Jännitys seksissä

  • 1 / 3
  • Jännittynyt
  • 5.12.2016 20:08
Onko muilla jotka käy yhden yön hoidoilla ilmennyt jännitystä joka ilmenee täysin kyvyttömänä erektiona ja homma menee puihin tämän takia? Itseäni kyseinen ongelma on vaivannut jo useamman vuoden. Vaikka haluan kovasti seksiä ja tunnen olevani kiimainen niin itse penis ei värähdäkkään liiasta jännityksestä johtuen. Tämä on alkanut toimimaan kylläkin sitten jos henkilöön on vähääkään paremmin tutustunut, mutta tuntuu olevan kovin haastavaa löytää seksiseuraa jonka kanssa voisi aluksi vain rupatella tai vaikka käydä bissellä jotta isoin jännitys laantuisi.

Oletteko löytänyt mitään jännityksen poistajia jos näette jonkun tyypin ensimmäistä kertaa seksin merkeissä? Mistä saada itsevarmuutta lisää ettei jännittäisi?

Asia häiritsee paljon..
  • 2 / 3
  • Harza
  • 8.12.2016 18:16
Harmi että koodi.net sulki fooruminsa, nimittäin sieltä olisi tuon tapaisiin ongelmiin voinut irrota vastauksia. Täällä kukaan halua tunnustaa harrastaneensa irtoseksiä saati vielä kärsineen erektiovaikeuksista. :) Et ole ainut ongelmasi kanssa. Itse luivuin irtoseksistä tuon takia kokonaan. Erektiolääkkeet varmaankin auttaisivat, mutta sen varmasti tiesitkin. Ehkäpä joku ratkaisuja löytänyt tai niistä muutoin tietoinen vielä rohkenee tulla tänne jakamaan tietonsa.
  • 3 / 3
  • sateenkaarivaate
  • 8.12.2016 23:58
Tähän vois kokeilla monia erilaisia ehdotuksia. Keskeistä on koko asenteen muuttuminen rennommaksi. Mulle tuli mieleen tällaisia, toimivat takuulla.

- Jos puhuu siitä luontevasti, se voi auttaa. Esim. "Mulla ei sit yleensä seiso heti." Tosin jos asia on arka, on ensin harjoiteltava kevyttä asennetta ja huumoria. Mutta huumori on seksikästä. (Tosin tietty joillekin ujous ja arkuuskin voi olla seksikästä, ei sillä).
- Muutenkin voi yrittää vapauttaa ilmaisuaan. Anna partnerille ohjeita. Tyyliin: "Käynnistä mut imemällä" yms.
- Älä hätäile, kiire pitää jännityksen yllä. Voit kertoa harrastavasi lähinnä vain cuddlingia yms. ja sit kun jotain tapahtuu se on positiivinen "yllätys".
- Ole selibaatissa (eli laukeamatta) esim. puoli vuotta. Se muuttaa käsityksesi melkein kaikesta seksuaalisuuden suhteen ja tuo paljon paljon ideoita. Muista kuitenkin huolehtia terveydestäsi selibaatin aikana joogalla ja puhtaalla ruokavaliolla.
- Keksi "Uusi tapa olla miesten kanssa", juuri tuollainen luova jakso kuten selibaatti antaa tähän paljon ideoita ja voit löytää uusia fetissejä itsellesi.