Ihmiset ja kanssahomot rassaa joskus

  • 1 / 1
  • Dandelion95
  • 5.5.2016 10:17
Hei

Onko kenelläkään muulla samaa kokemusta?

Eli että ei voi olla homo koska ei ole tarpeeksi hyvännäköinen? Olen siis kuullut tämän monelta homolta ja monelta heterolta.

Tai että tuntee homona itsensä ulkopuoliseksi muusta homoyhteisöstä sen takia että ajattelee eri tavoin tai pitää eri tavoista kuin he?

Minä esim. jätin osallistumisen Gay Pride - kulkueisiin aikoja sitten koska mielestäni ne on niin pinnallisia. Nykyään lähinnä aiheuttaa myötähäpeää. Tuntuu että jos haluaa olla homo pitää olla kuin Tom Of Finland- piirroksesta (lihaksikas, ubermiehinen, yliseksuaalinen - aina esittelemässä kehoa) tai sitten tosi naisellinen (kirkkaat värit, hassu aksentti, eleet) ja että jos olisi naisellinen homomies niin olisi näiden miehekkäimpien "metsästettävänä". Tai että jos haluaisia seurustella "perusjuntin" kanssa se ei käy vaan pitäisi seukata semmoisen raamikkaan veistoksen kanssa.

Miksi ei tavallinen tai ihan vain pullukka kelpaa?

Miksi kaikki pitää homoillakin yliseksualisoida ja kategorisoida? Jos olet nuori, hoikka ja hyvännäköinen olet twink, jos olet miehekäs olet macho, jos olet lihaksikas ja karvainen olet Bear, jos olet vähän vanhempi ja mahdollisesti isä ja homo olet dilf, jos olet lihava olet automaattisesti chubby, jos sinulla on viikset olet Otter Jne.

Minua häiritsee kaikki tämä yliseksualisoiminen! Siis oletetaan että jos et ole "miehekäs" homo, sinun pitää olla "Naisenkaltainen" huorahtava homo - miksi ei tavallinen mies kelpaa!?

Johtuuko tämä vain minun omista huonoista kokemuksista vai onko muutkin kokenut samankaltaista?

Jos tämä loukkasi jotakuta niin anteeksi mutta tämmöisiä kokemuksia olen kokenut - näitä stereotypioita on ehkä enemmän tietämättömien heteroseksuaalien keskuudessa kuin homoissa mutta olen joskus homojenkin seurassa samaan.