missä tavata naisia?

  • 1 / 3
  • marycecilia
  • 22.12.2013 17:12
Mä olin jo jonkun aikaa ollut varma biseksuaalisuudestani, mutta nyt olen alkanut kyseenalaistaa sitäkin. Mitä enemmän aikaa kuluu sitä varmempi alan olla siitä etteivät miehet ole juttuni. Yhtään. Millään tavoilla. Naisia mietin sen sijaan enemmän ja enemmän.
Mä oon tosin ollut vaan yhden naisen kanssa, mutta musta alkaa tuntua että tää nainen ei oo tosissaan mun suhteen, tai naisten suhteen ylipäätänsä, enkä mä halua jäädä roikkumaan mihinkään epämääräseen seksisuhteeseen jonkun kanssa joka silti tulee päätymään miehen kanssa yhteen.
Mä haluaisinkin kysyä joltakulta mua viisaammalta, mä tiedän että tykkään naisista, mutte mitä sitten tehdään?
Onko DTM ainoa klubi mistä voisi löytyä seuraa? Joku sanoi että sielläkin hengaa nykyään suurimmalta osin heteroita? Vaik onko netissä olemassa jotain hyviä chattipaikkoja, jossa voisi tavata järkeviä ihmisiä? Mitä muita baareja/tapahtumia/mestoja kannattaisi käydä tsekkaamassa?
  • 3 / 3
  • strawberry
  • 1.7.2014 18:44
Oletteko käyneet Setan bileissä (Leimarit) tai rekisteröityneet Qruiseriin? Aktiivisuus on varmasti avainsana niin tosielämässä kuin netissäkin. Mitä enemmän ihmisiä tapaa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku tuttavuuksista kolahtaa kunnolla.