Voiko suuntautumisen mielestänne valehdella opportunistisesti ja onko outoa kiihottua pelkästä identiteetin sanallisesta määrittelystä?

  • 1 / 7
  • Viriili nuorimies
  • 11.5.2017 2:08
Moikka. Kirjoitin tänne myös aiemmin: https://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=4&thrdid=15124

Kysymykseni saattaa olla hieman omituinen, mutta toivon, että se auttaa selkiyttämään ajatuksiani. Määrittelen itseni biseksuaaliksi. Tunnen vetovoimaa hemaiseviin naisiin. Heissä ikähaarukka on suht. pitkä. Tietysti nuoremmat parempia, mutta myös vanhemmissa joitain hyvännäköisiä. Vetovoima naisiin on enemmän pikkutuhmaa ja läheisyyden kaipuuta. Miehiin ehkä lihallisempaa ja selkeää alistumista + se kohdistuu nuoriin miehiin (ei vanhoihin, YÖK). Tietysti myös joku herttainen nuori mies voi sytyttää myös henkistä läheisyyden kaipuuta.

Olen seksiseuraa etsiessäni väittänyt olevani homo ja btm sekä jakanut kuviani. Tämä on tapahtunut virtuaalisesti, mutta mitään tarjousta en ole uskaltanut ottaa vastaan. Olen tällöin myös toivonut vastapuolen olevan bi top. Ja moni on niin ilmoittanutkin. Se antaa siis kivan alistumistunteen ("puolihetero" eli bi top + homo btm). Olen määritellyt tämän myös eräänlaiseksi kokeilunhaluiseksi homovitsailuksi.

Onko outoa kiihottua (psykologisella tasolla) enemmän bi top miehestä (ilmoittaen olevansa btm homo) kuin homo topista vaikka varustelu+komeus+maskuliinisuus+muu viehättävyys olisi samaa tasoa kummallakin seuraehdokkaalla? Naisista kiinnostuminen kun tuo tiettyä heteromaisuutta mikä liitetään maskuliinisuuteen. Tällöin "homo btm" voisi toteuttaa alistumishaluaan ns. "miehekkäämmälle osapuolelle / puoliheterolle" topille. Onko miespareilla mielestänne yleistä, että toinen on "suhteen nainen"?

Moni homo ja nainen ei myöskään pidä bi-miehistä eli valehtelu voi olla joillekin myös itsesuojautumista. Onko muuten yleistä (tai noloa) jos bi valehtelee olevansa homo (tai hetero)?

Mietin vain, että toivottavasti kuvat ja keskustelut eivät ole lähteneet leviämään ja en saa umpihomoidentiteettiä itselleni tai että joku muuten tunnistaisi. Olen siis harrastanut virtuaaliseksiä. Kyse on ollut lähinnä ulkomaille (ainakin islam-maat ja USA) lähetetyistä kuvistani (joista minut helpolla tunnistaa). Tosin leviäminen ja anonymiteetin menetys on riskinä hyvin pieni (ovat maapallo ja bittiavaruus sen verran isoja paikkoja), mutta neuroottisena ihmisenä sekin minua hieman häiritsee. Mutta ainahan voi selittää sen olevan jotain masokistista/kokeilunhaluista roolileikkiä tai äijien homovitsailua tms. jos kasvonsa uhkaa menettää... Kutsun itseäni myös korrektisti heteroksi tietyissä elämän tilanteissa.

Joskus olen lukenut jotain sellaistakin, että bi-curious hetero / bi etsii täyttä homoa (ei siis mikään bi) seksiin. Miksi bi ei käy? Voisiko siinä olla kysymys "heteromaisemman" halusta alistaa "homomaisempaa"?
Olet siis biseksuaali ja "neuroottinen ihminen", joten miksi et ole (neurooseista vapauttavasti) avoimesti sitä itseäsi, vaan yrität olla jotain muuta, mitä et ole - ja uskottelet muista jotain muuta, mitä muut eivät ole. Eli miksi yrität olla hetero, mitä et ole tai miksi uskottelet olevasi homo, mitä et kykene olemaan ja mistä sinulla on ihan harhainen kuvakin?

biseksuaalit ovat kiinnostuneita sekä naisellisuudesta, feminiinisyys että heihin vetoaa myös miehekkyys, maskuliinisuus, jota tunnetusti sekä homomiehet että heteromiehet edustavat.
Ja se on ihan ok juttu kaikinpuolin.

