Seisoo suihkussa

Moi. Olen jo päälle 3-kymppinen kundi ja tänään viimeksi oli Stadikalla vaikeuksia suihkussa/ saunassa. Olisi nastaa saunoa ja suihkutella, ja katsella ympärille, mutta kun alkaa heti stondata...

Muilla vastaavia ongelmia?
En nyt suoraanisesti pitäisi tuota ongelmana. Normaaliahan tuollainen on, siis että seisoo kun näkee jotain mielenkiintoista. Olisit onnellinen...
Huolestuisin enemmän jos ei seisoisi, kun näköpiirissä on jotain katseltavaa...
Simmut kiinni ja lue isämeidänrukous kolmasti, ajatuksella. Ei stondaa enää ;)
  • 5 / 31
  • Rokkihomo
  • 26.6.2005 17:59
"...ja varjele meita siita uskosta etta Sina olet taman kaiken takana."
Itse tässä eräänä päivänä rukoushetkessä ajattelin seksiasioita. En tiedä voiko se rukouskaan auttaa siinä seisomisongelmissa. Homo on homo paikassa kuin paikassa.
Homo oli suihkussa ja pesi persereikäänsä, kun etuveitikka alkoi ottaa eteen. Homo läimäytti peliään hellästi ja sanoi:
- No hupsu, se olen minä itse!
  • 8 / 31
  • aussieBum
  • 1.7.2005 17:30
30–50%:lla naisista ja miehistä esiintyy haitallisia häiriöitä seksuaalitoiminnoissa, joten et siis ole yksin ongelmasi kanssa. Hae vain rohkeasti apua tuohon sinua vaivaavaan elämäsi laatua haittaavaan ongelmaan joka saattaa aiheuttaa sangen kiusallisia tilanteita. Vaikkapa juuri tuollaisessa yleisessä maauimalassa jollainen mainitsemasi ”Stadikka”, Uimastadion on, jossa on myös muita ihmisiä aina läsnä; alaikäisiä lapsista vanhoihin vaareihin.

Lääketiede on kehittänyt sinun ongelmaasi monia sen poistavia lääkkeitä joilla saat ulkoisen sukupuolielimesi, siittimesi lepoasentoon vaikka kuinka silmiesi välittämät näköhavainnot sekä käsiesi mekaaniset, pesemiseen, itsensä puhdistautumiseen liittyvät liikkeet ärsyttäisivät mieltäsi ja saisivat tahdostasi riippumattomasti aikaan peniksesi paisuvaiskudosten täyttymisen verelläsi aiheuttaen sinulle erektion. Joten reippaasti vain lääkärisedän/tädin puheille ja kohta voit taas hyvillä mielin taas käydä saunomassa, suihkuttelemassa sekä katselemassa ympärillesi missä ja milloin vain.

Myös seksuaaliterapia auttaa sinua löytämään ongelmaasi ratkaisun, jolla ymmärrät että olet vain uimassa, et nauttimassa seksuaalista mielihyvää tuotavasta toiminnasta, jolle on oma paikkansa ja aikansa ihan muualla kuin yleisessä uimapaikassa.

Kannattaa ottaa ns. härkää sarvesta ja tehdä itselleen palvelus löytämällä sellainen tapa elää ja olla tavalla tai toisella, joka ei häiritse itseään tai muita.
Minulla on tähän vaivaan erinomaisen yksinkertainen lääke: Itsesuggestio.

Seuraava suggestio toimii (useimmiten) universaalisti niin homo- kuin heteroseksuaaleillakin sukupuolesta riippumatta.


"Äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintissit, äidintis...."
Jollakulla voisi auttaa liikaan kiihottumiseen myös se, että masturboisi kertaalleen ennenkuin lähtee kotoa Stadikalle. Silloin olisivat pahimmat paineet purettu, ja voisi keskittyä uimiseen ja peseytymiseen.
Tuo "Äidintissit-suggestio" ei oikein toimi kun ainakin minun äidilläni on kauniit ja komeat, varsin seksikkäät tissit. Ihan puhtaasti itseni ja eri ihmisten arvioitsemana arvioitsemana katseella. En omaa senkummempia haluja päästä niitä koittelemaan, se on sitten isäni ja äitini rakastajaien heiniä heinähelteilläkin.
Ehkä monien äideillä on ne perinteiset patalappu malliset kuitenkin joten varmaan tuo konsti kuitenkin joillakin toimii.
Laulele hiljalleen ääneen peniksellesi "Rupsahda rauhassa rakkaani mun". Ja pian se on taas pieni ja kurttuinen.
Mulla oli toi stondausongelma joskus 20v ikäsenä. Oli sillon vielä täysin kokematon ja pelkkä alastoman kivan näköisen miehen ilmestyminen sai aikaan "epämukavia" reaktioita. Uimahallissa oli hankala käydä ja armeijaa pelkäsin ihan tosissaan. No sittemmin tuli se armeijakin käytyä ja kokemuksia hankittua (ei tosin armeijassa) ja nyt on toi alapääkin rauhottunu melko tehokkaasti.

