Mieheni ei myönnä, auttakaa!!

  • 1 / 4
  • Lohduton
  • 13.11.2013 9:52
Olen aivan rikki... Epäilen että mieheni on homo tai vähintään bi mutta hän ei suostu myöntämään sitä. Noin puoli vuotta takaperin käytin hänen kännykkänsä nettiä (kuten usein ennenkin) kun hän yhtäkkiä alkoi huutaa että tänne se ja repimään sitä itselleen. Aluksi naureskeltiin ja nahisteltiin, lukittauduin vessaan ja luin hänen sähköpostinsa. Sieltä löytyi hänen lähettämiään alastonkuvia ja yksi video.... En halua tarkemmin kuvailla mitä hän siinä teki itselleen koska se oli hirveintä mitä olen ikinä nähnyt enkä tule koskaan sitä unohtamaan vaikka haluaisin... ;(

Mieheni ei myöntänyt mitään, yritti viimeiseen asti valehdella ettei ole mitään semmoisia mihinkään lähettänyt vaikka tiesi minun lukeneen viestit. En ollut uskoa koko asiaa, ajattelin että tämä on vain pahaa unta. Toistelin kysymystä MIKSI mutta en ole saanut siihen koskaan vastausta... Hän väittää että toinen sähköposti on hänen omansa ja ei muista sinne enää salasanaa mutta en saa koskaan tietää totuutta. Viikon vain itkin ja itkin, työpäivät meni ihan sumussa. Ei kuitenkaan erottu kun hän sanoi että katuu sitä yli kaiken, rakastaa minua jne.

Ei tähänkään päivään mennessä voida puhua asiasta kunnolla kun hän hermostuu heti. En edes syyllistä vaan kysyn mitä olisin itse voinut tehdä ja onko minussa jotain vikaa tai enkö ole riittävä hänelle... En usko nykyisin enää mitään mitä hän sanoo, asumme yhdessä tottumuksesta mutta en luota häneen ollenkaan vaikka rakastan häntä. Olo on vain pahentunut ajan kanssa, ei tätä pysty unohtamaan. Tämä viikko on ollut niin raskas että otin sairaslomaa... En pysty kuvittelemaan ketään toista itselleni, meillä on niin paljon yhteistä ja huumorimme on aivan omaa luokkaansa. Kaikki oli täydellistä ennen tätä episodia... Hän ei suostu pariterapiaan? Mitä teen? Tuntuu että teen suuren virheen jos erotaan mutta ennen pitkää masennun tässä suhteessa.
  • 2 / 4
  • ren
  • 13.11.2013 13:39
Eli siis ongelma on, että sinä luet luvatta toisen ihmisen yksityisviestejä. Ja sitten sinä valitat, että sinä et voi luottaa toiseen.

Kai tuohon jotain apua pitää hakea
  • 3 / 4
  • Riquman1990
  • 13.11.2013 20:11
Tan on pakko olla provo. Tollasen amman pitas hakeutuu hoitoon!
  • 4 / 4
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 13.11.2013 21:06
Hei nimimerkki Lohduton. Ranneliike.netissä on kertomasi kaltaisia tapahtumia käsitelty aiemminkin, runsas vuosi sitten. Keskustelun avanneen kirjoittajan valitsema otsikko oli "Kun aviomies onkin bi". Lukaise tuo keskustelu, josko sieltä löytäisit jotakin ajatuksia omaan tilanteeseesi.

http://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=4&thrdid=13672

Tuon keskustelun linkkaaminen tänne ei ole kannanotto miehesi seksuaalisesta identiteetistä, vaan oman kertomasi pohjalta syntynyt ajatus tuoda tietoosi vastaavan kaltaisia tapahtumia.

Kertomasi kautta syntyy kuva, että olet aikamoisessa henkilökohtaisessa kriisissä. Sitä olisi hyvä selvitellä jonkun asiantuntijan kanssa. Pirkanmaan Setassa toimii valtakunnallinen neuvontapalvelu. Ota sinne yhteyttä:
http://www.treseta.fi/tuki-ja-neuvontapalvelu