Muuttamassa Suomeen Australiasta - Hyvä Kaupunki homon asettua?

  • 1 / 1
  • Rauli
  • 5.12.2013 14:48
Hey Suomalaiset,

Kirjoitettu suomen kieli ei ole paras ja pyydän anteeksi siitä.

Olen 33 voutias kaksois kansalainen mies asunut 31 voutta Australiassa joka tietysti suosii miehiä (asuin pari voutta 1990 luvulla Suomessa).
Säästelen Suomeen menoon sillä suunitelmalla asumaan loppu elämän siellä.
Ei voi mitä vähän perhettä mitä minulla on yhteyttä siellä, kysyä nämä asiaa - (esim.) Hey serkku, missä hyvä paikka hintti asua?

Etin Kaupunkia asua, suosin nämä tarkemmat teidot/tarpeet:

- Halvempi Asua (erikoisesti vuokra)

- Useimpia Järviä lähellä (missä hyvä uida kesällä)

- Julkinen Uima Alas joka on hyvä kieros uintia (public swimming pool good for lap swimming - in case google translate fails me. I swim 3km everyday)

- Missä loytyy toisia homoja kaveriksi jä toivottovasti poika kaveriksi tietysti (tosi vaikea täälä loytää semmosta - onko se joka paikalla)

- Marja ja sieni keräminen metsässä (että se oli niin hauskaa kun olin 10 voutias)

- Meinan kulkea polku pyorällä (jos se auttaa mitenkään vastauksia)

- Mitenkä, ja missä loytyy homoja Suomessa (website or pubs, clubs etc)

Minulla pitäis riittää rahaa yhden vuoden ennenkuin menen kerjämään Kelalta, mieluimin en halus, jos en loydä tyotä.
Minä pystyn korjaamaan tietokoneita, taxia ajaa, siivoa tai sivuston kehitämisen - Vikamieli, mutta muutenkin nerokas (ymmärrät kohta miksi sanon sen).

On yksi henkilokohtainen asia kysyä - Haluan tietää, onko rajoita skitsofreenikoille Suomessa (is there major prejudice towards people which Schizophrenia in Finland or are people generally aware and tolerant/indifferent)?

Minun perheessä on tämä sairaus aika pahasti mutta minä olen toipunut harvinaisen hyvin, omalla konstilla, ilman lääkettä ja on vaikea huomaa on jotaki erillaista minun kanssa vaikka tietää minua pitkän aikan.

Mitä vähän pystyn käsitelemään itse, Oulu tahtoo olla hyvä vaihtoehto minulle - ole hyvä ja vahvistaa toimoni please.
Joku sano mulle on yli keskimääräistä homo väestö Oulussa?

Kiitoksia kun otit aikaa lukea minun huonosti suomen kielellä kirjoitettu viesti.

Minä asun Särkisalossa. Lähdin sieltä 12 vuotiaana kun ensin alko pojat kiinostua. Olin kaveri pojan kanssa siellä. Kun ajatellen tarkasti, nyt ymmärrän että meillä oli ihastuminen ja oltiin enemmän kuin pelkkä leikki kaveria.

We even practiced mounting and dry humping each other many times wherever we were and felt like it after we looked at a sex education book, We loved it! - out of the view of other people, and the watchful eye of the teacher who knew something was going on between us, better than we did.

If only my mother would have let me stay there, I did not want to leave really - but how could I understand at age 12 to tell her "äti, me ei mennä takas Australiaan kun minun poika kaveri on täällä!". It really brings me down when I think about it, it was the only proper partner bond I have had with a boy ever in my life. I found him on the internet and saw pictures of him holding a baby so I guess he decided elsewise than to be with men. Anyway that's my sad story, boohoo get over it Rauli - I am certain some readers will be saying.

BTW, the Hesätalle puheenjohtaja on komea. Toivottavasti loydän mies niinkuin hän.

Thanks,
Rauli