- 1 / 4
- ripatti78
- 30.11.2013 21:15
minä olen menettämässä järkeni yhden ihanan naisen vuoksi, en saa nukuttua enkä syötyä, yli kymmeneen vuoteen mikään ei ole kolahtanut näin kovaa <3 harmillista etten voi tehdä asialle mitään muuta kuin salaa ihailla naisen jänteviä raajoja ja haaveilla että saisin suudella häntä. viimeiset kymmenen vuotta olen elänyt avioliitossa miehen kanssa ja meillä on pari ihanaa lasta. Ja vaikka tämä liitto on tullut nyt tiensä päähän, ei minusta ole sopivaa vetää tähän ketään ulkopuolisia kärsimään... olen sen verran jääräpää, että minusta pettäminen on NO NO suhteessa kuin suhteessa, ja haluan että tämä suhde on täysin ohi, ennenkuin etenen eteenpäin. ja kärsin... huoh. mutta minkälaisen kuvan se minusta antaisi ihmisenä, jos lähestyisin tätä näistä jo tässä vaiheessa tositarkoituksella??? en halua olla sellainen suhteesta toiseen hyppääjä, ja hän voisi torjua minut, ehkä luulisi minua joksikin "kokeilijaksi" tai muuten vain pelleilijäksi... ja minä niiiin tosissani haluaisin tutustua häneen ihmisenä, enkä vain ihailla ulkokuorta, olisiko meistä edes ystäviksi, tai jopa enemmän.
minulla on takana yksi pidempi suhde naisen kanssa ja kaksi pitkää suhdetta miehen kanssa, en ole mikään eilisenteerin tyttö näissä asioissa, haluan vain että asiat etenee oikealla tavalla. kovasta päästä kärsii koko ruumis.
minulla on takana yksi pidempi suhde naisen kanssa ja kaksi pitkää suhdetta miehen kanssa, en ole mikään eilisenteerin tyttö näissä asioissa, haluan vain että asiat etenee oikealla tavalla. kovasta päästä kärsii koko ruumis.