Anaaliseksi ei kiinnosta

  • 1 / 2
  • huuhaahumanisti
  • 5.2.2019 16:52
Olen ollut yhdynnässä sekä bottomin että topin roolissa joista jälkimmäisen koen enemmän omakseni. Tykkään vähän rajummista otteista, joten anaaliseksi on ihan OK jos siihen sisältyy myös esim. tukasta vetämistä ja piiskaamista, mutta ilman tuota lisämaustetta kyseinen leikki maistuu pahvilta. Nyt 25-vuotiaana homppelina olen yrittänyt harjoitella anaaliseksin harrastamista jo kymmenen vuotta, mutta tilanne ei muutu. Olen alkanut hyväksymään tosiasian; en pidä anaaliseksistä. Masturboiminen, suuseksi, peräaukon nuoleminen, kyllähän näitä muitakin keinoja on, mutta tuntuu kuin olisin ainut lajissani.
Koska en pidä anaaliseksistä en juuri seksiä harrasta, koska kaikki homot haluavat aina yhdyntää. Mulla on yksi hyvä panokaveri jonka kanssa harrastan anaalia bottomina, lähinnä koska tykkään tästä kaverista enkä haluaisi menettää häntä. Nyt on käväissyt mielessä, että pitäisiköhän minun tulla hänelle kaapista tämän asian suhteen ja ehdottaa josko emme enää yhdyntää harrastaisi, vaikka tiedän hänen siitä nauttivan. Löytyykö tältä palstalta kohtalotovereita tai oletteko törmänneet homoihin jotka eivät pidä anaaliseksistä?
  • 2 / 2
  • Yesman
  • 9.2.2019 8:03
Vastaus: et ole asiassa yksin. Tsemppiä yrityksille löytää yhteensopivaa seuraa.

Vaan minua itseäni kommentissasi kiinnosti tämä: "jonka kanssa harrastan anaalia bottomina, lähinnä koska tykkään tästä kaverista enkä haluaisi menettää häntä." Teet siis vaihtokaupat: Suoritat jotain, mistä et pidä, jotta henkilö pysyy kaverinasi. Pidätkö tällaista kuviota tavanomaisena ja tervehenkisenä?