Missä naiset?

  • 1 / 5
  • lisde
  • 30.1.2013 13:54
Löytääkö nainen jolla on lapsi edellisestä suhteesta naisen kanssa ikinä naista? Aina kun tapaa kivan/ihanan naisen kaikki tyssää siihen kun on aika paljastaa lapsesta.
Tarkoitan enimmäkseen poikamaisia kun en itse kattele sillä silmällä naisellisia joten niistä en tiedä. :) Iki sinkkuko?
  • 2 / 5
  • jonde
  • 24.2.2013 17:56
Toivottavasti löytäisi. Itse olen juuri eroamassa rekisteröidystä parisuhteesta ja meillä on kaksi lasta. Lasten huoltajuus jaetaan, joten toivonpa ettei lapset olisi esteenä uudelle suhteelle. No, vielä en taida kyllä uutta suhdetta haikailakkaan..mutta eihän sitä koskaan tiedä. :)
  • 3 / 5
  • Sarbu
  • 28.2.2013 18:03
oon miettinyt ite tuota lapsiasiaa kanssa aika paljon, ku vasta tullut pikkuhiljaa kaapista ulos ja oon ehtinyt kaksi ipanaa pyöräyttämään. se et on muksuja,ikää lähemmäs kolkyt eikä käy usein baareissa voi olla vähän haaste sille kultamussun löytämiselle..eikä ole vielä mitään hajua kuinka nainen isketään :D
  • 4 / 5
  • athene
  • 2.3.2013 0:14
Itse en ainakaan lähtökohtaisesti pistäisi pahakseni, jos tapaamallani naisella olisi lapsia ja kemiat muuten kohtaisivat. Monet kai näkevät tilanteen ongelmallisena ja naisen perhe- ja muut lähisuhteet konfliktialttiina. Henkilökohtaisesti kuulisin kyllä mieluummin seuralaiseni oman luonnehdinnan näistä suhteistaan kuin sulkisin hänet jonkin yleistyksen pohjalta pois.
  • 5 / 5
  • nipati
  • 4.3.2013 20:49
Itselläni on aikaisemmasta parisuhteista lapsia,ja tällä hetkellä naisen kanssa rekisteröidyssä parisuhteessa. Joillekkin se on ongelma että on lapsia aikaisemmasta parisuhteesta, mutta on niitäkin ihmisiä joita lapsi ei haittaa. Onhan tietty kova sana että kemiat noin muuten kohtaavat... :) Tuskin tulet olemaan ikisinkku.. :)