Pohdintaa....

  • 1 / 5
  • ancelique79
  • 22.8.2013 21:10
Heipä hei!

Pohdin tässä mikä minä oon. Oon ollu pitkään kiinnostunut naisista ja naisten välisestä suhteesta, mutta seurustellut miesten kans ja olettanut olevani hetero.. Kuitenkin se asia kaihertaa jatkuvasti mieltä ja suhteet miesten kanssa on mennyt mehtään, syystä tahi toisesta, minun alotteesta. "Teidän" keskuudessa suhtaudutaan ymmärtääkseni aika penseästi tällaseen...olenko kokeilunhalunen hetero, empä tiiä....ei ole sitä kokemusta, jotta tietäisin, josko siksi en olekkaan ollut tähän astisiin suhteisiin (miesten kanssa) tyytyväinen. En tiiä oikeen miten lähestyä naisista tykkääviä naisia ja miten saisin, jos lopulta uskaltaisin :D sen kokemuksen, ainaki yhden, kenties se jää siihen tai löydän itseni ja sen, mikä ehkä oikeasti olen, en tiiä.. Olen ihan naisellinen nainen, joskin aika luonnollinen, mutta meikkiäkin käytän ja pukeudun rennosti, mutta istuvasti, olen normaalikokonen ja suht muodokas. Onko kellään menossa samanlaista "kriisiä" tahi neuvoja mitä tässä tilanteessa tekisin....?
Aina saa kokeilla, jos vaikka tärppäis. Kerran täälä vain eletään. Voi heterokin löytää elämänsä naisen ja lesbo elämänsä miehen. Kyllä täälä maailmassa on jännempiäkin asioita sattunu. Joten anna mennä vaan! : D

Meikäläisen mielestä liika lokerointi on turhaa ja ihmiset miettivät liikaa mitä muut ajattelevat. Masentavaa ajatella, että pitäisi päättää mihin kolmesta kastista kuuluu; Homo, bi tai hetero. Ihmisen pitäisi elää vain tunteiden viemänä, ilman että joku tulee sanomaan, ettet saa katsoa nyt tuota paidatonta naapurin Anttia, koska olet lesbo.
Joo, myönnän kuitenkin lankeavani lokerointiin omalla kohdallani. Jos joku tulee kysymään suuntautumistani, niin sanon suoraan, että lesbo. Pidän naisista, eikä miehet kiinnosta. Ei ole koskaan kiinnostanut, eikä tule kiinnostamaankaan. Mutta kuitenkin mistä sitä voi koskaan tietää, että eteen ei yht'äkkiä ilmesty sitä tosielämän Romeota tai Disney-prinssiä, joka vie jalat alta - Tuskin, mutta mahdollista. Ehkä sanon seuraavalla kerralla, että "Olen lesbo, mutta voin ääritapauksessa langeta."

Ei ole kiellettyä vilkaista aidan toiselle puolelle ja katsoa onko se ruoho vihreämpää.
Saat olla 'kokeilunhaluinen hetero'. Saat olla 'ehkä-naista-kiinnostunut hetero'. Saat olla bi, lesbo tai hetero, jos seksuaalisuuden voi kohdallasi selittää yhdellä sanalla. Se on niin ihmisestä kiinni.


..Joo voi olla sekavaa luettavaa. En oikeen omaa mitään Shakespearen lahjoja : D
  • 3 / 5
  • ancelique79
  • 27.8.2013 23:26
Kiitos rohkaisevasta viestistä :) Nyt kun vielä keksisin miten tästä edetä...
  • 4 / 5
  • Yesman
  • 29.8.2013 13:41
Itsetuntemus on hyödyllistä. On hyödyllistä pystyä artikuloimaan kokemastaan. Se jäsentää, kanavoi, auttaa löytämään vertaisiaan, helpottaa elämää.

Toisin kuin Japi antaa ymmärtää, myös seksuaalisuudestaan on hyvä osata artikuloida. On hyvä osata nimetä ja jäsentää sitä, vaikka nuo nimet tuntuisivatkin kömpelöiltä etiäisiltä. Nimeäminen on avain kommunikaatioon ja kommunikaatio madaltaa aitoja ja kynnyksiä ihmisten välillä. Tunnistamattomuus ja nimeämättömyys johtaa vellovaan suohon, johon voivat upota sekä yksilöt että kokonaiset ryhmät.

On hyvä opetella tällaista, eikä minkään asian pitäisi olla niin pyhä tai tabu, etteikö siitä voisi keskustella, nimeten.

Jos seksuaalinen vasteesi naiseen mietityttää, niin eikun kokeilemaan. Netistä löytänet sopivia paikkoja hakea ilmoituksia tai laittaa oma ilmoituksesi. Muista kertoa mahdolliselle kumppanillesi tarkoitusperäsi, jotta osapuolet osaavat antaa asialle oikeanlaisen merkityksen.
  • 5 / 5
  • ancelique79
  • 11.9.2013 22:04
Totta taitaa olla tuokin, ainakin tässä minun tilanteessa, sen verran hukassa oon....