Haluttomuus vaivaa

  • 1 / 4
  • Pihtari
  • 19.3.2013 13:30
Olen seurustellut puoli vuotta miehen kanssa eli jonkunlaisen alkuhuuman pitäisi kai vielä olla päällä ja miesystävällä onkin, eli tahtoo seksiä melkein koko ajan. Mutta itse en halua.

Viihdyn kyllä hänen seurassaan muuten, mutta se seksi... Joskus jo ennen tapaamista tulee tunne "voi että taas pitää antaa". Eikä miesystäväni ole ulkoisesti vastenmielinen.

Toki "annan", sillä luulen että miesystävä loukkaantuisi muuten, enkä tahdo ainakaan loukata sillä pidän hänestä kyllä. Mies tietää haluttomuudestani(?) mutta on ainakin toistaiseksi lyönyt sen leikiksi.

Minua huolettaa, että onko tämä mitään seurustelua omalta taholtani lainkaan kun kerran ajattelen näin.

Olen pitänyt itseäni suht' seksuaalisena mutta kaipa se on neljääkymppiä lähentyvä ikä, mikä on muuttanut tilannetta. Masturboin kyllä itsekseni, mutta ajatus että olisin jonkun toisen miehen kanssa ei sekään kyllä houkuta yhtään.
  • 2 / 4
  • Kaunoherkku
  • 23.5.2013 14:07
No onko siinä nyt mitään järkeä, että masturboit, jos sinulla ei sitten ole haluja kumppanisi kanssa? Mun puolisko ei anna, ja väitteistään huolimatta runkkailee kyllä. Miksi ei antaa seksuaaliselle tilaisuudelle ne paukut? Tätä mä en vaan ymmärrä...

Tietääkö kumppanisi masturboinneistasi?
  • 3 / 4
  • Pihtari
  • 6.6.2013 21:04
Ei niillä että tumputan ja ei mielis olla "silleen" äijäkaverin kanssa ole mitään yhteyttä. Samaa se olisi vaikka olis täysin nunnan meiniki mitä masturbointiin tulee.

Kuten sanoin vihdyn kyllä muuten hänen seurassaan. Viimeksi tämän viikon alussa kävimme italialaisessa ravintolassa syömässä ja jäätelöllä, sen jälkeen katsomassa musikaalin. Mies halusi maksaa viulut, mikä sekin toisinaan häiritsee mua... Olen sitä nuorempi ja uhkaa tulla gigolomainen olo.

Tosin vakiintunut käytäntö on että kun menen sitä katsomaan, hän maksaa ja vice versa.
  • 4 / 4
  • Riquman1990
  • 6.6.2013 22:01
Ehkä sä oot vaan kyllästyny siihen "siinä mielessä"? Noin mullekin kävi edellisen kanssa, vaikka se muuten tosi mukava olikin ja mä viihdyin sen seurassa. Ajauduttiin sitten erillemme toistaseks.