Pedofilian ja homouden väitetty yhteys

Kuulin puolitutulta kommentin, joka pisti suututtamaan. Hän yhdisti muitta mutkitta homouden ja pedofilian, sanoen että homoilla pedofilia on yleisempää. Kysyin perusteita, hän sanoi että homoseksuaalisten miesten osuus lasten hyväksikäyttäjistä on paljon suurempi, kuin homojen suhteellinen osuus väestöstä. En viitsinyt enempiä suuttua hänelle, kun olen kuitenkin kaapissa ko. ihmiselle ja liian voimakas suhtautuminen olisi ehkä paljastanut minut. Joten ohitin asian ja salasin suuttumukseni. Myöhemmin tutkin asiaa kuitenkin netissä ja löysin seuraavia tietoja:

- Noin 25% hyväksikäytetyistä lapsista on poikia, 75% tyttöjä. Tämä oli amerikkalainen hyväksikäytön uhrien tukisivustolta löytynyt tilasto, joten otanta varmasti aika suuri.
- Pedofiilit ovat lähes yksinomaan miehiä, reilusti yli 90% on miehiä. Naispedofiileja on, mutta hyvin vähän.

Aloin miettiä, että joka neljäs uhri on poika? Miksi? Joka neljäs mies nyt ei sentään taida olla homo, lukion psykologian kirjassa puhuttiin että joku puolisen prosenttia miehistä ja naisista on homoseksuaalisia. Omasta mielestäni lapsen hyväksikäyttäjä tekee hirvittävän ja anteeksiantamattoman teon, joka on murhaan verrattavissa, eikä ole tullut aiemmin edes pieneen mieleen että joku voisi yhdistää nämä asiat. Mutta että mitä voi sanoa vastaan ihmiselle, joka yrittää käyttää tällaista tilastoa lyömäaseena homoja (miehiä) vastaan?

Vastaavaa agendaa käyttää naapurimaan Vladimir Putin, perusteena homojen vainolle. Onko hänen kaltaisillaan höyrypäillä jotakin faktaa vainoharhojensa tueksi? Minä olen ajatellut, että ei ole.

Edit: Meni nyt vissiin vähän väärälle keskustelualueelle :( Tuonne yhteiskuntaan olisi varmaan kuulunut. Mutta kyllähän tämä itseäkin kosketti, sikäli että koin itseni hyvin loukatuksi, että joku kehtaa yhdistää homouden joka on ollut minulle raskas kamppailu, tällaiseen alhaiseen asiaan.
  • 2 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 2.4.2015 19:52
Ymmärrän suuttumuksesi.
Kerropa, miksi kamppailet vielä homoutesi kanssa, etkä uskalla tulla kaapista ulos. Sen seurauksena voi siis olla kertomasi kaltaisia epämiellyttäviä tilanteita, joihin et uskalla puuttua.

Olen kyllästynyt itse perin juurin esimerkiksi juuri tuohon väitteeseen. Saattaisin kysyä, että mihin tutkimuksiin taikka vastaaviin hän väitteensä perustaa. Kerron, että ne ovat kaksi eri asiaa.
Valitettavasti on olemassa ne biseksuaalit tuon pedofilia- ja pederastia-asian osalta : (

Suomessakinhan on surullisen ikävä tapaus se Nokia mission johtaja, naimisissa oleva mies, joka saarnasi homoja vastaan ja joka kävi rippikouluissa nuorille varoittamassa homoista ... mutta jäi sitten itse kiinni missioonsa tulleen nuoren miehen seksuaalisesta pahaksikäytöstä, hän itse biseksuaalina akkamiehenä.

Tilastoissahan on ongelmana se, että jos niissä ihmiset tilastoidaan vain joko heteroina tai homoina tai tilastoja tulkitaan vain joko heteroitten tai homojen lokeroinnilla, niin ei-homot ei-heterot jäävät tulkitsematta.
  • 4 / 6
  • Ilopilleri
  • 3.4.2015 0:39
Monille lasten hyväksikäyttäjille heidän uhriensa sukupuoli ei ilmeisesti ole niinkään merkittävä seikka kuin ikä. On myös varsin todennäköistä, että miespuolisillle hyväksikäyttäjille tarjoutuu runsaammin tilaisuuksia olla tekemisissä poikien kuin tyttöjen kanssa. Mitä tulee hyväksikäyttäjien sukupuoleen niin muistan jostain lukeneeni, että naispuolisia hyväksikäyttäjiä olisi huomattavasti enemmän kuin on kuviteltu, mutta että hyvin suuri osa naisten tekemistä teoista jää paljastumatta. Jo pelkästään ilmeisesti siksi, että kaikenlainen koskettaminen on naisille sosiaalisesti paljon hyväksytympää kuin miehille, eikä siihen osata kiinnittää samalla tavalla erityistä huomiota.
  • 5 / 6
  • SaintJudy
  • 3.4.2015 8:45
"human kirjoitti: "Valitettavasti on olemassa ne biseksuaalit tuon pedofilia- ja pederastia-asian osalta : ("

Pedofilia liitetään Venäjällä homoseksuaalisuuteen, yleisen tietämättömyyden mukaan nämä ovat synonyymeja - käsittääkseni tätä käytettiin propagandalain perusteena. Surullista huomata, että täälläkin harjoitetaan/annetaan harjoittaa (?) samankaltaisia mielleyhtymiä biseksuaaleja kohtaan.
  • 6 / 6
  • Herranjestas
  • 10.4.2015 19:46
Voi jeesus, mitä lokerointia!
Eivät pedofiilit kiihotu uhreistaan sukupuolen perusteella, vaan siksi, että he ovat lapsia. Tuolla logiikalla esim. urospuoliseen eläimeen sekaantuvat miehet olisivat homoja. Tavalliset, ikäisistään miehistä tykkäävät miehet eivät liity pedofiliaan sen enempää, kuin normiheterotkaan.