Kamppailulajien parissä viihtyvät bi:t ja lesbot

Heippa! Onko täällä muita kamppailulajien harrastajia kuin minä?
Kaipailisin ympärilleni ystäviä, joilla on muitakin kiinnostuksen kohteita kuin baareissa notkuminen. Päätin siis aloittaa itselle tärkeästä harrastuksesta ja kysellä josko löytyisi samanhenkisiä ystäviä. :) Itse olen pääkaupunkiseudulta.
  • 2 / 15
  • kesäpoika
  • 5.7.2013 20:36
Koska kuntonyrkkeilyä ei oikein voi laskea kamppailuksi, ei edes kuntopotkista, en tiedä kelpaanko minä.. Mun mies on sen sijaan potkunyrkkeilijä ja tuttavapiirissä meillä on useampiakin homoja paini-, nyrkki- ja potkuihmisiä. Niistä taas kukaan ei oikein taida viihtyä täällä Ranneliikkeessä.

Anyway, vaikka nyt en suoraan voi auttaa, niin kyllä homoja on kamppailupiireissä ihan siinä kuin muissakin harrastuksissa. Naispuolisia en ite tunne tai tiedä, tuo mun mies ja sen porukat varmasti tietää tyttöjäkin.

Mitä lajia sä Sweety harrastat?
Itse harrastan taekwondoa. :) Ne joille laji ei ole tuttu niin briiffaan, että se on Karatesta kehittynyt korealainen kamppailulaji, joka tunnetaan näyttävistä potkuistaan.
  • 5 / 15
  • Akasha-84
  • 5.8.2013 10:56
No Bö! Et ole ainut =) Olen itse harrastanut kohta 5 vuotta kamppailua ja saleilua. Baareissa ei tule notkuttua kun vain harvoin ja useimmiten jos on uuden vyön saavuttanut ;). Olen myös pääkaupunkiseudulta.

Treenejä kertyy 5-6 pv viikosta ja parin tunnin seteissä. Ympärille olis kiva saada myös samanhenkisiä naisihmisiä. =) Tuntuu olevan harvassa.
  • 6 / 15
  • Akasha-84
  • 5.8.2013 11:07
Taekwondo on mielestäni kova laji.. ja korealainen lajisuuntaus on itsellänikin. Potkuja riittää.. =D.
Huh, tännehän tuli ruuhkaa! :) Hyvä vaan. Meitähän onkin sittenkin aika monta. Positiivista.

Tässä välissä kysäsen että mitä ja millaista tuo Krav Magna on? Mulle aivan uus termi.
täältä löytyy nyt noita korealaisia niin paljon että pitäähän nyt vähän kiinaakin edustaa.
mulla tosiaan lajina yksi miljoonasta kung fun perinteisen suunnan tyyleistä. meillä painotus on jokseenkin vapaaottelussa, toinen tärkeä osa on aseettomat ja aseelliset liikesarjat :)
No olkaatte hyvä vaan. :>
Jännää, että tää aihe lillui täällä niinkin pitkään ja kunnes yhtäkkiä pamahti. :D