Hiljaisen homoperheen elämä muuttui äkisti (juttukommentit)

  • 1 / 6
  • puppeliassi
  • 25.10.2012 22:03
Itse mietin miten tämmöiset uutiset vaikuttavat itseeni ja muihin ei heteroihin aspergereihin... itselläni on ollut vaikeuksia löytää kumppania vaikka asun turussa joka on aika iso kaupunki... ja itse olen rehellisesti sanonut jo aika alkuvaiheessa viestittelyä että minulla on asperger ja kertonut siitä. Tosin minulla ei ole kauhean vaikea(en ole väkivaltainen tms) mutta jos tälläsiä uutisia tulee niin mietin että miten ne vaikuttaa jo valmiiksi hyljeksyttyneiden kohteluun...

Tosin asseja on monenlaisia esim einstein juice leskinen steven spielberg.
  • 2 / 6
  • vaeltaja2006
  • 26.10.2012 7:22
Tapahtumasarja johtui ilmeisesti jostain huumeesta, ei aspergerista. Poliisista ihmetellään sitä, mikä aine aiheutti noin vakavan sekavuuden. Verikokeista tulokset saadaan vasta viikon kuluttua. Vallejo on San Fransiscon koillispuolella, merenlahden tuolla puolen.

Huumeet saattavat olla melko tavallisia maailman suurkaupungeissa. Ja poliisilla USAsssa taitaa ampumiskynnys olla alempana kuin Euroopassa. Ja vanhemmat tietävät vain osan lastensa sekoiluista.

http://www.timesheraldonline.com/ci_21834066/unknown-hallucinogen-could-have-been-trigger-man-killed?
  • 3 / 6
  • puppeliassi
  • 26.10.2012 12:31
Joo ei kaikkea voi laittaa aspergerin piikkiin heh.
Mutta kyllä as vaikuttaa ahdistavissa ja yllättävissä tilanteissa. Tosin sekin on varmaan ihmiskohtaista esim itse en voisi olla armeijassa ja sainkin vapautuksen helposti mutta jotkut passitettiin on kotonaan armeijassa tosin siitä ei ole juttua ollut miten toimivat tositilanteessa tuleeko ylilyöntejä yms.
  • 4 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 26.10.2012 19:58
On todella harmittavaa, että miehen äiti nosti aspergerin syndrooman esille toimittajan kuullen. Luin tuon alkuperäisen uutisen. Painopiste näyttää olevan selvästi jollakin harhoja synnyttävässä huumeessa. Aspergeri ei ole se pointti.
  • 5 / 6
  • puppeliassi
  • 26.10.2012 20:46
no näitä uutisia on aspergereista muitakin.

itse olen miettinyt että ei varmaan kannata asiasta puhua ihan alkuvaiheessa tosin asian sanomisessa on hyviäkin asioita mutta kai se on turhaa kun en kuitenkaan ketään löydä joka kehtaisi olla miehen kannssa( itselläni on parin tyypin kanssa ollut juttua mutta päättivät esittää biseksuualeina heteroita mainehan olisi siitä mennyt)

itse en välitä tästä yhteiskunnasta paljoakaan kun syrjintää on jokapaikassa.
  • 6 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 27.10.2012 11:11
Tunnen useita henkilöitä, joilla on persoonansa piirteenä aspergerin syndrooma, myös homoja. Harvinaisen teräviä tyyppejä ovat joka ainut.

Muuten, Tanskassa on yritys, joka palkkaa yritykseensä vain aspergerin omaavia työntekijöitä. He ovat havainneet näiden henkilöiden työn tulokset erinomaisiksi, kunhan heille järjestetään oikeat työskentelyolosuhteet ja ympäristö.

Onhan tiedetty jo pitkään, että ohjelmistonörttien joukossa on keskimääräistä enemmän juuri aspergerin syndrooman omaavia henkilöitä. He hakeutuvat alalle, jossa tarvitaan luovuutta, hyvää keskittymiskykyä ja työn tarkkuutta.