Pettäminen

Olen melkein 30 v. lesbo ja olen seurustellut kumppanini kanssa 7 vuotta. Meidän elämään on mahtunut sekä ylä- että alamäkiä ja myös yksi ero. Mutta palasimme yhteen kaksi vuotta sitten ja ajatteli ja uskoin, että elämämme sujuu nyt hyvin. Suunnittelimme parisuhteen rekisteröintiä ja lapsen hankkimista eli elämän muuttavia suuria asioita. Kunnes... Kumppanini jäi nyt syksyllä kiinni pettämisestä, miehen kanssa.. Ja hän kertoi kaiken lisäksi olevansa vielä raskaana. Väittää kyllä, että lapsi on saanut alkunsa Muumi- mukista mutta minun on sitä vaikea uskoa, koska hän jäi kiinni pettämisestä miehen kanssa. Eikä se vielä jäänyt siihen yhteen mieheen vaan kumppanillani on ollut vielä, ainakin, toinenkin mies kierrossa kesän aikana. Kumppanini oli ollut myös seurustelusuhteessa miehen kanssa, jonka kanssa minua petti ja piti minua rinnalla koko tämän ajan. Ja kumppanini väittää olevansa lesbo.. Kumppanini on ollut se "aktiivinen" osapuoli eli on flirttaillut miehille ja hakeutunut heidän seuraansa. Kertoi pettämisen syyksi, että hänestä tuntui että meitä ei enää ollut. Ja koko tämän ajan minä olen ollut hyväuskoinen hölmö, käynyt töissä ja pitänyt kodista huolta. Ja kaiken lisäksi kumppanini olisi tulossa vielä takaisin luokseni. Onko kellään vastaavaa kokemusta? Kertokaa hyvät ihmiset ja helpottakaa minun olemista!