Lappeenranta ja lähialueet

  • 1 / 3
  • ShotOfLove
  • 1.9.2013 15:57
Moikka!

Olen Lappeenrannassa asuva 19v 179cm/64kg kundi. Olen pitkään yrittänyt etsiä elämääni kumppania. En ole kaapissa ja toivoisin ettet sinäkään olisi. Se ei tosin ole mikään este, vaan hidaste. Ulkonäöllisesti minulla ei ole kauheasti vaatimuksia. Kunhan et kuitenkaan minkään ylipainoinen ole.

Itseäni kuvailisin taiteelliseksi, muut huomioon ottavaksi, sosiaaliseksi, romanttiseksi ja alkuun ehkä hiukan ujoksi.

Huom: Ei haittaa vaikka et asu samalla paikkakunnalla.

Ota yhteyttä jos haluat tutustua: shotoflove@luukku.com

Ei seksiehdotteluja. Etsin oikeaa rakkautta, enkä peiton alle sutinaa.
Moi,

Et ehkä ole huomannut, mutta tämä ei ole kontaktipalsta. Ehdottomasti.

Se mainitaan ihan erikseen käyttöehdoissa.

Mutta koska ylläpito ei ole asiaan puuttunut, niin luulisin voivani ainakin hiukan avittaa.
Lappeenranta on toinen kotikaupunkini, ja jotakin tiedän kuvioista:

- "Apinabaarissa" viihtyvät ainakin minun tuntemistani paikallisista homoista aika monet.
- Silloin tällöin olen kaltaisiani tavannut Hotelli Lappeen yökerhon baarissa.
- 'Old Parkissa' ("Olutpurkissa") ehkä joskus.

Suosittelisin kuitenkin ottamaan yhteyttä Saimaan SETA:an. Niillä on kuulemma vaikka minkämoisia pikkujouluja yms. bileitä nykyisin.

Lappeenranta on vilkas opiskelupaikkakunta, ja aivan taatusti sekä LUT:lla että Maasotakoululla opiskelee suunnilleen ikäisiäsi meikäläisiä (Jälkimmäisestä olen varma. Olen näet itse majuri evp.).

Onnea ja menestystä! Toivottavasti löydät sen oikean pian!
Itselläni kesti ihan liian kauan ennen kuin edes tunnustin itselleni suuntautumiseni, uskaltauduin suhteisiin miesten kanssa ja sitten vakiinnuin, mutta nyt olen ollut jo 13 vuotta yhdessä mieheni kanssa, ja eläkerahastoja tässä nyt katsellaan ;-D

Ota toki yhteyttä henkilökohtaisesti, jos siltä tuntuu. Voin opastaa tutuille neuvontaan, tai vaikkapa tavata sinutkin
kun tässä syksyllä toisessa kodissani taas vieraillaan...
  • 3 / 3
  • puppeliassi
  • 2.9.2013 17:15
verkkopalveluista suosittelisin qruiseria, suomi24 treffit sekä iskuri.net

baareista yms ei kannata etsiä pysyvää suhdetta.