Lokakampanja Venezuelassa: Chavezin vastaehdokas paljastettu autoseksistä vuonna 2000? (juttukommentit)

• 1 / 7
  • Blueriver
  • 21.2.2012 15:48
Nyt ottaa kyllä taas tämä teidän setahomojen liberaali tekopyhyys niin aivoon että! Tässä tapauksessa kyse on teidän propagandassanne "lokakampanjasta" kun jonkun homous tulee ilmi, mutta annas olla kun USAssa jonkun republikaaniehdokkaan kaveri sattuu olemaan homo, niin EHEI silloin ole kyse mistään lokakampanjasta vaan ystävällisestä outtaamisesta. HÄVETKÄÄ!
  • 2 / 7
  • Public eye
  • 21.2.2012 16:14
Blueriverin kannattaisi ehkä ottaa jotain rauhoittavaa.
Mistään yltiöliberaalisen setahomopunaviherfasistisen suvaitsevaiston kansainvälisestä salaliitosta tässä uutisoinnissa tuskin on kyse, varsinkin kun tuo Chavezin vastaehdokas vaikuttaa kuuluvan jokseenkin samaan porukkaan kuin Yhdysvatojen republikaanit.
  • 3 / 7
  • Blueriver
  • 21.2.2012 17:34
Kyse ei ole mistään salaliitosta, vaan siitä että teidän olisi syytä luoda jonkinlaista pohjaa uskottavuudellenne peace-love-puunhalaajina ja aina-oikeassa-olevina, jos meinaatte journalistiikallanne pyrkiä tuhatvuotisten universaalien moraaliperiaatteiden kaatamiseen. Olen puhunut.
  • 4 / 7
  • Public eye
  • 21.2.2012 17:47
Ratkiriemukasta!!! Maltan tuskin odottaa "teidän" vastausta tähän :)))
  • 5 / 7
  • human
  • 21.2.2012 22:44
Kuulehan Blueriver aka Sinilevärapakko, "seta-homot" olivat vasemmistolaisia, jopa kommunisteja 1970- ja 1980-luvuilla, jollon he ajoivat läpi suuria ihmisoikeusparannuksiamme, kuten rakastamisen rikollisuuden ja sairausluokituksen poistamisen. Sekä myöskin vielä parisuhde- ja adoptio- sekä trans-asioita ajettaessa aloitteentekijöinä.

Kokoomuslaiset setalaiset uskaltautuivat / kykenivät / heräsivät ruususen unestaan mukaan arvostamaan ihmis-yksilön itsemääräämisoikeuksia vasta sitten myöhemmin, kun vähän pienemmän tason asioita on ajettu. Ja heikolta näyttää se heidän aikaansaamisensa, tasa-arvoisen avioliitonkin suhteen.

Mitähän sanahelinää tuo Sinilevälärapakon roiskima "tuhatvuotisten universaalien moraaliperiaatteiden" taas oli olevinaan? Keskiajan anekaupan markkinatalouden henkevän sielukasta perintöäkö?

Kommenttia muokattu: 21.02.2012 klo 22:49
  • 6 / 7
  • Blueriver
  • 23.2.2012 19:55
"Rakastamisen"? Räkäinen nauru tähän. Humanilla on kyllä käsitteet niin sekaisin kuin olla ja voi. Seksin harrastaminen ja viinan vetäminen ei ole rakastamista. Sitä rakastamista saat homojen keskuudesta etsiä yhtä paljon kuin sitä kuuluisaa heinäsuovan neulaa.

Se että yhteiskunnan rakenteita pervertoidaan vastaamaan joittenkin muutaman seta-tyypin kieroutuneita mielihaluja, joiden tavoitteena on saada pitää drag-teemaiset hääbileet koko himpulakaveripiirille, ei ole mitään "ihmis-yksilön itsemääräämisoikeutta" johon pitäisi herätä "ruususenunesta". Se sen sijaan on, jos ihmisiä pannaan vankilaan homoseksin takia. Ja siitä olkoon kunnia niille veteraaneille, joille se kuuluu, ja se kunnia ei kuulu niille blondatuille keski-irokeesityypeille 00-luvulta, jotka nyt ovat rääkymässä naimaoikeuden perään.

Kommenttia muokattu: 23.02.2012 klo 19:56
Nauru pidentää ikää, sanotaan. Ja voi sitä vähän nauraa Blueriverin esittämälle stereotypialle, joka on kapeudessaan melko... naurettava. En minä käy väittämään, etteikö osa homoista keskity lähinnä seksiin ja kipottamiseen. Mikäs siinä, jos sellainen elontie maistuu.

Mutta olen minä nähnyt paljonkin rakkautta homojen keskuudessa. Sekä yhden illan mittaista (johon kai Blueriver viitta sillä seksillä ja siihen usein liittyy viunakin) että vuosikausia kestävää, jopa loppuun asti riittävää.

Olen jotenkin taipuvainen ajattelemaan, että (homo)maailmakin on Blueriverin käsitystä monimuotoisempi paikka. Ja minusta homojen yhdenvertaisuuden lisääntyminen heteroihin nähden on kulkemista eteenpäin.