Gaypurjehtijoita

  • 1 / 16
  • Gaysailor
  • 21.5.2005 10:22
Löytyykö muitakin sateenkaaripurjehtijoita? Onko omaa venettä tai kimppavenettä????
Minulla on oma vene jo yli 15 vuotta. Olen purjehtinut Suomen, Ruotsin ja Tanskan ja Saksan vesillä eli itämerellä.
  • 2 / 16
  • Zeppelin
  • 21.5.2005 10:33
Olen purjehtinut ja veneillyt koko ikäni. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole omaa venettä :(
Olen myös purjehtija(tyttö kuitenkin), purjehtinut myös Itämerellä.
  • 7 / 16
  • meri(karhu)
  • 3.8.2005 14:09
ei ole kokemusta vielä, mutta olen lähdössä kokeilemaan purjesdusta suomen joutsenen jäljillä purjehdukselle:http://www.staf.fi/joutsen. Atlantin ylitys ensi kokemukseni luulisi selvittävän miltä purjehdus maistuu.
No mä purjehdin.. on vielä oma venekin:) Hih, ja mä kyllä harrastelen myös golfia (hyvin huonosti).

SAA MAILATA JOS TEKEE MIELI VESILLE!!
No toki. Kesästä puolet purkkarilla oman ihanan bf:n ja frendien kaa. Ois kiva joskus tehdä satamatreffejä samanhenkisen seuran kanssa!
Hmm=)

Sellanen kelluva miitti olis ihan kiva.. Missä päi ihmisten veneet on? Mun Turussa..

kawaiii@suomi24.fi
Jess!

Purjeveneily on se ainut oikea vesillä liikkumisen muoto! Lähes koko ikäni kruisaillut erikokoisilla paateilla Turun saaristossa ja vähän kauempana, vaan omaa venettä ei ole. Ja sukulainen jonka venettä käyttelin, tuli vanhaksi, dementoitui ja möi paattinsa pois. Tyly teko. :(
Mikäs kysymys tuo nyt oli? Johan kaikilla homoilla on laivastopojan asu päällä ihan syntymästä saakka. ;)
Cruisailen kapakoissa aika harvoin. Yleensä istun paikoillani ja katson mitä tapahtuu...
"Don't go to your friends, let then come to you..." vain mitenpäin se menikään Morrissey fanilla....
ja muutenkin positiivinen asenne elämään pitää omenat loitolla.


Eli joo, harrastan gaypurjeilua, hyvin harvoin tosin.
  • 15 / 16
  • FinnMarine61
  • 3.12.2005 19:47
Tottahan toki seilaajia löytyy...
Ja tietojeni mukaan useitakin, omastakin lähipiiristäni. Jopa kimppaveneiden kanssa vesillä menijöitä.
Itselläni vanha puinen kaunotar, jolla Helsingin lähivesiä kynnetty maileja monta.
Talviteloilla nyt tietenkin, kevään puurtamista odotellen.
Ensi kesään on tuskastuttavan pitkä aika. Tosin ei tässä välissä olevassa talvessakaan mitään vikaa ole. Lumi ja pakkanen, hip hei!
Siinähän se tämän maan lumous piileekin, joka vuodenaika antaa omat tekemisensä. Purjeen kanssa merellä eteneminen vain taitaa kuitenkin olla sitä kaikkein parhainta ajankäyttöä mitä muistoissaan voi mukanaan kantaa!
Ensi kesän tuulia odotellen..., iloista Joulun odotusta!
  • 16 / 16
  • Kappari-Kille
  • 3.12.2005 21:59
Minä seilaan vaan selipaatilla; tiskatessanikin saan meritaudin oireita :-(