sekaisin ihastuksesta

  • 1 / 4
  • ripatti78
  • 30.11.2013 21:15
minä olen menettämässä järkeni yhden ihanan naisen vuoksi, en saa nukuttua enkä syötyä, yli kymmeneen vuoteen mikään ei ole kolahtanut näin kovaa <3 harmillista etten voi tehdä asialle mitään muuta kuin salaa ihailla naisen jänteviä raajoja ja haaveilla että saisin suudella häntä. viimeiset kymmenen vuotta olen elänyt avioliitossa miehen kanssa ja meillä on pari ihanaa lasta. Ja vaikka tämä liitto on tullut nyt tiensä päähän, ei minusta ole sopivaa vetää tähän ketään ulkopuolisia kärsimään... olen sen verran jääräpää, että minusta pettäminen on NO NO suhteessa kuin suhteessa, ja haluan että tämä suhde on täysin ohi, ennenkuin etenen eteenpäin. ja kärsin... huoh. mutta minkälaisen kuvan se minusta antaisi ihmisenä, jos lähestyisin tätä näistä jo tässä vaiheessa tositarkoituksella??? en halua olla sellainen suhteesta toiseen hyppääjä, ja hän voisi torjua minut, ehkä luulisi minua joksikin "kokeilijaksi" tai muuten vain pelleilijäksi... ja minä niiiin tosissani haluaisin tutustua häneen ihmisenä, enkä vain ihailla ulkokuorta, olisiko meistä edes ystäviksi, tai jopa enemmän.

minulla on takana yksi pidempi suhde naisen kanssa ja kaksi pitkää suhdetta miehen kanssa, en ole mikään eilisenteerin tyttö näissä asioissa, haluan vain että asiat etenee oikealla tavalla. kovasta päästä kärsii koko ruumis.
  • 2 / 4
  • L-nainen
  • 5.12.2013 19:43
Hei ripatti!

Tutustu häneen ihmeessä! Pyydä vaikka kaljalle/kahville. Ei se varmaan sinunkaan mielestäsi olisi vielä pettämistä? Tai pieni flirtti... ;)

Mielestäni ihmisten pitäisi useammin kertoa tunteistaan tunteiden kohteelle. Vaikka se tuntuu vaikealta ja siinä asettaa itsensä haavoittuvaan asemaan. Mutta kuinka moni tilaisuus menee ohi, kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta?!

Haluatko kertoa enemmän tilanteestasi? Ilmeisesti ette ole kovin läheisiä ystäviä vielä? Oletko pystynyt päättelemään, olisiko hän kenties kiinnostunut sinusta?
  • 3 / 4
  • ripatti78
  • 9.12.2013 11:06
Kiitos rohkaisusta. Minä edistyn tässä tutustumisessa, hip hei hurraa! Niinkuin kirjoitit, päätin etten todellakaan voi jättää tätä lipumaan vain käsistäni, vaan olen rohkaistunut juttelemaan ja ilmeisesti hänkin on päättänyt niin. Tämä on niiiiiin selkeästi molemminpuolista, kerrankin ei ole mitään epäilystä siitä. Miten minä voin olla siitä niin varma, en tiedä, minä vain olen.

Vielä olemme alkutekijöissä, en tiedä hänestä paljoa, eikä hän minusta. Odotankin kauhulla sitä kylmää suihkua niskaan kun hän saa tietää että olen ollut miehen kanssa naimisissa ja minulla on kaksi lasta, ja tämä minun täytyy kertoa hänelle ennemmin kuin myöhemmin. En taida olla oikein kuumaa kamaa millään markkinoilla. Ja hän taitaa olla minua nuorempi, en tiedä miten itse tähän suhtautua.

Seuraavaksi pyydän häntä kahville ja katsotaan miten tilanne etenee....
  • 4 / 4
  • L-nainen
  • 10.12.2013 21:53
Hienoa, kerro sitten, miten tilanne etenee. Voit antaa toivoa meille onnettomille. :)