Nörtti-lesboja?

  • 1 / 4
  • MarvelMisu-93
  • 17.12.2012 14:56
Onko meitä useampiakin? Itse viihdyn paremmin pleikan ja tietokoneen ääressä, kuin baareissa. Viihdyn siten myös paremmin sellaisten ihmisten seurassa joiden kanssa jutella peleistä, elokuvista ja tv-sarjoista. Asun Helsingissä, ja haluaisin enemmän "nörtti"-ystäviä tai jopa -tyttöystävän :D Chattailukin kelpaa! Ongelmana on etten tiedä mistä heitä löytyy :/ Kun minulla on paljon pelkkiä hetero-ystäviä, ja minun epäonnekseni vain harva niistä on kiinnostunut samoista asioista kuin minä.. joten en voi olla täysin oma itseni heidän seurassaan, ja tylsistyn nopeasti.

Suosikki peleihini kuuluu Fallout: New Vegas, Fallout 3, Skyrim, Dead Island(monet muutkin zombi-pelit), Infamous, Bioshock, Borderlands, Final Fantasy pelisarja, jne. Pelejä tulee jatkuvasti lisää :'D Enimmäkseen toimintapelit ja roolipelit ovat minun makuuni, ja monien mielstä pelimakuni on outo :/ ..kun nainen pelaa räiskintäpelejä, ja "pojille" suunnattuja pelejä -.-
Luen enimmäkseen Marvelin ja DC-comicsin sarjakuvia, mangaa en niinkää. Mutta animea tulee silloin tällöin katsottua :'D
Tv-sarja ja elokuva-suosikkeja on useita.

En usko että olen ainoa nörtti-lesbo, vai?
kun siltä minusta välillä tuntuu :'D
  • 3 / 4
  • muumi94
  • 13.6.2013 1:35
Et ole ainoa, täältä Kuopiosta löytyy yks 19 vuotias :D
Itse tykkään pelata todella paljon pelejä tietokoneella ja pleikkarilla :D Omat suosikit ovat Infamous 2, COD MW3, GTA IV, vanhat Pokemonit jne. Toiminta- ja räiskintäpelit on hyviä :D Elokuvia tulee myös katsottua jonkin verran, tv-sarjoja ei niinkään paljoa. Omat suosikkianimet ovat hopeanuoli ja Hellsing :) Lisäksi piirrän todella paljon Photosopilla ja piirtopöydällä.

Itse en tunne oikeastaan ketään tyttöä, joka "nörtteilisi" ja olisi hauska jutella samoista asioista muiden kanssa mitkä kiinnostaa molempia, mm. peleistä :)