Priden surkea ojhelma !

Olipa taas kerran ihan JÄRJETTÖMÄN tylsä ohjelma Pridessä 2014 !
Ei voi kun ihmetellä mitä on saatu aikaiseksi.Ei yhtään mielenkiintoista ohjelmanumeroa.Paljon mielenkiintoisempia ohjelmia tarjoavat muut baarit,kuten Hercules !
  • 2 / 4
  • Public eye
  • 9.6.2014 14:46
Piti ihan vilkaista pridelauantain ohjelmaa, ja vaikutti kyllä kohtalaisen monipuoliselta. Tiedä sitten, mitä "muut baarit" tarjoavat, enkä jaksanut vielä tutustua muiden päivien ohjelmaan.

Itse kukin voi tehdä päätelmänsä maun mukaan täältä:
http://www.heseta.fi/pride/ohjelma
  • 3 / 4
  • nameles
  • 9.6.2014 15:41
Minä kans olen melko tyytyväinen. Vähemmän kylttyrelliä kuin viimeksi kun osallistuin koko viikon osalta mut joka päivä on jotain mihin kiinnostaa mennä.
  • 4 / 4
  • human
  • 15.6.2014 20:36
Samaa mieltä että oikein hyvä Pride-ohjelma.

Erilaisia tapahtumia on joka päivälle ja liikuntatapahtumissakin on tanssikurssia, rantalentistä Hietsussa, jalkapalloa Töölön pelikentällä, cooper-testijuoksun ja roller blade -näytösottelun ja roller bladen itse koestamisenkin lisäksi.

Mukavan runsaalta näyttää myös tarjonta nuoremmille hlbt-ihmisille ja raittiita bileitä useitakin.

Pääjuhlapaikka lauantaina, LeBonk on oiva, 2 kerrosta - etenkin jos säät suosii tuolloin, niin lisäksi laajaa sisäpiha-kattoterassiakin päsee hyödyntämään.

Kulttuuripuolella on sekä näyttelyitä, että tilaisuuksia ja myös itse osallistuvan suutelu-videoteoksen mahdollisuus.

Hyvä ettei Pride ole tuhlannut niin artisteihin yms, vaan on luonut monipuolisen ohjelman.

Herculeshan on osa Helsingin hlbt-yhteisöä ja hyvä että se kantaa kortensa kekoon Pride-viikon tapahtumiin, live-esiintyjä-yökerhoiltojensa muodossa.