 27.12.2020 11:59
Täällä toinen 45-vuotias nainen Kanta-Hämeestä, joka kaipaa elämäänsä ystävää naisesta, josta voisi tulla paljon enemmänkin. Olen yh-äiti. Myöhäisherännäinen, mutta nyt tiedän, kuka oikeasti olen. Pidän koti-illoista, leffoista, ulkoilusta, eläimistä, läheisyydestä ja mukavasta yhdessä olosta. Olen hellä ja huomaavainen, ikuinen romantikko. Olisi kiva alkuun vaikkapa viestiä
Moi, olen hyvin eläinrakas ja toimin eläinsuojeluyhdistyksessä, mutta olen jo 68-vuotias...
Hei,olen 40 v. Ja ilmoitus olisi voinut olla oma- paitsi että yritän lopettaa tupakointia,olen itse pienikokoinen tytsy ja urheileva eläinrakas-voisiko kiinnostaa? Olen naisellinen nainen,kertoisin lisää kahden kesken muutkin voi kirjoitella jos tuntuu kiinnostavalta ;) whatelse.80@yahoo.com on johon voi laittaa vaikka suoraan ,asun päijät-hämeessä
Moikka,mitäpä sinne kuuluu.Täällä mukava 50 nainen Hyvinkäältä.Itse myös yh-äiti,elämästä puuttuu jotain.Haluaisin sen löytää ja tallentaa sydämeeni.
  • 11 / 14
  • MaalariSmurffi
  • 17.1.2021 17:55
Moikka!!
Mitäs sulle kuuluu? Oon itse myös kantahämeestä.
Mitäs sulle kuuluu ja miten on uusi vuosi lähtenyt liikenteeseen?
Kiitos hyvää kuuluu..entä itsellesi.Täällä vähän aikaa asuneena tutustuen paikkoihin
  • 14 / 14
  • MaalariSmurffi
  • 18.1.2021 11:57
Kavereita ja ystäviä ois mukava uusia saada joten sellasen kaipaavia ois niin vois keskustella suoraan maalarismurffi1981@gmail.com
Kaikesta taivaan ja maan välillä voi jutella