Seta Tampereella?

  • 1 / 2
  • Usa-neesan
  • 20.11.2013 2:55
Täällä kirjoittelisi 16-vuotias juuri Tampereelle muuttanut panseksuaali tyttönen. Olen tässä miettinyt, kun sosiaaliset taidot ovat mitä ovat ja ihmisiin tutustuminen muutenkin uudella paikkakunnalla on vaikeaa, että minkälainen ryhmä on tuo Pirkanmaan SETA? Mitä siellä tehdään ja miten siellä kommunikoidaan muiden ihmisten kanssa? Ainut "kerho" mihin kuulun, on hidoi, mutta siellä useimmat tapaamiset ovat baareissa ja siksi k-18. En ole sinne vielä uskaltautunut... Joten jos joku ystävällinen haluaisi kertoa mnkälainen paikka se SETA oikein on, mitä siellä tehdään ja yms. ... Sori jos tälläinen posti oli jo.
  • 2 / 2
  • k_ma
  • 22.11.2013 19:13
No suosittelisin vaan rohkeasti lähtemään liikkeelle katsomaan että millaista se touhu on. Tuskin siellä mitään kahletta jalkaan pistetään, joten pois pääsee juuri sillä hetkellä jos alkaa sellaiselta tuntua. Uskallan kyllä väittää ettei sellaista oloa tule.

Kun olen täältä kilpaiilijakaupungista eikä mulla ole nuorten ryhmistä muuta kuin (ihan positiivista) toisen käden tietoa, niin en ihan tarkkaan osaa sanoa mitä Pirkanmaan Setan nuorten ryhmässä tapahtuu. Mut hyvin valistunut veikkaus on, että siellä on joku ryhmänvetäjä, joka kyllä bongaa uudet tulokkaat ja opastaa alkuun.

Ja lisätietojakin luvataan kertoa, eli lähde vaikka siitä liikkeelle: http://treseta.fi/nuoret