Toi itsesuggestio tehos aina joskus. Mutta sillon jouduin ajattelemaan yleensä koko sukukunnan kuolleeksi tms. Mutta usein sekään ei auttanu. Sillon vaan saunaan vähäksi aikaa rauhottuun tai veskiin sanomaan käsipäivää. Molemmissa puolensa mutta ei ollu helppo ei.
Oon 23 v poju. Oon käyny kans stadikalla, ja yleensäkin mulla alkaa heti stondaa jos nään alastomia jätkiä ja ajattelen asiaa.. pitää vaan hokee tota itsesuggestiota..

Sekään ei ehkä auta jos esim. oon Tuusulan uimahallis jossa käy myös varusmiehiä......... hmmm

Intis kävin vaan kerran saunassa, pyrin välttämään..
Tyypillinen suihkuseisottelija joka nauttii siitä että sen poussi huomattaan.
Mä olen varmaan tosi vajaa homo, mutta mulla ei ole koskaan ollut ongelmana erektio suihkussa tai uimahalleissa.

Sen sijaan vaatteet päällä, ratikassa, junassa, töissä jne. se on joskus ollut häiritsevää.
Mulla sama ongelma saunassa kun nakee upeita peniksiä. Alkaa seisoo...
Olkaa tosi onnellisia, mulla alkoi erektio-ongelmat heti päälle kolmekymppisenä. Ne siniset pilleritkään ei aina auta!
Hieman kyllä pelottaa jos intissä käy samoin...yleensä kyllä uimahalleissa ei tule stondista, etenkin jos välttelee katsomista ympärilleen (onneksi usein näkee vain rumia vanhoja ukkoja, tosin onhan niitä timmejä urheilijapoikiakin - silloin ei kannata kyllä vilkuilla!).
Harvoja hyötyjä huonosta näöstä on, että jäävät nuo kiihokkeet näkemättä. Kerran sattui saunaan tulemaan sisälle sen verran hyvässä varustuksessa ja kalu ojossa oleva tapaus, että eihän sitä voinut olla huomaamatta. Piti sitten vaan pitää jalat tiukasti kiinni toisissaan ja kestää löylyssä hieman kauemmin.
Hos seisokki haittaa, niin seiso suihkussa seinään päin äläkä katsele niitä namusia, tai jos on pakko kääntyä toiseen suuntaan, sulje silmät tai katso lattiaan.
"Kerran sattui saunaan tulemaan sisälle sen verran hyvässä varustuksessa ja kalu ojossa oleva tapaus, että eihän sitä voinut olla huomaamatta."


Joku käveli saunaan kyrpä pystyssä vai? No mitäs siinä tapauksessa enää omaansa turhaan peittelemään??
No jos ei turpaansaaminen pelota, niin voihan sitä kävellä vaikka muna pystyssä kaiken aikaa. Kesällä varsinkin, kun ei tarvitse välttämättä vaatteita pitää.
Vanhemmat homomiehet onkin tuon jo huomanneet. Monilla on vielä joku rinkula munan ympärillä ettei veri pääse pakenemaan ja stondis haihtumaan.
Kerran sattui saunaan tulemaan sisälle sen verran hyvässä varustuksessa ja kalu ojossa oleva tapaus, että eihän sitä voinut olla huomaamatta. Piti sitten vaan pitää jalat tiukasti kiinni toisissaan ja kestää löylyssä hieman kauemmin.

Voi Rillihiiri minkä teit! Pidit kintut yhdessä? Milloin muulloin muka voisi stondata saunassa tai missään julkisella paikalla yhtä vapautuneesti, jos toisellakin on kerran seisokki? Iyhan itkettää harmista
Kyllä minäkin yleensä seison suihkussa. Sitten jos vanhuksena fysiikka pettää, saatan hankkia sellaisen suihkutuolin ja istua suihkussa käydessäni.
jepulis... ja oikein vanhana sitten seisoo järki.. joillakin nuorempanakin :)