Ravintola dtm sai uuden ravintolapäällikön (juttukommentit)

"Odotan innolla päästä kehittämään legendaarista dtm:ää entistäkin paremmaksi. Haluan, että dtm on paikka, jossa on paitsi kaupungin parhaat bileet, myös kaupungin parhaat drinkit ja kiinnostavin ohjelma, sanoo Hakala."

Tuo jää toteutumattomaksi haavekuvaksi nyt, kun uusi Hercules avattiin Pohjoinen Rautatiekatu 21B :hen.
Sitä paremmaksi DTM ei nykyisessä paikassaan millään ilveellä pääse.

Mutta hyvä sinällään että HLBT-yökerhoja on Helsingissä liki kolmekin - vs. koko Suomen asukasmäärän kokoinen lähinaapuri Pietari, jossa on vain yksi.

Kommenttia muokattu: 26.02.2016 klo 16:30
  • 2 / 11
  • Jorma Hentilä
  • 27.2.2016 1:04
Täsmennykseksi seuraavaa: GayGambrinin ovi avattiin 4.7.1984 klo 19. Jono ulottui yli pihan kadulle saakka.
  • 3 / 11
  • Public eye
  • 27.2.2016 10:31
Nimimerkin "human" yksityinen mainoskampanja Herculeksen puffaamiseksi on jo tullut täysin selväksi. Älköön nyt kuitenkaan nuolaisko ennen kuin tipahtaa. Toivottavasti paikka ei oikeasti profiloidu vain yhdenlaista käyttäytymistä ja ilmiasua suvaitsevien jääräpäiden kokoonntumisajojen foorumiksi. Kuten muuallakin on jo todettu, paikan suosio perustuu sen ajan mittaan muotoutuvaan asiakaskuntaan, ei hulppeisiin puitteisiin tai kirkkaisiin vilkkuvaloihin.
Olisko mahdollista, että Mannerheimintien DTM profiloituu uudeksi Mann's street kantisjengin jatkopaikaksi, koska se on lähellä? Itse en ole koskaan käynyt siellä, koska minulla on ollut sellainen mielikuva että se on nuorisodisko.
smo: Täytyyhän sitä voida jostain innostua... :)

Filosofi Esa Saarinen on joskus todennut: "Jos suomessa haluaan munata itsensä, kannattaa innostua jostakin." - Se tarkoittaa, että innostunut lyödään kyllä matalaksi tavalla tai toisella. Ja siinä on kyllä vinha perä. :)
Huhujen mukaan Mann's Street saatetaan tuossa lähitulevaisuudessa kuopata, kunhan Herculeksen alakerrankin remontti valmistuu ja sen tilapäinen aukiolo nyt 18 - 04 laajentuu siihen 14 - 04 aikaan, joten se siitä ; )

Eikös Public eye:nki mielestä ole hyvä olla ihan aidon oikeasti Gay-Nightclub, eikä vain bissis-demari : ) Toki se olisi hyvä juttu jos uusi Herculet pitää jatkossakin pe-la sen aiemman 24v ikärajan, niin ei-homot eivät sinne mene, vaan ne menevät demariin nuorempien perään...

Ja todella hyvästähän on hyvä innostua - jopa Homo-Suomessa ; )

demarihan voi mainiosti myös profiloitua jatkossa entistäkin syvemmin trans-drag-bissis-Mekaksi.

p.s. taannoin hehkutin jonkin verran myös manskulle dtm:n tuloa, mutta myönnettäköön että silloin se hehkutus ei ollut paikan arvoista, kun tuo manskun demari aikalailla lerpahti illanviettopaikkana, eikä siitä miehekästä paikkaa kyennyt tulemaan ;D

Kommenttia muokattu: 27.02.2016 klo 13:18
Olisi sääli jos Mann's Street lopetetaan. Se on omalla tavallaan persoonallinen tavis-homojen kantapaikka, eli liian hieno eikä räjähtänyt, mutta toimii. Siinä on sijaintinsa puolesta vähän salakapakka-fiilistä, ja se on vaan hieno asia, tänä lattean sateenkaari-avoimuuden aikana.
On jännä, miten aina välillä entiset vähemmän hlbti-vähemmistöille tilaa antaneet ajat glorifioidaan tai ainakin nostalgisoidaan. Haikaillaan vaikkapa kielletyn hedelmän maistamisen jännitystä.

Jotkut ovat minulle kertoneet entiseen aikaan vallinneesta nykyistä voimakkaammasta yhteisöllisyydestä. Siinä muodossa tiivis koko skeneä koskenut henki lieneekin hälvennyt. Toisaalta samalla on kaatunut raja-aitoja.

Ja on ehkä aika myös kullannut muistoja; karkit maistuvat paremmilta, jos niitä ei ole aina tarjolla.
smo, olen monet kerrat lähtenyt Manniselta ja kironnut koko mestan - tähän räkälään en tule enää ikinä! Mutta on siinä mestassa hyvääkin, eli sijainti, sijainti ja sijainti on ihan parasta. Jos Manninen lopettaa, se ei heilauta mun elämää sinne eikä tänne. Ja nyt tuntuu siltä, että uusi Herccu on liian kaukana mukavuusalueeltani. Mutta katsotaan mitä aatoksia kevät ja kesä tuo tullessaan….

Menneitä en yleensä haikaile. Nykyisin kaikki on paremmin kuin ennen. Olen itsekin parempi, tasapainoisempi, itsevarmempi ja onnellisempi kuin nuorempana.
"DTM profiloituu ... minulla on ollut sellainen mielikuva että se on nuorisodisko."

Limudisco.