Amerikkalaispainija kaapista (juttukommentit)

OMG!!! Monet jenkkikundit ovat todella komeita, mut tämä vie voiton! Tumma, komea ja sporttinen. Tällaisia kundeja ei Suomessa näe ikinä.
Onko täällä todella ihmisiä, jotka keskittyvät läähättämään?
(Tomppa, Ville-X, MT). Hävetkää jumalauta, ja kasvakaa aikuisiksi!!!

Kyseessä on paljon tärkeämpi asia kuin runkkuidolin esilletulo.

Koittakaa olla aikuisia...
On ihan totta, että tämän ulostulon suurin merkitys on muussa kuin ulkonäöllisissä kysymyksissä. Toisaalta, tässä ulkonäkökeskeisenäkin näyttäytyvässä kulttuurissamme niilläkin asoilla voi olla merkitystä, ja onhan siinäkin asiassa syvempi merkitys: tämä kaveri on esimerkki terveitä elämäntapoja noudattavasta ja itsestään huolta pitävästä myönteisestä roolimallista. Että en minä nyt hirveästi paheksuisi, jos jotkut ilmaisevat sen, että kokevat tällaisen hahmon vaikuttavana :)
  • 7 / 11
  • SaintJudy
  • 30.3.2015 4:40
Käsittääkseni painikuvasto on klassista "rukkukamaa" ihan antiikin ajoilta - kirjaimellisesti. Aika outoa uus(?)moralismia, jos tähän ei saisi kiinnittää huomiota. Urheilusta ja erotiikasta taidettiin keskustella 1990-luvulla urheilioiden brändäyksen yhteydessä. Ulostulossa on myös kyse vahvasti ulkonäöllisissä kysymyksissä, halusipa sitä myöntää tai ei.

Hassu huomio on myös tuo Iltiksen "osoitteleva" kuva. En seuraa painia urheiluna, mutta tuo lienee ihan normiasento painikuvastossa siitä kevyemmästä päästä. Se että kuvassa on homo, antaa sille uuden tulkinnan: kuinka syvällä käsi onkaan..!?
Normaalisti tämä toimisi fantasiana, mutta nyt asetelma tulkitaan jokseenkin kirjaimellisen "epäilyttävänä". Sama ilmiö on todennettavissa eri taiteen lajien ulostuloissa,artistin tuotanto tulkitaan ensisijaisesti artistin seksuaalisen suuntautumisen myötä.
Yksilöurheilu on muuttunut pukeutumisen osalta yhä eroottisempaan suuntaan verrattuna kymmenien vuosien takaisiin pukineisiin. Kun katselee valokuvia jostakin vanhasta olympialaisesta, pukineet ovat olleet silloin väljiä/roikkuvia verryttelupukuja ja muuta vastaavaa. Toki paini on pukeutumisen osalta eri juttu vaikkapa juoksulajeihin verrattuna.

Nykyisin urheilija pukeutuu kilpailutilanteeseen varsin eroottisesti ja paljastavasti. Joskus jopa paitakin riisutaan suorituksen jälkeen ja yläkroppaa esitellään melkein exhibitionistisesti. Varmaan joku urheilija olisi valmis pukeutumaan antiikin olympialaisten tyylin mukaisesti, eli ei rihman kiertämää. Pohjolassa se ei ilmastosta johtuen olisi kuitenkaan kovin miellyttävää.
Olen samaa mieltä, muutamien kanssa. Yleensäkin homojen keskustelupalstat on luokkaa "onks sulla kikkiiiiiiiii". Tai "mua on haukuttu komeaksi", mitä hemmettiä tuollaiset asiat tekee keskustelupalstoilla. Ai niin homokulttuuri on pääsäntöisesti narsistita. Ja ehkä sen takia monet homot mielummin karttavatkin homopaikkoja ja pitävät matalaa profiilia heteroiden keskuudessa. Hetskut on monesti fiksumpia, ja myönnettäköön komeampiakin (joo tulihan se sieltä).
No itse olen 42v ja aika tavallisen näköinen tai susiruma, mutta ei kai siinä mitään väärää ole jos tunnustan/tunnistan että tämä kaapista ulos tullut urheilija on tosi komea.