Ole aidosti oma itsesi, bi, sillä muuksi ei muututa. Toki fantasiat, epärealistisetkin ovat ihan sallittuja, eli ei siinäkään mitään ongelmaa että fantasioit olevasi alistuva feminiininen bi, joka halajaa maskuliinista homoa tai heteroa. Siitä vaan, ihan sitä fantasiamaailmaasi toteuttamaankin, ettei se patoudu vain päähäsi - eikä uraudu sinne, pääsemättä jaloittelemaan. Suomessa ja muuallakin voi toteuttaa itseään, bi-suuntautumistaankin ihan avoimesti.

Ole ihan Ylpeä biseksuaalisuudestasi rohkeasti vaan eli kun sinua kiihottaa alistuvampi bi-rooli, niin viestitä avoimesti miesbi(mppa)-suuntautumisestasi, niin kyllä siihen sitten miesbi(mpasta) kiinnostuneet miehet vastaavat kutsuusi. Nuohan tykkäävät myös tätiasuisista miesbi(mppa)-harrastuksista kuulemma.
  • 3 / 7
  • Yesman
  • 11.5.2017 18:19
Kuulostaa, että vietät liikaa aikaa pääsi sisällä. Ylös, ulos, ja kokeilemaan.
  • 4 / 7
  • Zephyr
  • 11.5.2017 18:58
human/nicolos/zephyyry/auroranpotilas5123 vois myös poistua osastolta netin ääreltä joskus. Aloittaja, älä kuuntele tätä harhaisen pakkomielteitä megahomoa, on tunnettu bi-ja transvihastaan.

"miesbi(mpasta)" Tämä mielenterveyspotilas luulee olevansa hauska mutta nolaa vaan näillä ääliömäisillä jutuillaan itsensä.
  • 5 / 7
  • random
  • 26.8.2017 18:25
Ensinnäkin vahvistan sen että olet selvä bi etkä homo. Ja toiseksi teet todella pahan virheen kun valehtelet suuntautumisesi. On ihan totta että kaikki homomiehet eivät pidä bi miehistä, mutta siitä huolimatta on reilumpaa kertoa totuus alusta asti kuin antaa virheellistä tietoa. Nimittäin totuus tulee kumminkin jossain vaiheessa julki ennemmin tai myöhemmin ja sen jälkeen menetät kaiken, ja mikä pahinta sana saattaa lähteä jopa kiertämään nimittäin paha kello kuuluu yleensä kauas. Itse olen aina sanonut että parempi rehellinen bisse kuin piilo sellainen. Nimittäin jos itse tutustuisin johonkin poikaan/mieheen homona ja jossain vaiheessa se paljastuiskin biseksuaaliksi niin kyllä se olisi sen jälkeen välittömästi sekä entinen poikaystävä, kaveri että tuttava. Mutta jos alusta asti tietäisin että hän on biseksuaali niin sitten on asia erikseen.
  • 6 / 7
  • Kolmoisritti
  • 28.8.2017 23:45
Onko outoa kysymykseen voi vain vastata, että elämä on todella outoa ja joka junaan on menijöitä. Mikä tämä saivartelu on? Kummallinen hiusten halkominen ja fantasiamaailmassa eläminen. Etkö halua tavata ihmisiä ja luoda ystävyyssuhteita????

Sitten nää tällaiset kysymykset mies, naisrooleista on vähän, että EVVK. Jokainen taaplaa tyylillään. So what!

Tullee vaikutelma, että homot ovat mustamaalattuja monella tavalla, mutta mainettaan parempia. Aina voi osoittaa sormella ja syytellä muita, kun itse on samassa veneessä, mutta ei näe sitä.